|
|
|
| De gebruikerspagina van: falcortje is verwijderd |
| Start datum: Zondag 17 Augustus 2008 1:22 pm |
| Laatste bewerking: Zaterdag 26 September 2009 3:10 pm |
| Gebruikerspagina en dit topic zijn 772 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
falcortje
Kuikentje
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Zaterdag 26 September 2009 3:10 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Falcor klinkt als een vrolijk en lief vogeltje. Hij mag zo te horen ook vaak mee! Heb je foto's van jullie uitjes? |
Zondag 17 Augustus 2008 9:25 pm |
|
|
falcortje
Kuikentje
quote:
Originally posted by Sue
Falcor klinkt als een vrolijk en lief vogeltje. Hij mag zo te horen ook vaak mee! Heb je foto's van jullie uitjes?
als je van verder dan thuis bedoelt nee daar zijn nog geen foto's van genomen...
maar er zijn wel al fototjes waarop hij rustig in onze tuin zit  |
Maandag 18 Augustus 2008 7:52 am |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
He wat jammer zeg. Komen die nog? (Doe aub wel voorzichtig met het fietsen!) |
Maandag 18 Augustus 2008 1:50 pm |
|
|
falcortje
Kuikentje
quote:
Originally posted by Sue
He wat jammer zeg. Komen die nog? (Doe aub wel voorzichtig met het fietsen!)
ho ho kalm aan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wie denk je wel ni dat ik ben?????????
ik wil mijn huisdier NIET de dood injagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en zover weg gaan we nooit dus |
Maandag 18 Augustus 2008 2:22 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hallo Falcortje,
Ik las net even de reacties hier en ik hoop dat je laatste reactie niet als kwaad was of zo want die vraag van Sue is plagend bedoelt hoor, daar moet je echt niets meer achter zoeken. Hier wil niemand iemand dwingen of zo, eerder mensen een beetje plagen maar zonder slechte bedoelingen. Ik plaats dit berichtje omdat ik niet goed weet hoe je haar reactie nu net opvat eigenlijk. Is moeilijk te zien in jou reactie, maar ik kreeg het gevoel dat je je misschien aangevallen voelde of zo want dat is echt het laatste dat we hier willen hoor. Hopelijk laat je het even weten. Kunnen we misverstanden uit de weg ruimen.  |
Donderdag 21 Augustus 2008 1:37 pm |
|
|
|
|
falcortje
Kuikentje
quote:
Originally posted by Sarah
Hallo Falcortje,
Ik las net even de reacties hier en ik hoop dat je laatste reactie niet als kwaad was of zo want die vraag van Sue is plagend bedoelt hoor, daar moet je echt niets meer achter zoeken. Hier wil niemand iemand dwingen of zo, eerder mensen een beetje plagen maar zonder slechte bedoelingen. Ik plaats dit berichtje omdat ik niet goed weet hoe je haar reactie nu net opvat eigenlijk. Is moeilijk te zien in jou reactie, maar ik kreeg het gevoel dat je je misschien aangevallen voelde of zo want dat is echt het laatste dat we hier willen hoor. Hopelijk laat je het even weten. Kunnen we misverstanden uit de weg ruimen.
ja hoe zou jij reageren als mensen een opmerke vermelden met dit : erbij ?????????????
ik ken niemand die zich er niet door aangevallen zou voelen ! absoluut NIEMAND ik vind t geen manier om mensen iets te vermelden zelfs als dat plagent bedoelt is je zou zelf maar es zo'n reactie moeten krijgen |
Donderdag 21 Augustus 2008 3:23 pm |
|
|
Sarah
Moderator

Hier wordt dat emoticoontje echt superveel gebruikt en eerlijk gezegd reageren mensen daar echt heel weinig slecht op. Ik probeer je gewoon ff te zeggen dat het helemaal niet zo bedoelt is van haar, als ze hier voorbijkomt zal ze je wel een reactie typen. Dat is dikwijls het nadeel ook van een forum, dat er dingen verkeerd worden geïnterpreteerd maar je moet je echt niet aangevallen voelen hoor, echt niet, niemand heeft je willen aanvallen en ik zou me eerlijk gezegd echt niet snel aangevallen voelen, echt niet. |
Donderdag 21 Augustus 2008 8:27 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Oh jee, zo was het niet bedoeld, Falcortje! We gebruiken hier dat icoontje vaak als we elkaar een beetje aan het plagen zijn. (In casu: of de foto's nog komen)
Het icoontje was niet bedoeld voor het fietsen.
