Foto/film album van gebruiker: Tinuske

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: DJ, Gabber en Pietje
Klik hier om het foto/film album van Tinuske te bekijken (77 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Maandag 9 November 2009 11:37 am
Laatste bewerking: Zondag 21 Maart 2010 10:58 pm
Foto/film album en dit topic zijn 1675 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
Tinuske
Fladderaar

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zondag 21 Maart 2010 10:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een superleuke foto's. Zo te zien hebben ze het heel erg leuk ook bij je, knap hoor. Mooie en leuke plaats om te spelen. Gezellig lijkt het me wel in elk geval. Veertje
Bericht Maandag 9 November 2009 11:50 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tinuske
Fladderaar

Reageer met quote  

Ja gelukkig voor mijn gaaitjes is hun vrouwtje nog al creatief aangelegd Very Happy Ik maak heel veel zelf met spullen die ik overal verzamel. de kringloopwinkel, speelgoedbeurzen en vlooienmarkten natuurlijk ook mede omdat het gemiddelde speeltje uit de winkels in mijn ogen gewoon veel te duur is Nee! Nee! en kapot krijgen ze het toch wel. en dan merk ik dat de zelf gemaakte dingetjes vaak nog het populairst zijn ook!
Bericht Maandag 9 November 2009 12:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Yep yep, hier is de kringloopwinkel ook niet veilig voor me, hihi en vaak heeft mams net zoveel plezier met dingetjes uit te zoeken als de gaaitjes met ze te slopen. Superleuk zijn die speeltjes, spotgoedkoop en vaak steviger als de common speeltjes zeg maar.
Bericht Maandag 9 November 2009 1:04 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een knapperts. Hartje
Bericht Maandag 9 November 2009 1:48 pm
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Wat een lief klein grijsje is dat nog! Hartje
Hopelijk volgen er nog veel meer foto's..... Cool
Bericht Maandag 9 November 2009 3:55 pm
Tinuske
Fladderaar

Reageer met quote  

Hartje schattig he zo'n jonge grijze! En hij is toch zo lekker nieuwsgierig en ondernemend en speels en knuffelt toch zo graag Klappen ben helemaal verzot op hem Yeah! en er zullen zeker nog veel foto's volgen probeer dat toch een beetje bij te houden want zelf zie je ze bijna niet veranderen omdat je ze iedere dag ziet maar als je dan foto's kijkt denk je Denken kleine gaaitjes worden groot!
En wat betreft het speelgoed moet ik inderdaad ook toegeven dat ik zelf ook net een kind ben met het uitzoeken en maken van alle spulletjes Embarassed
Bericht Dinsdag 10 November 2009 5:22 am
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

Wat een schatje is dat grijsje van je. Ik heb zelf een grijsje van 2 jaar ook zo'n lieverd. Veel plezier hier op het forum.
Bericht Woensdag 11 November 2009 11:00 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, wat heb je ook een mooie honden. Duidelijk, net als hier, 2 die supergraag het bos ingaan om lekker te stoeien. Veertje Veertje
Bericht Vrijdag 13 November 2009 8:39 am
Sonja
Vlieger

Reageer met quote  

Wat een prachtige honden heb je.
Bericht Vrijdag 13 November 2009 8:58 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Zoooo, jij hebt zelfs je eigen stoel Shocked Klappen , zal ik hier maar niet laten kijken, straks worden ze jaloers Ja Laughing
Bericht Maandag 16 November 2009 12:51 pm
Tinuske
Fladderaar

Reageer met quote  

Nou ja die soel heb ik hem niet gegeven maar die heeft hij zo ongeveer toe geeigend! haha maar ja hij vind het gewoon heel gezellig als hij er echt bij kan zitten!
Bericht Maandag 16 November 2009 2:53 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

O maar bij een gaaitje is dat net hetzelfde hoor Laughing Laughing Laughing
Bericht Maandag 16 November 2009 3:14 pm
Tinuske
Fladderaar

Reageer met quote  

Ja precies of jij het nou geeft of dat hij het zichzelf geeft is hetzelfde haha want hoe veel speelgoed hij ook heeft de spullen van het vrouwtje zijn veel leuker Ja gisteren zat hij met 1 of ander raar watje te spelen wat een tampon bleek te zijn Stom
Bericht Dinsdag 17 November 2009 6:24 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Whahahahahhahaa Laughing Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 17 November 2009 9:02 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 13 Februari 2012 3:53 pm
  Berichten van afgelopen: