|
|
|
| Klik hier om de gebruikerspagina van Coco 5 te bekijken |
| Start datum: Zondag 25 Februari 2007 10:45 am |
| Laatste bewerking: Donderdag 10 Januari 2008 10:16 pm |
| Gebruikerspagina en dit topic zijn 1326 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
Coco 5
Eitje
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Donderdag 10 Januari 2008 10:16 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Och....wat een verdriet Wat erg dat jullie lieverd niet kan blijven. Coco is een prachtig grijsje en ik kan zien dat hij het heel goed bij jullie heeft. Wat vreselijk dat je allergisch blijkt te zijn. Ik weet verder niet goed wat ik moet zeggen. Ik weet echt niet of het NOP voor zo'n mooie en lieve huiskamervogel de beste oplossing is maar ik neem aan dat jullie hier heel erg lang en goed over nagedacht hebben. Daarom wil ik jullie heel veel sterkte wensen met het komende afscheid. |
Zondag 25 Februari 2007 1:04 pm |
|
|
|
|
ilona_21
Ervaren vlieger
bah vreselijk tis onmacht
ik vind het nop ook een goeie keuze..
hij gaat jullie en je knuffels en kusjes heel erg missen want die aandacht krijgen ze niet echt
maar coco krijgt natuurlijk wel heel erg veel vriendjes!!!
ik denk dat je je daar vast aan moet houden
hij is niet mogelijk om te blijven dus ik vind het nop wel een goede stap daar hebben ze het gewoon weg goed!!
heeeeeeeeeel erg veel sterkte bij het afscheid morgen
vreselijk coco.......... hou je taai!!!  |
Zondag 25 Februari 2007 2:20 pm |
|
|
Danny
Moderator

Hoi
Wat jammer dat jullie Coco moeten weg doen!!
Op zich is het NOP zeker een goede oplossing!!
Sorry,dat ik het toch vraag!!
Maar zouden jullie geen oproep op het forum willen plaatsen??
Mss. zijn er mensen hier,die jullie gaaitje ook kunnen geven wat het nodig heeft!!!
Zelf hebben we hier ook 6 gaaien,waarvan 5 opvang!!
Het is en blijft natuurlijk jullie keus en die respecteer ik ook,maar ik wilde het toch eventjes voorslaan!!
Heel veel sterkte!! |
Zondag 25 Februari 2007 7:29 pm |
|
|
|
|
ilona_21
Ervaren vlieger
ik ben het eigenlijk heel erg met danny eens
ik liet het al een beetje doorschemeren in mn vorige met die aandacht wat hij nu gewend is is hij straks helemaal kwijt..
miss wil je dit overwegen ?
ik zou eerlijk gezegt alles op alles zetten om ze bij bepaalde hier van het forum te krijgen als ik ze om welke reden weg moet doen  |
Zondag 25 Februari 2007 8:18 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
|
|
|
hoi Carolien, ik hoop dat het allemaal een beetje goed verlopen is bij het NOP. Het zal een zware dag voor jullie geweest zijn en de komende tijd zal het waarschijnlijk nog zwaarder worden omdat jullie Coco in huis moeten missen. Heel veel sterkte en ik hoop dat je ons laat weten hoe het met Coco gaat in het NOP.
Ik las je reactie op mijn dagboekpagina's. Ik denk dat je je vergist en deze reactie voor iemand anders bestemd was (Danny?) want wij hebben namelijk maar een klein agaatje Gizmo. Hij denkt wel dat hij heel groot is en agaatje's eigen telt hij voor tien maar het is er toch echt maar één. Wel zijn we korte tijd geleden naar Utropia in Middelburg geweest waar ze ook veel opvangpapegaaien hebben.
Hoe dan ook, heel veel succes gewenst met alles en heel veel sterkte. Mocht je terugkomen op je besluit kun je altijd hier op het forum een goed opvangadres voor Coco vinden. Ik weet zeker dat als er iemand van dit forum besluit tot opvang van Coco, dat ook het adres is waar hij kan blijven!
Zo is Marleen van dit forum al een poos op zoek naar een mannetjes grijsje voor haar vrouwtje Janneke. Wie weet zou dat een goede match zijn?
Maar als je ziet dat Coco gelukkig is in het Nop is dat ook een goede oplossing natuurlijk. |
Dinsdag 27 Februari 2007 4:56 pm |
|
|
Ziya
Moderator

Leuke filmpjes!
Moet ook nog een keer naar het NOP gaan  |
Dinsdag 27 Februari 2007 11:05 pm |
|
|
|
|
Danny
Moderator

Prachtige foto's en filmpjes!!
Alles is nog erg herkenbaar,omdat we vorige week maandag zelf daar zijn geweest!! Zie dagboek!! http://www.fluffies.org/nl/flu.....ry_id=2156
Zelf willen we zeker een sponsorpas nemen en op dit moment zijn we met de site bezig om geld in te zamelen voor het sponsoren van kooien!!
http://www.fluffies.org/nl/sna.....t5070.html
Ik hoop dat jullie grijsje,daar een goed leevn krijgt!!
Heel veel sterkte iig, de komende tijd nog!! |
Dinsdag 27 Februari 2007 11:47 pm |
|
|
Nel
Vlieger
|
Tjonge, wat zal dit een moeilijk besluit voor jullie geweest zijn. Wel heel erg gericht naar het grijsje, mijn complimenten. Niet iedereen zou dit kunnen. Dit hebben jullie echt besloten in zijn belang.
Ik wens jullie heel veel sterkte met het gemis. |
Dinsdag 8 Mei 2007 7:25 pm |
|
|
|
|
lientje
Net uit het ei
| AAAAch |
|
|
Goh wat erg voor je, dat je afscheid moest nemen van je vriend...bah...!!! Wel heel fijn dat het goed met hem gaat...  |
Zondag 1 Juli 2007 6:41 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hoi Coco, misschien heb je zin om mee te doen met de sponsoring? We proberen zo een kooi te sponsoren bij het NOP: http://www.fluffies.org/nl/act.....t8936.html |
Donderdag 10 Januari 2008 11:21 pm |
|
|

|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 22 November 2008 3:19 pm
|
|
|
|
|
|