Gebruikerspagina van: Eefje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Gebruikerspagina's: updates & reacties

Klik hier om de gebruikerspagina van Eefje te bekijken
Start datum: Maandag 4 April 2005 9:13 am
Laatste bewerking: Vrijdag 13 Augustus 2010 7:24 pm
Gebruikerspagina en dit topic zijn 10961 keer bekeken
Waardering     (4.58 uit 12 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Eefje
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by snoezelleke
Lara is echt een hele mooie, maar ook wel grote ara. Echt een prachtige papegaai! Zo leuk dat die met de andere papegaaien die vele kleiner zijn dan hem kan overeen komen en echt mooie foto´s daarvan... Yeah!

Dank je hoor maar dat is van kleins af aan aangeleerd en het is nog steeds zo
Hij is opgeroeid met de Meyer dus een kleine Laughing
Bericht Zondag 25 Oktober 2009 9:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
sabrina
Eitje

Reageer met quote  

Hoi Lara,

Wat een super leuke foto's en kei leuk met de teksten wat je erbij hebt geschreven.
Echt super!!!!
Nu zag ik jou speelboom voor een ara. Ik vind hem geweldig!! Ik krijg over 2 weken m'n eerste edelpapegaai en zou graag ook zo een mooie speelboom voor haar willen maken. Zou je mij aub willen laten weten hoe je deze gemaakt hebt???
Alvast heel erg bedankt!!

Groetjes Sabrina

Ps. Waar haal je de takken vandaan? Ik ben net blij dat ik weet wat een knotswilg is Sad
Bericht Woensdag 11 Augustus 2010 9:42 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Eefje
Fladderaar

Reageer met quote  

Een standaard of een klimboom kan je zelf maken door te kijken naar het plaatje
ik heb inmiddels tussen door alweer verschillende standaards gehad voor de gaaien
ik heb een hangmat gehad als klimboom heel veel met touw en takken gewerkt.
Gewone standaards en nu een appelbom als klim(speel)boom
Ik hoop dat ik het neer mag zetten maar kom eens kijken op clubs
*link verwijderd*
Er staan daar tips en vragen kan je alles
links onder de knopjes kan je alle info vinden maar ook foto's van klimbomen foto's van gaaien van de leden.
En je kan mee praten(tikken)tips wat voor takken je kan gebruiken en nog veel meer.
Very Happy
Bericht Vrijdag 13 Augustus 2010 7:54 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Eefje - gelieve geen links te plaatsen naar andere fora - sites etc. Lees anders even de regels van dit forum door. Wink
http://www.fluffies.org/nl/reg.....-vt13.html

Ik zal de adm. vragen de link te verwijderen.
Bericht Vrijdag 13 Augustus 2010 9:37 pm
Eefje
Fladderaar

Reageer met quote  

daarom zette ik ook al neer dat ik niet weet of ik het mocht plaatsen ,de link is weg oke nu toch.
ik heb er de tijd niet voor om als ik iets wil plaatsen om eerst de regels na te lezen .
ik wilde behulpzaam zijn meer niet voor een klimboom
voor die gene die een klimboom wilde maken je kan me een mailtje sturen op VERWIJDERD en dan kan ik je door verwijzen
als dit wel mag teminste mijn mailadres .
Ik zou je toch willen vragen om de regels even door te lezen. Het kost een paar minuutjes, dezelfde tijd die je kwijt bent aan het plaatsen van dit berichtje. Alvast bedankt voor je medewerking!
Bericht Zaterdag 14 Augustus 2010 3:51 am
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ook hier op het forum zijn voorbeelden van klimbomen te vinden
http://www.fluffies.org/nl/koo.....t8983.html

@Eef, de regels bestaan niet uit een compleet boekwerk en gelden voor iedereen. En voor dat kleine stukje tekst hoef je echt geen uren tijd vrij te maken Wink
Hartstikke tof van je dat je behulpzaam wil zijn maar volgende keer echt graag eerst even lezen of je iets mag plaatsen of niet. De link van de regels staat een paar berichtjes hierboven Wink

Ook e-mail adressen mogen niet geplaatst worden.
Bericht Zaterdag 14 Augustus 2010 8:53 am
Rocky lief
Eitje

Reageer met quote  

Wat gezellig bij jou met al die papegaaien wouwwwwwww ziet er erg leuk uit en je kan zien dat ze zich heel veilig voelen ben je nooit bang dat er een weg vliegt ? heel veel groetjes van Carolien Rocky is lief [/b]
Bericht Maandag 6 September 2010 8:45 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken  
Eefje
Fladderaar

Reageer met quote  

Very Happy nee hoor als je ze goed kortwiek en bij houd vliegen ze niet weg Laughing
ik kijk 1 x in de week of de vleugels nog kort genoeg zijn en zo niet gaat de schaar erin
Je moet wel weten tot hoever je kan en mag korwieken
ik wiek vogels die eerder ergens anders zijn gewiek en veel en veel te kort zijn gedaan en sommige blijvende schade ervan over houden
dus als je ooit je gaai wil laten wieken laat het door iemand doen die er ervaring mee heb Wink

Een goede vogelarts bv een hoop dierenartsen hebben er geen verstand van knippen of te kort of te lang of ze laten de 2 buitenste pennen staan ,maar zo heb de vogel nog draag kracht om te vliegen.En soms knippen ze maar aan 1 kant

Dus kortwieken of door iemand die er verstand van heb of een goede vogelarts.
Bericht Maandag 6 September 2010 4:11 pm
olaendj
Net uit het ei

Reageer met quote  

Very Happy Mr. Green wauw wat een mooie beestjes en wat lief hoe lara te eten kreeg van de grijze!!! brrr wat koud in de sneeuw!! hihi xxx
Bericht Vrijdag 17 September 2010 6:51 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 7:55 am
  Berichten van afgelopen: