Enorm leuk om te zien zeg. Je hond wil ontzettend graag met hem spelen, er zit geen kwaad bij. Elke keer de speelhouding, zijn oortjes goed.
En ik wil de pret niet bederven maar.....pas alsjeblieft op. In zijn enthousiasme kan het zomaar verkeerd gaan. En dat gaat in 1 tel.
Dat is nou fijn om te horen, je bent toch altijd bang dat je het verkeerd doet. Okki is nu lekker op zijn walnootje aan het knabbelen.. Had het nooit verwacht dat een vogel zo leuk kon zijn
Gelukkig vinden mijn ouders Okki ook geweldig leuk, en daarom neem ik hem ook lekker het weekend mee als we weg gaan..
Je hond reageert erg goed op Okki moet ik zeggen.
(ik heb veel in de hondenwereld en trainingen/lichaamstaal gezeten)
Want er zit echt geen kwaad bij. Maar ze kunnen soms zo lomp zijn. En met zo'n kleintje kan dat desastreuze gevolgen hebben.
Daarom doen we het ook maar niet meer.. Maar het is wel fijn als okki op de grond vliegt dan is jack er sneller bij is maar er niks mee doet.. Als ie de kans krijgt likt ie hem eerder dood.. Maar je moet idd heel erg oppassen...
Maandag 9 Maart 2009 8:33 pm
Sue Moderator
Heeey wat een leuke foto's zeg! Okki is echt een supermooie pyrrhura.
Pas je aub wel op met Jack? Hoewel Jack Okki geen kwaad zal willen doen kan het mis gaan op twee manieren:
- Jack plet Okki per ongeluk
- Bacteriën die Jack bij zich draagt..