In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Ik was eigenlijk van plan wat langer te wachten maar Steph was al opzoek gegaan naar een grijsje. We waren eerst wat geschrokken van de prijzen die sommigen hanteren maar nu hebben we dankzij PeCe er eentje gevonden die juist goedkoop is En ja sinds dat we zijn kijken kijk ik er ook naar uit
Goedkoop of duur is financieel belangrijk, maar belangrijker is dat je vertrouwen hebt in de kweker. Dat je een mooi en goed opgevoed grijsje krijgt. Liefst van een kweker die je ook later verder wilt helpen bij de vragen die gegarandeerd komen gaan. Volgens mij zit je daar nu wel goed. Ik heb gezien dat jullie al weer nieuwe foto's hebben ontvangen. Heel leuk, zo kan je het opgroeien volgen zonder steeds heen en weer te moeten reizen.
Ik had ook een goed gevoel bij de kweker. Toch merkte ik dat de kweker waar die van mijn moeder vandaag kwam net iets beter was.
De man rookte helaas maar daar komen ze wel overheen . Ze hadden wel al wat speeltjes in het kooitje en dat had de vorige weer niet.
Bij allebei was het voordeel dat ze niet meer werkten en dus ook overdag thuis waren. Ook kregen we van beiden voldoende uitleg en waren ze ook echt begaan met hoe de jonkies terecht kwamen.
Maandag 24 Maart 2008 8:20 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ik ben erg blij dat jullie bij verschillende kwekers gaan kijken. En daarbij niet alleen letten op de prijs. Bij sommige mensen heb ik het idee dat ze een bepaald model tv hebben uitgezocht en nu op zoek gaan naar de goedkoopste leverancier.
Woensdag 26 Maart 2008 12:39 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 12 Oktober 2008 12:57 pm