|
|
|
| Titel: Geen titel |
| Klik hier om het foto/film album van Spetter te bekijken (46 foto(s)/filmpje(s)) |
| Start datum: Maandag 17 Mei 2010 12:28 pm |
| Laatste bewerking: Donderdag 8 Juli 2010 12:51 pm |
| Foto/film album en dit topic zijn 1134 keer bekeken |
|
|
Spetter
Vlieger
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Donderdag 8 Juli 2010 12:51 pm |
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
wauw jij bent echt handig zeg. wat een mooie dingen. ik wilde dat ik dat talent had wat jij hebt |
Maandag 17 Mei 2010 2:32 pm |
|
|
Spetter
Vlieger
Bedankt
Ik heb vroeger les gegeven in de Japanse vouwkunst en antroposofische poppen maken. Ik had tentoonstellingen (op spiritueel vlak) met origami en dichtkunst (van mezelf). Na mijn scheiding in 1992 kwamen de kinderen op de eerste plek omdat ik alleen mijn gezin moest gaan onderhouden. Creativiteit blijdt gelukkig aanwezig
Poezie volgt. |
Maandag 17 Mei 2010 3:11 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
ik ben zeer benieuwd naar jou gedichten. laat je creativiteit weer meer worden. het helpt je heel goed en ik geniet echt van je kunstwerken. |
Dinsdag 18 Mei 2010 7:14 am |
|
|
Sarah
Moderator

Wat een knappe dingen heb je daar gemaakt zeg, echt leuk om te zien. Vol verbazing zit ik hier te kijken want dan vraag ik me altijd af hoe iemand op het idee komt (waarschijnlijk omdat ik zelf die inspiratie niet heb dat dat me zo verwonderlijk lijkt ) maar echt leuke dingen en heel mooi, echt waar.  |
Dinsdag 18 Mei 2010 8:15 am |
|
|
Spetter
Vlieger
|
|
|
Als je Eline Hermans bij Google intypt, krijg je eerst eline hermans de kinderboekenschrijfster (ben ik niet), en dan kom je Art Dialoque Associations for the Arts tegen.
3 Gedichten zijn vertaald in het engels en staan op deze site. Ik ervaar spiritualiteit, geloof en individuele kwaliteiten als een uitdaging. Wie ben ik ontdekken, wat kan ik uitvogelen (letterlijk en figuurlijk ), ontmoeten, aan mezelf werken en "mens" worden stap voor stap. Op deze manier heb ik al veel trauma's achter me gelaten en weer ontmoet. Het leven aangaan, ervaren, analyseren en weer verder gaan met vernieuwd inzicht met daarbij soms hard vallen, diep vallen en weer opkrabbelen.
Eigenlijk kan iedereen schrijven, of leren. Ik heb een goede leermeester gehad en het ontwikkeld. Met poezie maak je contact met de schrijver en met jezelf. Er is en raakvlak, een herkenning in belevingen. Je ontvangt een energie (vaak onbewust) en hopla..................beweging
Zo heb ik dat eigenlijk op elk creatief vlak gedaan. Ik hoef niets meer uit te vinden, wat er is pik ik op, ik kijk naar goede voorbeelden, volg die een tijdje en ontwikkel mijn eigen creatie.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes  |
Dinsdag 18 Mei 2010 8:43 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Die kerstboom is gewoon prachtig gemaakt joh. Zou ik zo in de woonkamer zetten met de feestdagen, echt mooi.  |
Donderdag 8 Juli 2010 6:58 pm |
|
|
Spetter
Vlieger
Het is zeker een prachtige boom geworden. Ik ben nu met de tweede bezig en heb wol gehaald voor de derde. Daarna de kadootjes en een Amigurumi (Japans mini haken) kerststalletje.
En als ik zo door ga heb ik tegen de kerst een bomenverkoop  |
Donderdag 8 Juli 2010 7:00 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Wel, doe lekker verder want volgens mij ben je zo uitverkocht.  |
Donderdag 8 Juli 2010 7:03 pm |
|
|
|
|
Spetter
Vlieger
Daarna volgen de gebreide papegaaien  |
Donderdag 8 Juli 2010 7:04 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ow ow ow, dat lijkt me ook zo prachtig. Kijk er al naar uit.  |
Donderdag 8 Juli 2010 7:05 pm |
|
|
Spetter
Vlieger
Zal ik starten met een Grijze Roodstaart, een foto van Joske voor mijn neus + het patroon en de juiste kleuren, resultaat: een tweede Jos  |
Donderdag 8 Juli 2010 7:07 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ooooooooo, dat zou fantastisch zijn. Al denk ik dat ik hem ook onmiddellijk van je zou willen kopen  |
Donderdag 8 Juli 2010 7:10 pm |
|
|
Spetter
Vlieger
Niets kopen Sarah.............mocht het goed gelijken komt hij je kant op. |
Donderdag 8 Juli 2010 10:16 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Dan moet je het niet zien als kopen maar als een cadeautje voor Spetter dan,hihihih, kan je toch moeilijk weigeren hé  |
Vrijdag 9 Juli 2010 9:01 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:58 am
|
|
|
|
|