|
|
|
| Klik hier om de gebruikerspagina van esjo te bekijken |
| Start datum: Zondag 26 Maart 2006 4:47 pm |
| Laatste bewerking: Dinsdag 20 Maart 2007 7:09 pm |
| Gebruikerspagina en dit topic zijn 1769 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 uit 3 waarderingen)
|
|
esjo
Kamikaze piloot
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Dinsdag 20 Maart 2007 7:09 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Wat een mooie pagina esjo. Cobus is prachtig! Wat fijn dat jullie weten dat hij het zo naar zijn zin heeft bij het NOP. Wie weet zien we hem wel wanneer we gaan met de Fluffie-sponsorwandeling
Je hebt al hele mooie huisdieren gehad en wat een goed idee om daar een pagina van te maken. |
Vrijdag 2 Juni 2006 5:00 pm |
|
|
tania
Eitje
| Pico |
|
|
hoi esjo
Pico is een grijze roodstaart, ik heb een foto van hem in mijn profiel gestoken, verder moet ik nog wat wennen aan deze site, wat wel en niet kan, hoe ik iets moet beantwoorden, foto's plaatsen. Mijn ma en ik zijn ook echte dierenliefhebbers, maar momenteel hebben we alleen onze Pico nog. in september 2007 is onze poedel Sloeber overleden, in oktober 2007 onze duitse herder Viking. Daarvoor hadden we nog een Duitse herder Boy en een Yorkshire Terrier :Snoopy. daarvoor een schipperke Blacky
ook 2 schetlandponys Beauty en Duc en 1 paard Lady zijn al naar de dierenhemel vertrokken. al onze dieren waren gevonden langs de straat (Boy) gered van een zekere dood (Lady, Beauty en Duc) of gered van slechte eigenaars (Blacky, Snoopy) Sloeber kwam bij ons terecht toen zijn bazinneke in de kliniek en daarna in een rusthuis terecht kwam en tenslotte ook overleec.
je ziet hier zijn heel wat diertjes vertroeteld en verzorgd voor zijn naar de eeuwige jachtvelden trekken.
zal er eens een tijd insteken en eens proberen om ook foto's van onze dieren te plaatsen, langs waar doe ik dit best, via profiel of ergens anders?
groetjes Picio en Tania |
Vrijdag 20 Juli 2007 1:20 pm |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: Pico |
|
|
Hoi Tania.. Je kan het beste de gebruikerspagina of je dagboek hiervoor gebruiken. Klik hier voor meer info: http://www.fluffies.org/nl/vra.....-vf26.html
Wat hebben jullie veel diertjes gehad.. |
Vrijdag 20 Juli 2007 1:36 pm |
|
|
coco&joyce
Moderator

esjo ik bekijk net pas je pagina
wist niet dat je ook een bvh hebt gehad wel een scheetje zeg  |
Vrijdag 20 Juli 2007 2:13 pm |
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Nou, zo'n scheetje was dat niet hoor ...zeg maar gerust een pittbull. |
Vrijdag 20 Juli 2007 2:24 pm |
|
|
|
|
coco&joyce
Moderator

ja oke maar bedoel om te zien
zou dat ook een karakter trekje zijn van ze want gompie was ook zo naar mij toe
wel fijn dat je hm naar het nop hebt gebracht
heb je hm nog wel eens gezien in het nop? |
Vrijdag 20 Juli 2007 2:29 pm |
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Nee, met de zomer avond wandeling heb ik wel geroepen "mooie bel, leuk hé", want dat zei die altijd als ie met z'n bel aan het spelen was. Maar geen reactie en er zitten er zoveel. Hij zit in die grote vlucht waar je doorheen kan lopen. Dus hij heeft het wel goed voor elkaar.
En ja, hij was wel heel mooi om te zien. Zat heel goed in de veren. Dat zeiden ze ook toen ik hem bij het NOP bracht. Dat streelt toch wel je ego.
Karakter trek. Ik denk dat amazones niet de meest makkelijke gaaien zijn idd. Er zit ontzettend veel karakter in. toen wist ik nog heel weinig van papegaaien en dat was gewoon niet te doen. Nu had hij ook wel een rot verleden. Denk wel dat hij het er sowieso beter heeft. Het was geen mensen gaai. |
Vrijdag 20 Juli 2007 2:34 pm |
|
|
coco&joyce
Moderator

dan heeft ie het zeker goed voor elkaar wel fijn
en het streelt zeker je ego als ze zoiets zeggen
daar zit echt veel karakter in ja bij coco vind ik het gelukkig mee vallen maar met gompie niet
die kwam van de dierenbescherming af maar daar wist ik dus niks van de achtergrond af maar goed ze komen daar niet zomaar terecht denk ik dan maar
had gompie het ook niet goed gedaan waar ie nu zit was ie ook naar het nop gegaan maar gelukkig voelt ie zich daar wel thuis |
Vrijdag 20 Juli 2007 2:39 pm |
|
|
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Fijn dat het zo goed gaat met Gompie. Ga je nog geregeld op bezoek? |
Vrijdag 20 Juli 2007 2:55 pm |
|
|
coco&joyce
Moderator

ja minimaal 1 in de week
het is zon scheetje geworden hij is nu ook lief naar mij toe,
nou vliegt ie niet meer in de tralies als ie me ziet  |
Vrijdag 20 Juli 2007 4:02 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
He wat raar dat hij zo omgeslagen is.. Je hebt er goed aan gedaan hoor.. Al zal het wel af en toe even slikken blijven..  |
Vrijdag 20 Juli 2007 7:03 pm |
|
|
|
|
coco&joyce
Moderator

tja raar he,
heb het er af en toe wel moeilijk mee,
heb me in die 4 maanden dat ik hm had toch aan gehecht en hij had ook zn leuke kanten maar ik weet gewoon dat ie daar beter op zn plek zit.
hij is er veel gelukkiger
en coco hier ook
kan zelfs nu bij gompie in de kooi komen voor een speeltje op te hangen zonder dat ie in mn arm hangt  |
Vrijdag 20 Juli 2007 7:13 pm |
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Die wetenschap zal de pijn wel wat verzachten maar het blijft heel erg sneu dat het zo moest gaan. Maar goed, ze zitten nu allebei in een goed huis...een echt thuis  |
Vrijdag 20 Juli 2007 7:15 pm |
|
|
coco&joyce
Moderator

ja dat is ook als ik er over zit te piekeren dan denk ik daar ook aan en dan voel ik me meteen een stuk beter
nu we het daar toch over hebben zo als je weet had gompie een stompje die helemaal kaal was.
dit heeft volgens zeggen de moeder in het blok gedaan.
maar hij heeft nog regelmatig daar het grijpreflex mee.
en het wou nogal eens weer gaan bloede er zat een korst op.
nu sinds een paar weken beginnen er veren op te groeien dus nu zie je eigenlijk niks kaals meer.
dus nou vraag ik me eigenlijk af of dat niet pas geleden is gebeurt |
Vrijdag 20 Juli 2007 7:24 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zondag 6 Juli 2008 10:07 am
|
|
|
|