In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Zondag 1 Maart 2009 11:51 am
Sue Moderator
Wat een gave foto's zeg! Is dit echt in de trein? Hij zit er alsof hij nog nooit anders gedaan heeft. Schitterende foto's!
Eej Sue, jaa dit is echt 100% in de trein. Hij vond alles best.
De medepassagiers waren helemaal enthousiast wouden allemaal weten
wat voor soort het was en wouden niet geloven dat hij pas 6 weken was en dat ik hem pas 1 dag had. Ze vonden het maar lef hebben om hem te zo laten zitten zelfs op het paron zat hij gewoon onder mijn jas los waar hij aan het slapen was. OKKI IS GEWELDIG
Ja hea, vond het helemaal super. Hij is ook werkelijk zoooo tam. Heb dat nog nooit mee gemaakt zo van dicht bij. Wel super om hier mensen te ontmoeten die het zelfde hebben en er hun ervaringen mee delen.
Zondag 1 Maart 2009 3:18 pm
Sue Moderator
Je bent van apetrots! Leuk he dat mensen dit zo bijzonder vinden. Zij zien vogels natuurlijk vaak als diertjes die alleen maar in een kooitje zitten van 2 bij 2 cm. (Bij wijze van spreke he!) Dat terwijl vogels ZOOOO leuk zijn!
Zondag 1 Maart 2009 6:28 pm
lynn40 Eitje
Wat een leuke foto's..ik heb zelf een pyrrhura molinea van 8 weken oud.
Hoe oud is die van jou als ik vragen mag...en kan die van jou praten?
Groetjes Linda
Maandag 25 Juli 2011 7:51 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 7:01 am