Foto/film album van gebruiker: Sarah

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hťt papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Zyta tijdens filmpje van Otto en Egwene
Klik hier om het foto/film album van Sarah te bekijken (1 foto/film)
Start datum: Vrijdag 3 April 2009 9:14 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 3 April 2009 9:24 pm
Foto/film album en dit topic zijn 1030 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Vrijdag 3 April 2009 9:24 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die oren! Hahaha! En dat smoeltje! Hartje Ze is echt aan het luisteren waar dat geloei vandaan komt en of er misschien een grote koe in de huiskamer staat.
Leuk filmpje Sarah!
Bericht Zaterdag 4 April 2009 6:49 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dank je Sue. Hulde!
Ja, die lieverd is helemaal wild van die pluchen beertjes met geluid in, het lijkt hier vaak een echte dierentuin Laughing Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 4 April 2009 7:11 am
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Volgens mij is dit de eerste keer dat ik Zyta zie Embarassed. Mooie hond!
Bericht Zaterdag 4 April 2009 9:31 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dank je Whisper. Op de volgende link kan je onze woefies zien.

http://www.fluffies.org/nl/dag.....p3291.html Wink
Bericht Zaterdag 4 April 2009 9:39 am
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Oh die puppyfoto van Spike is echt erg lief! Hartje Die van Zyta natuurlijk ook, maar Spike's gezichtsuitdrukking in die foto is heel grappig.
Bericht Zaterdag 4 April 2009 11:07 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Maakt ze die piepende beestjes ook stuk? Bij Nenya moest alles stuk stuk stuk. Het leek wel een papegaai! Laughing
Bericht Dinsdag 7 April 2009 6:50 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nee hoor, Zyta niet en als ze per ongeluk stuk zijn dan kijkt ze echt heel triest en probeer ik ze terug te herstellen. Zyta neemt ze altijd in haar mand en gaat dan liggen sabberen en tegelijk met haar pootjes zo doen als een poes, zo als ze liggen te genieten doen poesjes dat ook. En uiteindelijk valt ze met haar beertje en al in slaap in haar muiltje Hartje
Bericht Dinsdag 7 April 2009 7:36 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 21 April 2014 4:15 pm
  Berichten van afgelopen: