Foto/film album van gebruiker: Whisper

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Foto/film albums: updates & reacties

Titel: Jonkies kijken bij Esjo
Klik hier om het foto/film album van Whisper te bekijken (5 foto(s)/filmpje(s))
Start datum: Zondag 15 Maart 2009 6:14 pm
Laatste bewerking: Zondag 15 Maart 2009 6:28 pm
Foto/film album en dit topic zijn 805 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Whisper
Kamikaze piloot

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn foto/film album.

Wil je een waardering aan mijn foto/film album geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn foto/film album; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zondag 15 Maart 2009 6:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ze zijn leuk geworden hé, de foto's. Ik vind die dat ze zo in het blok naar "buiten" kijken zo leuk Mr. Green
Bericht Zondag 15 Maart 2009 6:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Uhm, dit was toch mijn album? Nou ja, dan heb ik er nu twee. Of ondertussen zelfs drie? Laughing

Ik ben een dagje gaan vogeltjes kijken bij Esjo. Maarten en ik overwegen namelijk een vogeltje erbij te nemen en wilden even kijken of het "goed" voelde, zo'n kleintje vasthouden. Het voelde prima dus hebben we besloten: we gaan er een adopteren!

De foto's zijn allemaal van de oudste van Esjo's nestje. De rest was van de wildkleurtjes was nog wat klein en timide. We gaan een wildkleurtje nemen, Esjo gaat degeen uitzoeken die qua karakter het beste bij ons past. We hebben namelijk nogal wat "eisen": lekker ondernemend, aanhankelijk naar mensen, relaxt naar andere vogels (dus laat niet over zich heen lopen, maar gaat niet zelf ruzie zoeken - daar gaat Sol al voor zorgen denk ik Smile).

We hebben ook goed over Sol gedacht. Maar ik denk dat, na een eerste onwennige periode vol gekrakeel, Sol wel blij is met een vriendje of vriendinnetje. En wijzelf gaan er ook helemaal voor natuurlijk.

Edit:
Ja de foto's zijn echt leuk Esjo! Bedankt dat je ze naar me mailde Smile.
Bericht Zondag 15 Maart 2009 6:40 pm
dragonflyer
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

lief lief lief..
ik wil ik wil..
leuke foto.s
Hartje
Bericht Zondag 15 Maart 2009 7:23 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

ACCCH!! Wat gaaf zeg! Nu begrijp ik het van die prijs. Stom! Stom! Sorry ik ben niet zo vlug als ik nog geen koffie heb gehad. *zoekt naarstig naar excuus*

Super dat je er een vogeltje bij gaat nemen! En nog wel van goede huize ook! Bijzonder trouwens dat jullie de kweker (Esjo dus) laten kiezen welke qua karakter het beste bij jullie past. Meestal kies je zelf bij vogels. Bij honden is dat geloof ik anders.

Ik ben heel erg benieuwd welke naar huize Whisper komt. Veertje Veertje
Bericht Maandag 16 Maart 2009 6:49 am
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sue
Bijzonder trouwens dat jullie de kweker (Esjo dus) laten kiezen welke qua karakter het beste bij jullie past. Meestal kies je zelf bij vogels.

De eisen die ik heb, hebben vooral betrekking op karakter. De enige eis wat betreft uiterlijk is "lekker felle kleurtjes", en dat is ook nog een stuk minder belangrijk dan de karakter eisen. En Esjo ziet ze natuurlijk veel meer dan ik, dus ik ga op haar oordeel af wat betreft het karakter. Smile
Bericht Maandag 16 Maart 2009 9:15 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Helemaal waar! Very Happy Uiterlijk is trouwens ook niet alles.
Scuttle's broertje was een stuk mooier maar de kweker raadde Scuttle aan omdat hij liever was. En ik heb er geen seconde spijt van gehad! (Alhoewel.. Soms.. Laughing )
Bericht Maandag 16 Maart 2009 5:42 pm
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Haha, laat arme Scuttle dat maar niet horen Laughing.
Bericht Maandag 16 Maart 2009 6:28 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ach, zo erg is het niet hoor. Hij is en blijft de allerliefste. Al is het maar om de geluidjes die hij maakt. Ik ga een nieuw topic openen.. Ik kreeg net een idee!
Bericht Dinsdag 17 Maart 2009 7:11 am
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Is dat het "wat is zo speciaal aan jouw vogels" topic geworden? Smile
Bericht Dinsdag 17 Maart 2009 8:20 am
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jep! Dat is het topic geworden! Hulde!
Bericht Woensdag 18 Maart 2009 7:07 am
Whisper
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Leuk topic! Veertje
Bericht Woensdag 18 Maart 2009 7:51 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Donderdag 17 April 2014 1:57 pm
  Berichten van afgelopen: