Gebruikerspagina van: Bowie & Limbo

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Gebruikerspagina's: updates & reacties

Klik hier om de gebruikerspagina van Bowie & Limbo te bekijken
Start datum: Maandag 15 Augustus 2011 6:40 pm
Laatste bewerking: Woensdag 28 September 2011 6:28 pm
Gebruikerspagina en dit topic zijn 438 keer bekeken
Waardering     (5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Bowie & Limbo
Fladderaar

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Woensdag 28 September 2011 6:28 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een leuke vogeltjes! Vooral je catharina (?) parkietje is superschattig!
Bericht Maandag 15 Augustus 2011 8:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Bowie & Limbo
Fladderaar

Reageer met quote  

Dankje!

Het is in der daad een Catharinaparkiet.

Normaal gesproken een leuk beest.
Maar hij zit op het moment in de puberteit en in de rui.
Dus zijn gedrag is op 't moment niet te genieten!
Bericht Maandag 15 Augustus 2011 9:18 pm
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

Wauw wat een mooi valkje! Very Happy
Ik zou eerst ook eentje nemen maar me moeder vond dat ze te veel herrie maken, is jullie Bowie zo?
Bericht Dinsdag 16 Augustus 2011 5:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Bowie & Limbo
Fladderaar

Reageer met quote  

Nee hoor!

Bowie heeft in 't begin wat lawaai gemaakt maar dat doet ze al lang niet meer! Het scheelt wel of je een man of pop neemt!

Wat voor 'n vogel heb je nu dan?

Groetjes,

Roel
Bericht Dinsdag 16 Augustus 2011 6:17 pm
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ja precies, ik wou een pop hebben omdat die ook minder fluiten enzo.. maar de mening van me moeder kon ik jammer genoeg niet veranderen dus zocht ik verder en kwam uit op de Pyrrhura's Very Happy
We hebben er twee gekocht maar jammer genoeg hebben we ze nog niet, de eerste kunnen we misschien eind deze week op halen bij de kweker! ik kan niet wachten!

Groetjes
Sanne
Bericht Dinsdag 16 Augustus 2011 6:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Bowie & Limbo
Fladderaar

Reageer met quote  

Oww leuk Pyrrhura's

Ik zal nog een foto van de ingerichte kooi van allebei de vogels plaatsen, al is het minder bijzonder als die van jou...

groetjes
Bericht Dinsdag 16 Augustus 2011 9:32 pm
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

Yep! Very Happy
en valt vast mee haha, mijn kooi is misschien een beetje overdreven Fluiten maar komt omdat ik soms lang op school moet zitten, hebbe ze wat te doen!
Bericht Dinsdag 16 Augustus 2011 9:41 pm
Bowie & Limbo
Fladderaar

Reageer met quote  

Ja dat heb ik ook! soms zit ik tot half 5 op school en dan moet ik weer door, soms helemaal geen tijd voor de vogels! Maar mijn moeder laat ze er gewoon uit. Dan kunnen ze ff op de kooi spelen en als ik dan thuis kom gaan we ff naar buiten of naar de speeltuin...
Bericht Woensdag 17 Augustus 2011 10:16 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een mooie gaaitjes heb je daar zeg. Echt heel mooie gaaitjes en heel leuke foto's Veertje
Bericht Woensdag 17 Augustus 2011 12:47 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Leuke filmpjes heb je gemaakt. Heb er met plezier naar gekeken. Daar in Duiven leek het mee ook wel een leuke opkomst. Veertje
Bericht Zaterdag 1 Oktober 2011 1:35 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 7:53 am
  Berichten van afgelopen: