|
|
|
| Klik hier om de gebruikerspagina van birdy te bekijken |
| Start datum: Woensdag 30 Maart 2005 1:22 pm |
| Laatste bewerking: Zaterdag 11 November 2006 9:04 pm |
| Gebruikerspagina en dit topic zijn 10928 keer bekeken |
| Waardering |
|
(4 uit 6 waarderingen)
|
|
birdy
Eitje
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Zaterdag 11 November 2006 9:04 pm |
|
|
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Wowww, hoeveel vogels heb je??
Heb je ook tamme of zijn et allemaal wild? |
Dinsdag 5 April 2005 9:32 pm |
|
|
birdy
Eitje
1 maar half tam en een gras parkietje staan tam in de kamer. |
Woensdag 6 April 2005 5:43 am |
|
|
|
|
rick
Net uit het ei
he jongen leuke pagina!
Top! Vind het leuk om te zien dat ook jongens van onze leeftijd, ik ben zelf 21, zich bezig kunnen houden met vogels ipv op de hoek van de straat te hangen!
Ga zo door!
Later Rick  |
Zondag 12 Juni 2005 10:20 am |
|
|
Greg Sujecki
Eitje
great range of birds,for l to have owned and bred the type you have shown,give's me memories,well done  |
Woensdag 13 Juli 2005 12:32 pm |
|
|
|
|
alexandraatje
Kamikaze piloot
|
|
|
hallo Jeffrey
Leuke site van je. Ik heet Alexandra heb 4 grasparkietjes, 4 valkjes een timneh en een blauwvoorhoofd amazone. Ik heb toen ik in Gran Canaria woonde ook nog een canarie gehad. Een vrouwtje, oranje bruin kleur. Ze heeft me veel kleintjes gegeven toen ik daar een donker mannetje bij zette. Helaas is ze door mijn hond doodgebeten, toen de kat van de buren haar kooi omgooide en zij er uit vloog. De hond pakte haar en beet net iets te hard. Jammer, Tommy was een lief beestje. Haar man was ook gestorven, net op de dag dat zij haar zoveelste nestje klaar had om weer te gaan broeden.
Heb jij een voliere of staan de kinders binnen?
Ik woon nu in Tsjechië en daar zag ik laatst een grote voliere met hele grote parkieten. Nog groter dan de Engelse parkiet en die is al groot. Bij navraag zij de eigenaar dat dit gewone parkietn waren die het hele jaar door buiten leven (ook in de winter als het -20º is) en dat hij ze gewoon ergens op een markt had gekocht. Ze waren net zo groot als de valkparkieten maar je zag echt dat het gewone parkieten waren. Weet jij of dit een speciaal ras is dat ik nog nooit gezien heb? Ze krijgen normaal voer en er wordt niks speciaals mee gedaan. Wel hebben ze een enorme voliere waar ze flink een stuk in kunnen vliegen, zou dat daar aan liggen???
Je kunt me altijd info mailen naaar alexandra_knipp.----- AUB EMAILADRES VERWIJDEREN! -----.hotmail.com
groetjes
alexandra |
Dinsdag 6 December 2005 3:38 pm |
|
|
naompiej
Kuikentje
Mooie foto's ! |
Zaterdag 3 November 2007 5:48 pm |
|
|
|
|
4birdo
Fladderaar
ook diamantduifjes he
ik kan u nog tips geven in verband met geslachtsbepaling
je moet maar eens goed opletten.
als je goed kijkt zie je hetvolgende:
Snavel:
de duivin heeft een langere fijnere bek dan de doffer, het mannetje heeft dus een iets kleinere en bredere snavel
Poten:
bij de pootjes mer je dat de beentjes van de duivin fijner en langer zijn dan bij de doffer.
 |
Woensdag 3 Juni 2009 6:58 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 7:53 am
|
|
|
|
|