|
|
|
| Titel: Gemengd |
| Klik hier om het foto/film album van Sue te bekijken (3 foto(s)/filmpje(s)) |
| Start datum: Dinsdag 29 April 2008 8:59 am |
| Laatste bewerking: Maandag 3 November 2008 8:20 am |
| Foto/film album en dit topic zijn 2420 keer bekeken |
|
|
Sue
Moderator

|
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Laatst aangepast door Sue op Zondag 22 Maart 2009 6:38 pm, in totaal 1 keer bewerkt |
Maandag 3 November 2008 8:20 am |
|
|
esjo
Moderator

Ik weet niet hoe oud hij is, maar hij ziet er nog goed uit  |
Dinsdag 29 April 2008 3:28 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Ik meen dat hij rond de 40 was destijds? Ik dacht 47 maar het kan ook goed zijn dat dat een ander bb'tje was? |
Maandag 26 Mei 2008 9:06 am |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Wow, dat is een heel respectabele leeftijd zeg. |
Maandag 26 Mei 2008 10:17 am |
|
|
Sue
Moderator

|
Ja he? Was best blij toen ze lid werd, destijds. --> Iago heeft nog een héél leven voor zich!  |
Maandag 26 Mei 2008 6:18 pm |
|
|
brigitte
Eitje
| Snoopies |
|
|
Woww wat een snoopies zeg, echt geweldig
We hebben vroeger een grijze roodstaart gehad, Pampi heette hij, helaas is hij op 17 jarige leeftijd overleden. Is nog naar Utrecht geweest en daar constatteerde ze dat hij een te kleine lever had (aangeboren) en dat er niets meer aan te doen was
Maar goed het leven gaat door en het is alweer wat jaartjes geleden, nu zijn we weer helemaal blij met Zazou en mn dochter helemaal want ze is van haar natuurlijk  |
Zondag 22 Juni 2008 10:45 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ik moet denk ik echt eventjes verlof nemen van Fluffies want ik heb het verdorie moeilijk vandaag met al die gaaitjes te zien. De kriebels zijn weer groter als ooit tevoren.  |
Maandag 23 Juni 2008 12:07 pm |
|
|
brigitte
Eitje
| verlof |
|
|
Tsjaaaaaaa daar kan ik me wel iets bij voorstellen met al die lieverds om je heen wil je zelf ook weer meer.
Heb je nu helemaal geen gaaitje? en als je weer voor een gaaitje gaat wat voor een gaat het dan worden??  |
Maandag 23 Juni 2008 4:04 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Ja, wij hebben een grijsje maar zou er nog wel een gaaitje bijwillen hoor. Alhoewel, het gaat super en dan is het natuurlijk altijd een risico en heb ook nog 2 honden en kippen. En dan moeten we natuurlijk ook nog werken. Je kan ons grijsje trouwens zien in ons dagboek. Kijk maar onder deze reactie bij de knoppen, staat ook dagboek bij.
Ik zie ook doodgraag een jardine en een caique. een BB ook eigenlijk en zo zijn er nog wel hoor, je ziet, het zal nog niet voor direct zijn want de keuze maken is hoe dan ook nog te moeilijk.  |
Maandag 23 Juni 2008 8:37 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Sarah
Ik moet denk ik echt eventjes verlof nemen van Fluffies want ik heb het verdorie moeilijk vandaag met al die gaaitjes te zien. De kriebels zijn weer groter als ooit tevoren.
Neeee niet doen hoor Sarah. Gewoon een vaccinatie halen: Tegen hebberigheid.  |
Woensdag 25 Juni 2008 10:49 am |
|
|
Sue
Moderator

|
quote:
Originally posted by Sarah
Ik zie ook doodgraag een jardine en een caique. een BB ook eigenlijk en zo zijn er nog wel hoor, je ziet, het zal nog niet voor direct zijn want de keuze maken is hoe dan ook nog te moeilijk.
Sarah.. Wat vind je belangrijk in een gaaitje? Welke eigenschappen? Caiques zijn nl een stuk drukker! |
Woensdag 25 Juni 2008 10:50 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

|
|
|
Dat vind ik niet erg hoor Sue maar dat is net wat nu niet gaat zolang we hier nog wonen, net daarom dat er geen bijkomt zolang we hier wonen en ook de twijfel over Joske. Die is nogal jaloers als het over andere dieren gaat. Als ik de honden knuffel dan laat hij wel merken dat hij jaloers is, dat negeer ik wel maar je merkt het hoe dan ook. Die speelsheid van een caique kan ik niet vinden in Joske, dat zou een prachtige aanvulling zijn. Joske is wel een speelvogel maar eerder dan op zichzelf, als hij vrij is wil hij eerder rustig genieten of werken, dat zijn zijn lievelingsdingen. Maar echt gekken zo samen dat vindt hij minder lollig. Hij zal voor zijn koppige kopje niet de moeite doen om een balletje na te lopen bijvoorbeeld of zoiets, die dingen bedoel ik. Jos leert graag en zit supergraag bij me maar echt gekken nee, dat ligt niet in zijn aard buiten de kooi, dan liever gekken met zijn speeltjes op zichzelf, heeft ie altijd al gehad want dan zit ie geen seconde stil maar bij me wil ie lekker kletsen en knuffelen maar spelen, nee denkt ie, daar heb ik nog tijd genoeg voor.  |
Woensdag 25 Juni 2008 10:55 am |
|
|
ilona
Eitje
hoi sue wat een lieverds daar wordt je toch gelijk verliefd op  |
Dinsdag 4 November 2008 4:45 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Dit zijn niet mijn vogels hoor.. Het linkervogeltje is een heel oud bont boertje.  |
Woensdag 5 November 2008 7:14 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 6:59 am
|
|
|
|
|
|