|
|
|
| Titel: Foto's Okki |
| Klik hier om het foto/film album van Suus te bekijken (7 foto(s)/filmpje(s)) |
| Start datum: Maandag 9 Maart 2009 9:43 am |
| Laatste bewerking: Maandag 9 Maart 2009 9:57 am |
| Foto/film album en dit topic zijn 682 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
Suus
Beginnende vlieger
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Maandag 9 Maart 2009 9:57 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hihihi, kopje duikelen, wat een gave foto is dat geworden. Okki is wel echt een plaatje hoor, ben er een beetje verliefd op maar vertel dat maar niet aan onze gaaitjes hier thuis . Op die laatste foto moest ik echt zoeken waar Okki te vinden was, brrr, ik zou het niet durven met mijn gaaitjes om eerlijk te zijn. |
Maandag 9 Maart 2009 9:59 am |
|
|
Suus
Beginnende vlieger
Koppeltje duikelen is zo leuk, hij doet het alleen maar heeeel soms maar hij doet het
Jack wordt pas gevaarlijk als je hem er niet bij laat, Hij is namelijk erg jarloers en als jack er bij wil houden we Okki laag en dan is het goed. En dat is buiten het feit dat Okki de baas over de hond aan het worden is, jack rend weg als okki naar hem toe rent |
Maandag 9 Maart 2009 10:10 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hahahaha, gek hoe honden toch kunnen zijn hé. Hier had onze Beagle het in zijn koppige kop gehaald om 2 dagen non stop te gaan blaffen op Jos en wij hebben dat compleet genegeerd dat gedrag ( wel met barstende hoofdpijn hoor, dat wel) maar nu , Spike kan Jos niet meer missen. Als hij Jos ff moet missen gaat hij kijken of alles in orde is en gaat Jos hem een kusje geven , daarna laten ze elkaar ook met rust. |
Maandag 9 Maart 2009 10:13 am |
|
|
Suus
Beginnende vlieger
dat doet jack ook, ik laat mijn cavia kooi ook open staan, hij doet er niks mee behalve als ik er druk mee ben. En dat is ook zo met Okki.
Wat me wel opvalt is dat Okki niet echt aankomt. Hij zit tussen de 66 en de 69 gr terwijl hij wel goed eet en veel fruit en zo hij is echt super levendig en hij vliegt nu best veel door het huis.. MIsschien te druk om aan te komen? |
Maandag 9 Maart 2009 10:29 am |
|
|
Sarah
Moderator

Ik kan niet zeggen hoe het gewicht moet zijn van je gaaitjes om eerlijk te zijn maar ze verliezen echt veel energie met druk zijn hoor, vliegen kost veel van hun. Krijgt Okki ook nootjes zo af en toe? |
Maandag 9 Maart 2009 10:36 am |
|
|
|
|
Suus
Beginnende vlieger
Uhmm ja we hebben van die pinda's die hij zelf moet pellen, maar daar krijgt hij er 1 per dag van of mogen ze er meer?? |
Maandag 9 Maart 2009 11:00 am |
|
|
Sarah
Moderator

Kan je misschien iets anders proberen? Pinda zou ik eerlijk gezegd in welke vorm dan ook niet geven. Je kan bijvoorbeeld, cashewnoten, amandel, hazelnoot, macadamiannoot. Notensoorten genoeg maar ik zou pinda volledig schrappen. Teveel kans op schimmels. walnoten zijn ook goed, maar ga beter voor de reeds gepelde vorm. Ik koop mijn noten eigenlijk nooit in een dierenwinkel, maar in een gewone supermarkt koop ik de notenmengeling voor mensen. (zijn vaak beter gecontroleerd) Pijnboompitten zijn ook goed voor ze.
Maar, alles met mate geven en zien dat je zeker de ongezouten noten kiest. |
Maandag 9 Maart 2009 12:57 pm |
|
|
tangus
Fladderaar
HAHHAHAHHA
Leuk dat koppeltje duiken.
Lucky (bont boertje van mij vader kan dat ook).
Hij probeert het zelfs op de speelboom.
Of hij laat zich gewoon vallen op de rug.
Ook spelen op de rug vind hij erg leuk.  |
Maandag 9 Maart 2009 1:13 pm |
|
|
|
|
Suus
Beginnende vlieger
Bedankt voor de tip sarah.. Ik zal ze idd maar beter niet meer geven. Heb nu walnoot voor hem gehaald. Niet gepeld maar dat is toch niet erg? Anders dan haal ik gewoon de noot er uit en dan geef ik het zo. Lijkt me namelijk wel een sport om een walnoot leeg te peuzelen.... |
Maandag 9 Maart 2009 6:35 pm |
|
|
esjo
Moderator

Wat is ze prachtig zeg  |
Maandag 9 Maart 2009 7:30 pm |
|
|
Suus
Beginnende vlieger
Dankje Esjo.. Klopt het btw dat jou pyrrhura's op youtube staan? |
Maandag 9 Maart 2009 8:07 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Nee, als het goed is niet
Wat voor een filmpje is dat dan? |
Maandag 9 Maart 2009 8:09 pm |
|
|
Suus
Beginnende vlieger
Dan heb ik het verkeerd gezien, ik had laatst bij je papegaaien zitten kijken en daar zat er ook 1 in een volliere en hij leek op die van jou.. Maar dat heb ik verkeerd gezien..
Okki en Jack staan er wel op... |
Maandag 9 Maart 2009 8:11 pm |
|
|
esjo
Moderator

Oh, leuk. Heb je een linkje daarvan? |
Maandag 9 Maart 2009 8:14 pm |
|
|
|
|