|
|
|
| Titel: Een blik in Pino & Popeyes leven en verzorging |
| Klik hier om het foto/film album van tutti te bekijken (44 foto(s)/filmpje(s)) |
| Start datum: Dinsdag 1 Juni 2010 8:13 pm |
| Laatste bewerking: Maandag 8 November 2010 8:17 pm |
| Foto/film album en dit topic zijn 1437 keer bekeken |
| Waardering |
|
(4.5 uit 2 waarderingen)
|
|
tutti
Eitje
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.
Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Maandag 8 November 2010 8:17 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Wat een leuke gaaitjes zijn daar zo druk aan het spelen zeg.  |
Zondag 6 Juni 2010 8:40 am |
|
|
Spetter
Vlieger
Prachtige foto. |
Zondag 6 Juni 2010 12:02 pm |
|
|
|
|
esjo
Moderator

Wow, wat eeeheerlijk leven hebben je halsbanden zo te zien. Heerlijke ruime verblijven en volop speelgoed. Wat wil een gaaitje nog meer  |
Vrijdag 18 Juni 2010 2:30 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Ben enorm onder de indruk over hoe je halsjes leven, wat een luxe en liefde is het bij jou zeg. Echt enorm mooi om deze foto's te bekijken, prachtig gewoon.  |
Zaterdag 3 Juli 2010 5:50 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Je inspiratie is echt een enorme troef, ook voor ons hoor. Ik zie dingen vaak waar ik nog niet aan gedacht had, dank je hiervoor.
Mag ik je een kleine tip geven? Die peer, je zei onder de foto dat het de 2de dag was dat ze er lag. Ik geef fruit en groenten niet langer als 4 uurtjes per dag, zeker als het warmer is is dat nog korter voor ik het ververs met iets anders dat lekker is omdat fruit en groenten kunnen gaan schimmelen.
Vaak zie je het niet maar het is er wel. Hoop dat je dit niet als kritiek maar als tip ziet  |
Maandag 2 Augustus 2010 6:14 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hahahahaa, kwak in de bak. Zo heeft mijn BB ook zijn kwak-bakje
Dat bamboe gordijn is wel een leuk idee, voor mijn bb dan, mijn grijsje zou de buurt bijeen schreeuwen vrees ik hiervan.
Misschien opbouwen, kan ook lukken bij deze  |
Donderdag 12 Augustus 2010 9:49 pm |
|
|
Vicky
Net uit het ei
Prachtige foto's! |
Zaterdag 14 Augustus 2010 5:23 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hahhaa, ochtendgymnastiek. Goed gezien van je.
Die peperplant zag er wel erg goed uit, nu niet meer veronderstel ik  |
Dinsdag 31 Augustus 2010 11:30 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Je blijft me verbazen met je ideetjes hoor. Gewoon leuk om te zien en iets af te snoepen van je ideetjes, hihii.  |
Maandag 18 Oktober 2010 2:33 pm |
|
|
tutti
Eitje
je bent welkom !
ga je gang |
Maandag 18 Oktober 2010 3:59 pm |
|
|
esjo
Moderator

Wat een heerlijk leventje hebben de birdy's bij jou.
Die foto van ze in de appelboom is echt super  |
Dinsdag 26 Oktober 2010 8:21 pm |
|
|
|
|
rovermgfan
Net uit het ei
Hoi,
Ik heb net de foto's bekeken van de halsbanden, prachtig zeg.
Wij hebben sinds een goede week en Alexander, zie Rocky in het foto album.
Hoe aktief zijn deze halsbanden?
Rocky wordt tegen een uur of 8 's morgens wakker. Hij begint met krijsen, valt echter nog mee, het is maar een paar keer om te laten horen dat hij wakker is en honger heeft. Tot namiddag is hij vrij rustig en gewoon bezig.
Na 15uur begint hij "hyper" te worden en over z'n speeldak te rennen en met takjes en blokjes te gooien. Tegen 17 uur klimt hij in z'n kooi en gaat slapen tot 's morgens vroeg.
Hoe wen ik hem aan water. Hij moet daar niks van hebben. Hij gebruikt dat om te drinken en om de houten blokjes in te gooien.
Volgens de vorige eigenaar zou Rocky van mei dit jaar zijn. Zou dat kunnen? Ik vraag mij dat nl af ivm een licht grijze band die hij heeft. het zou ook een mannetje zijn.
Groeten, Dirk |
Maandag 8 November 2010 7:56 pm |
|
|
tutti
Eitje
|
|
|
Mijn halsjes worden zo rond 7.00 wakker en krijgen fruit e.d. ergens tussen 7.00 en 9.00 (afhankelijk van mijn schema) en verder is er de hele dag vogelbrokjes
qua geluidsvolume hoor ik ze wel de hele dag af en toe en het uurtje voor het slapengaan 18.00-20.00 is het sterkts qua geluid ( of wij zijn het meest geiiriteerd waardoor we ze sterker horen ?) en dan rond 22.00 vertellen ze nog een verhaaltje voor het slapengaan.
Ongetwijfeld amuseren ze zich maar daar let ik minder scherp op, ze zijn meestal bezig met hun "dingetjes" en naar de buitenspeelplats of op de kooi is bij mij ook erg afhankelijk van mijn tijdsindeling en soms zie ik ze ook n beetje dutten.
Mijn halsjes geef ik gewoon een grote bak water maar wel met n ruwe bodem, ze waren het niet gewend maar hebben hetzelf uitgevogeld wat er mee te doen. Pino springt er zo in, Popeye niet die fladdert er om heen of als er waterdruppels aan het gaas zitten, dan wrijft hij zich daar tegen aan.
vwb jullie vogel een mannetje of vrouwtje is durf ik geen uitspraak te doen: bij halsjes duurt het 3 jaar voor je het kan zien en ik zit elke dag in hun nek te loeren of ik iets kan zien (omdat mijn voorkeur uitgaat naar heren omdat die niet broeds worden en een koppeltje ook voortplantingsneigeningen zal gaan hebben). Wellicht dat alexander eigenaren jullie daarmee opweg kunnen helpen !
suc6 |
Maandag 8 November 2010 8:08 pm |
|
|
rovermgfan
Net uit het ei
Bedankt voor jullie reactie, ik zal het eens proberen met een kom water op z'n dak te zetten.
Groeten, Dirk |
Maandag 8 November 2010 8:15 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 13 Februari 2012 7:53 pm
|
|
|
|