|
|
|
| Titel: mooie foto"van mijn zelf |
| Klik hier om het foto/film album van sissy te bekijken (27 foto(s)/filmpje(s)) |
| Start datum: Zondag 10 Augustus 2008 1:55 pm |
| Laatste bewerking: Vrijdag 29 Augustus 2008 9:06 pm |
| Foto/film album en dit topic zijn 919 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 uit 3 waarderingen)
|
|
sissy
Net uit het ei
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Vrijdag 29 Augustus 2008 9:06 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Wat een schatje is zeg
Leuk dat je zoveel bij je vrouwtje mag zitten. Wel een kleine tip: ben er zeker van dat vrouwtje de tanden poetst maar is niet echt gezond voor je om in mensen en dierenmondjes te zitten. Helaas is mensenspeeksel en honden-en kattenspeeksel heel ongezond voor je, ook pindakes zijn gevaarlijk voor je. Die dragen soms schimmels met zich mee, kan je niet met het blote oog zien. Zijn enkele tips die je kan gebruiken. Ben ervan overtuigd dat je verder nog veel lekkers krijgt hoor. Eet je bijvoorbeeld graag pijnboompitjes? Die zijn niet slecht voor je en kunnen ze je als snoepje wel eens geven in plaats van pinda.
We zouden toch niet willen dat je ziek zou worden hé. Dikke aai op je bolletje van ons allemaal.  |
Zondag 10 Augustus 2008 5:55 pm |
|
|
sissy
Net uit het ei
normaal mag ik dit niet doen. ik doe soms net of ik haar een kusje geef en dan duw ik snel met mijn snavel haar mond open dan krijg ik ook wel straf van haar hoor, dan doet ze haar vinger omhoog en dan roep ik al "pas op" "mag niet" goed van mij he!!! ik weet al heel goed wat ik wel mag en niet. maar ik doe soms net alsof ik dat nog niet weet.
En pijnboompitten vindt ik ook wel lekker. maar ik doe een moord(spreekwoordelijk he!) voor een stukje tuc en bacon. dan wil ik alles wel doen wat vrouwtje zegt |
Zondag 10 Augustus 2008 7:20 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Wat een lieverd zeg. Leuk ook om 'm zo op te zien groeien als lid van het gezin.
Tuc & bacon zijn vrij zout.. Zijn er geen andere dingen met minder zout die hij lekker vindt? Zout kan aanzetten tot plukken. |
Zondag 10 Augustus 2008 8:37 pm |
|
|
Linde
Vlieger
Wat een schatje ben je! En veel vriendjes heb je zeg! |
Zondag 10 Augustus 2008 9:52 pm |
|
|
sissy
Net uit het ei
Ze krijgt niet zo vaak een stukje van een tuc hoor 1 keer in de maand hoor, en dan een heel klein stukje de helft van de helft.
Sissy vindt eigenlijk alles wel lekker, en 1 keer in de maand krijgt ze een halve hartgekookte ei met knoflook, is voor de wormpjes(niet dat ze die heeft hoor). maar het is goed voor hen, heb ik van een vogelarts.Ze stinkt dan wel een uur in de windt maar ja dat is niet zo erg de lucht is met 1 dag wel weer weg. |
Maandag 11 Augustus 2008 10:52 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Whahahha, volgens mij snapt ze dan niet echt goed waarom iedereen gaat lopen als ze zo stinkt. Zou ze het zelf wel merken die geur?  |
Maandag 11 Augustus 2008 12:21 pm |
|
|
sissy
Net uit het ei
vandaag heeft sissy wat nieuws ondekt. spruitjes!!!!!
eerder wilde ze die niet eten maar vandaag wel,
maar fruit dat wil ze niet gooit het net zo hard weer uit de kooi, ik heb van alles geprobeerd terwijl toen ze nog een baby was toen wel wilde hebben.
Het blijven eigenwijze dieren |
Maandag 25 Augustus 2008 1:18 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ik meen dat spruitjes meer vitamine C bevatten dan citrusfruit. (Goed voor mensen!) Kijk maar eens op internet, dan zal je het zien! Spruitjes zijn supergezond!  |
Dinsdag 26 Augustus 2008 7:45 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Klopt Sue, spruiten zouden inderdaad meer vitamine C bevatten als bijvoorbeeld een citroen, gek hé.  |
Woensdag 27 Augustus 2008 7:17 pm |
|
|
TaraDW
Beginnende vlieger
Wat een knapperd zeg
Ze heeft nog die mooie jonge ondeugende uitstraling
Wat fijn dat ze met iedereen van de familie goed overweg kan, is voor iedereen fijn  |
Woensdag 27 Augustus 2008 10:25 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Sarah
Klopt Sue, spruiten zouden inderdaad meer vitamine C bevatten als bijvoorbeeld een citroen, gek hé.
Ja grappig he! En wij maar citrusvruchten blijven eten.. Terwijl we beter spruitjes kunnen eten. Ik geloof dat er in paprika ook nog vitamine c zit maar dat zou ik na moeten kijken! |
Donderdag 28 Augustus 2008 8:47 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Dat weet ik eerlijk gezegd ook niet zomaar van de paprika maar de spruitjes, die eet ik heel erg vaak.  |
Vrijdag 29 Augustus 2008 3:41 pm |
|
|
sissy
Net uit het ei
sissy vindt het allebei heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker en dan heeft ze het op en dan zegt ze "lekker) met haar rode snavel en kop  |
Vrijdag 29 Augustus 2008 4:41 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Hahaha wat een leuke foto's van z'n kindertijd! Je zit ook lekker bij tante Alexandra. |
Vrijdag 29 Augustus 2008 7:59 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:58 am
|
|
|
|
|