Je had het eigenlijk zo moeten lezen:
quote:
Originally posted by Sue
He wat jammer zeg. Komen die nog?
(Doe aub wel voorzichtig met het fietsen!)
Sorry voor het misverstand..  |
Donderdag 21 Augustus 2008 8:52 pm |
|
|
falcortje
Kuikentje
quote:
Originally posted by Sue
Oh jee, zo was het niet bedoeld, Falcortje! We gebruiken hier dat icoontje vaak als we elkaar een beetje aan het plagen zijn. (In casu: of de foto's nog komen)
Het icoontje was niet bedoeld voor het fietsen.
Je had het eigenlijk zo moeten lezen:
quote:
Originally posted by Sue
He wat jammer zeg. Komen die nog?
(Doe aub wel voorzichtig met het fietsen!)
Sorry voor het misverstand..
geeft nix tis men aller eeste keer op deze site en iken dat soort plagen dus niet bepaald gewend t komt evengoed daardoor ik kanb je vergeven hoor ik verschoot er aleen nogal van want met dat tekentje erbij leek h echt boos bedoelt...
op papier zijn dingen zo anders dan dat je ze uitspreekt |
Donderdag 21 Augustus 2008 8:57 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
Pfoeh, gelukkig dat het zo afloopt. Het was zeer zeker niet m'n bedoeling om je zo te beledigen. Als ik echt ergens boos om ben, zal ik eerder dit icoontje gebruiken:
Met foto's gebruiken we vaak dat icoontje: (Vooral als desbetreffende persoon nogal lang doet over z'n update.. We willen nl snel foto's zien.. )
Je hebt helemaal gelijk dat het op papier/internet vaak anders overkomt. Je kan er helaas geen gezicht er niet bij zien..  |
Donderdag 21 Augustus 2008 9:01 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Oef, ben blij dat het opgelost is. . Zou het zo jammer gevonden hebben mochten we geen fotokes meer zien of jou niet meer horen hier op het forum. Maar in elk geval, het is in orde, kan ik met een gerust hartje gaan slapen. Tot morgen of zo.  |
Donderdag 21 Augustus 2008 9:07 pm |
|
|
TaraDW
Beginnende vlieger
Hoi Falcortje,
wat een mooie lutino heb je, ziet er erg lief uit
Lutino's zijn altijd mijn lievelingsvalkjes geweest, samen met witmaskermutaties
Het zijn gave beesjes hé, die valkjes. Maar ze kunnen oh zo eigenwijs zijn
Groetjes, Tara |
Donderdag 21 Augustus 2008 9:58 pm |
|
|
falcortje
Kuikentje
quote:
Originally posted by TaraDW
Hoi Falcortje,
wat een mooie lutino heb je, ziet er erg lief uit
Lutino's zijn altijd mijn lievelingsvalkjes geweest, samen met witmaskermutaties
Het zijn gave beesjes hé, die valkjes. Maar ze kunnen oh zo eigenwijs zijn
Groetjes, Tara
idd best wel falcor is de naam vamen vogeltje :p hij kan idd nogal eignwijs zijn en koppig
laatst was hem aan een van men tijdschriften aan t eten ! ik wou hm er weghalen maar onze kleine perforator begon gelijk te kresse |
Vrijdag 22 Augustus 2008 1:54 pm |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 7:58 am
|
|
|
|
|
|