Foto/film album van gebruiker: scania1989

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Rocky en Jena
Klik hier om het foto/film album van scania1989 te bekijken (4 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Donderdag 26 Juni 2008 12:33 pm
Laatste bewerking: Donderdag 26 Juni 2008 12:38 pm
Foto/film album en dit topic zijn 520 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
scania1989
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Donderdag 26 Juni 2008 12:38 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een plaatjes zeg Very Happy
Heeft Jena een ongelukje gehad met haar vleugel? of is ze in de dekveren gewiekt?
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 10:40 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wow wat een mooie valkjes! Ik vind vooral de Jena (?) erg mooi. (Die staat toch op de eerste foto?) De eerste twee foto's zijn ook super mooi geschoten! Shocked
Bericht Vrijdag 27 Juni 2008 10:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
scania1989
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Wow wat een mooie valkjes! Ik vind vooral de Jena (?) erg mooi. (Die staat toch op de eerste foto?) De eerste twee foto's zijn ook super mooi geschoten! Shocked

jaaa het zijn mijn kindjes Very Happy jena is allebij fotos maar ik heb 1 foto met een flister aan was foutje :$ en jena is kort geknipt...wegens door dat ze tegen de muur (wij hebben van die stentjes) en daar is ze langs gegaan dus vandaar dat ze geknipt zijn en jena weet ook niet wat vielgen betekend...ze was al heel jong al toen ze geknipt waren niet door mij maar iemand anders...en Rocky die knip ik stukje bij de puntjes af wegens bij hem is de uit einde altijd mis vormt...ach maak nisk uit als ze maar gezond zijn

xxxxxxx meer fotos worden vervogl
Bericht Zaterdag 28 Juni 2008 2:48 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

He wat bedoel je daarmee? Uiteinde misvormd?
Bericht Zaterdag 28 Juni 2008 4:27 pm
scania1989
Eitje

,,,,  Reageer met quote  

met uiteinde bedoel ik Rocky veren groeien dan niet zo ver...lijk of hij elke keer vast zit... ja is moeilijk uit legge als je ziet snap je waarom

maar toen die baby was rocky was hij vaak gebeten in zijn vleugeltjes...(toen moest nog veren komen)

en ik moet dan 1 kant afknippen want anders gaat jena hele tijd aan bijten want die denkt hey jij heb iets op je rug zitten

en dan hebben ze ruzie...snap je ik zal een keer foto maken als het weer langer groe dan snapje waarom sorry voor laten schrikken
Bericht Zondag 29 Juni 2008 7:21 pm
Sue
Moderator
Moderator

Re: ,,,,  Reageer met quote  

Ik snap er niet zoveel van. Ben erg benieuwd naar de foto. Dan zal ik het vast wel snappen. Mr. Green
Bericht Zondag 29 Juni 2008 7:39 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:56 am
  Berichten van afgelopen: