In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Donderdag 9 April 2009 5:42 pm
Sue Moderator
Wat een liefjes zeg! Ze kunnen het ook prima met elkaar vinden zo te zien.
Wat heeft je bonte boertje trouwens op zijn vleugel?
quote:Originally posted by Sue
Wat een liefjes zeg! Ze kunnen het ook prima met elkaar vinden zo te zien.
Wat heeft je bonte boertje trouwens op zijn vleugel?
Mijn bonte boertje heeft een groei achterstand. En op de een of andere manier willen zijn veren niet op de goede kleur krijgen. Hij is wel op alles getest maar is kern gezond. En hij kan helaas niet vliegen.
Dinsdag 17 Maart 2009 6:29 pm
Sue Moderator
Oh jee, dat is minder. Hoe oud is 'ie nu? Dat kan volgens mij wel wegtrekken hoor. Wat voor voer krijgt hij?
Esjo's Herman ziet er perfect uit (Om Whisper te citeren: alsof er een laagje babyolie op zijn veertjes zit) en krijgt Harrisons. (HPC)
Is jou Bb-tje handopfok? Of hebben de ouders slecht gevoerd?
Ik vraag me dat af omdat ik het af en toe wel meer zie. En omdat handopfok steeds vaker gedaan wordt, vroeg ik me af of het daarmee te maken zou kunnen hebben?
Kan zo'n groeiachterstand wel weer helemaal bijtrekken????
Maar met of zonder z'n groeiachterstand - het is een schatje
Ze zijn er een paar dagen geleden achtergekomen dat mijn bb-tje een tummor had in zijn hoofd. Ze kunnen niks meer voor hem doen en hij was blind geworden en voor een deel verlamd. Hij kon niet meer eten en drinken en heb dus afschijd van hem moeten nemen . Ik ben er erg kapot van en mis hem ontzettend.
Vrijdag 20 Maart 2009 8:17 pm
Sue Moderator
HE?! Wat? Oh wat erg zeg.. Heel veel sterkte zeg. Dit gaat niet in je koude kleren zitten.