In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Helaas werkt het filmpje (tijdelijk) niet. Maar als ik het beeld zo zie denk ik dat het hetzelfde filmpje is als wat op youtube staat. Leuk filmpje om Apollo zo bezig te zien met een WC rolletje. Ook de manier waarop die rond huppelt, blijft geinig.
Kan deze website soms geen AVI bestanden aan?
Inderdaad het is hetzelfde filmpje dat ik op Youtube gezet heb.
Apollo kan zich soms uren aan een stuk vermaken met dan het een, en dan het ander
Woensdag 19 Maart 2008 10:15 pm
Fluffy Sue Site Admin
Hoi Sjuul.. Er zijn wat problemen met het bekijken van de filmpjes. Wordt aan gewerkt. In het dagboek of gebruikerspagina zijn ze wel te zien..
http://www.fluffies.org/nl/aan.....t9588.html
Excuses voor het ongemak!
Donderdag 20 Maart 2008 8:08 am
Fluffy Sue Site Admin
Hoi Sjuul,
Zoals je kan zien is het probleem met de filmpjes in de album verholpen.
Wat heb je trouwens een heel erg vrolijk papegaaitje.
Ik heb weer wat filmpjes gemaakt ze zijn echt goed gelukt.
In eentje is te zien hoe ik apollo aan het krabbelen ben. De eerste paar keren liep die op het fototoestel af dus heb ik hem deze keer van bovenaf gepakt. Iets wat hem dus echt geen bal uitmaakt. Hij weet ook goed dat als ie weg wil dattie ook weg mag.
In het andere filmpje is te zien hoe goed hij op zijn rug kan blijven liggen en ik hem dan kan aaien. Soms spelen we ook gewoon wat. De tijd dat hij op zn rug ligt is een beetje kort want normaal doet hij het wel langer maar het zal wel duidelijk zijn hoe gemakkelijk Apollo is in dingen toelaten.
Zaterdag 29 Maart 2008 1:10 pm
Fluffy Sue Site Admin
Wat kan Apollo lekker parmantig lopen zeg!
Ik was verbaasd bij het zien van het tweede filmpje. Wat een kroelkip zeg! Hij laat zich echt helemaal gaan!
Vrijdag 11 April 2008 8:09 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Vrijdag 16 Mei 2008 4:11 am