Foto/film album van gebruiker: Sarah

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Veulen geboren bij mijn beste vriendin
Klik hier om het foto/film album van Sarah te bekijken (11 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Vrijdag 9 Mei 2008 8:24 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 9 Mei 2008 8:45 pm
Foto/film album en dit topic zijn 1842 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Sarah
Moderator
Moderator

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Vrijdag 9 Mei 2008 8:45 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ohhh, wat lief Hartje Hartje Ik was al te snel, ook nog filmpjes.
Wat onwijs schattig om te zien hoe die op wil staan. De benen helemaal in X. Geweldig Laughing

Laatst aangepast door esjo op Vrijdag 9 Mei 2008 8:48 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Bericht Vrijdag 9 Mei 2008 8:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat was snel Esjo, ik zag al dat er een reactie kwam en ik was nog aan het oploaden, was met een filmpje bezig. Ik wist niet dat je dat al kon bekijken als er nog aan gewerkt werd. Laughing Laughing
Bericht Vrijdag 9 Mei 2008 8:48 pm
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, ik heb bovenstaand berichtje al bewerkt Laughing
Bericht Vrijdag 9 Mei 2008 8:48 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ja, ik zag het pas toen mijn berichtje erop stond Embarassed Er kwam nog een tweede filmpje van Kamiel de ezel maar ik krijg het er niet op. Misschien morgen ff proberen.
Bericht Vrijdag 9 Mei 2008 8:51 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

AchhhH! Wat een lieverdje is Filly zeg! En haar moeder is hartstikke trots. Cool
Beschouw die vraag in het andere topic maar als niet gesteld.. Laughing
Bericht Zaterdag 10 Mei 2008 8:22 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Die vraag moet ik nog tegenkomen denk ik maar zal ze wel vinden. Laughing Laughing
Bericht Zaterdag 10 Mei 2008 11:09 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Je hebt 'm al gevonden! Twisted Evil
Bericht Zaterdag 10 Mei 2008 9:45 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing Laughing
Bericht Zondag 11 Mei 2008 6:47 am
Daisydee
Eitje

Reageer met quote  

oooooooooooooooooooo wat een gigantisch gave veulen Veertje
Heb vroeger western gereden.. Dus paarden zitten ook in mijn hart Laughing
Bericht Maandag 9 Juni 2008 1:53 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahha, het is een echte schat met ondeugende manieren. Ze komt op je afgestormt en net voor je neus remt ze volledig af, tenzij je een man bent, dan gooit ze haar achterpoten naar je toe. Laughing Laughing Laughing
Het komende weekend ga ik helpen om haar haar halter te leren accepteren. Die vriendin en ikzelf hebben ook ervaring met paarden en haar man is niet zo'n held dus ga ik met alle plezier helpen. Kijk er al naar uit. Voetjes geven gaat al vrij vlot, kan je allemaal niet vroeg genoeg mee beginnen. Laughing Laughing . Voor de rest is ze gek van knuffelen en geaaid worden, vooral door vrouwen dan wel. Spelen doet ze ook erg graag en haar moeder uitdagen nog liever. Is gewoon prachtig om te zien. Laughing
Bericht Maandag 9 Juni 2008 1:57 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:56 am
  Berichten van afgelopen: