Foto/film album van gebruiker: Tico

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Rui of plukgedrag?
Klik hier om het foto/film album van Tico te bekijken (2 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Dinsdag 8 Maart 2011 5:35 pm
Laatste bewerking: Dinsdag 8 Maart 2011 5:36 pm
Foto/film album en dit topic zijn 436 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
Tico
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Dinsdag 8 Maart 2011 5:36 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
icelin
Eitje

Reageer met quote  

Hée hée,

Ik zag de foto's van Tico en hij ziet er ook wel erg grijs uit. Onze amazone heeft een beetje het zelfde uiterlijk inmiddels, maar das in zo'n korte tijd gegaan dat wij ook dachten dat het gewoon de rui was. Nu zijn wij er inmiddels achter dat dat er wel mee te maken heeft. Hij is ontzettend aan het ruien en het kriebelt hem waarschijnlijk aan alle kanten. Hij poetst dus letterlijk zijn veren er af. Inmiddels zijn we begonnen met een spray op basis van knoflook olie en die werkt bij Junai ontzetten goed. Zijn rug is gelukkig wer bijna helemaal groen en zijn buik begint ook weer te kleuren van grijs naar groen. Een tip is wel om even een vogel arts te bezoeken. Voor het zelfde geldt is er iets anders aan de hand en dan helpt een knoflook spray waarschijnlijk niet. Heel veel succes!
Bericht Donderdag 10 Maart 2011 9:16 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tico
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ja, onze Tico heeft zich helemaal aangepast aan het nederlands weer. Grouw en grijs Wink

Ik heb de foto's ook aan de kweker van Tico laten zien. Zijn reactie was erg duidelijk, namelijk dat het idd plukken is en heeft me ook doorverwezen naar een vogelarts om te kijken of het een schimmel is. Binnenkort even afspraak maken. Bedrankt voor je reactie
Bericht Donderdag 10 Maart 2011 10:53 am
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 7:03 am
  Berichten van afgelopen: