De advertentie van de Huisdiersuper

Gebruikerspagina van: Fluffy Sue

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Gebruikerspagina's: updates & reacties

Klik hier om de gebruikerspagina van Fluffy Sue te bekijken
Start datum: Maandag 3 Januari 2005 12:36 pm
Laatste bewerking: Zondag 26 November 2006 1:47 am
Gebruikerspagina en dit topic zijn 6286 keer bekeken
Waardering     (4.9 uit 29 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Chandeni
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Hoi Chandeni,

Sue haar gaaitjes zijn gekortwiekt. Zonder kortwieken kan je dit niet doen hoor. Je kan ze laten kortwieken maar wil je je nog zekerder voelen kan je ze altijd een tuigje erbij aandoen. Na het kortwieken moet je er wel zeker van zijn dat ze niet meer vliegen hoor want sommige gaaitjes kunnen ondanks het wieken toch nog vliegen. Ook als er meer wind is moet je met kleinere gaaitjes zien dat ze door de wind niet worden meegenomen. Een tuigje erbij aandoen kan altijd een oplossing hiervoor zijn maar dan moet je je gaaitje dat ook leren, dat moeten ze ook wennen. Wink

Kun je me vertellen waar ik mijn gaaitje kan laten kortwieken??
En waar ik zo'n tuigje kan kopen en bedankt Sarah voor je reactie
Bericht Zaterdag 20 September 2008 4:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

De beste tuigjes zijn de "aviator" tuigjes. Niet de goedkoopste maar wel de beste. waar je die in Nederland kan vinden moet ik je eerlijk gezegd schuldig blijven want dat weet ik niet precies maar hopelijk kan Sue of iemand anders je dat vertellen, ben zelf een Belgje, hahaha.
Kortwieken laat je het best doen door een vogelarts als je niemand kent die het voor je kan doen, maar dan wel vragen dat ze het op volgende manier doen:
http://www.fluffies.org/nl/alg.....vt105.html
Is de beste manier van wieken. Na de rui moet je er wel rekening mee houden dat je gaai terug zal kunnen vliegen want dan heeft ie zijn vliegpennen terug, dus regelmatig ff nakijken is de boodschap. Zeker niet kortwieken als hij nog niet goed kan vliegen, een gaai moet eerst zijn borstspieren goed ontwikkeld hebben vooraleer je hem laat kortwieken, eens hij perfect vliegt mag het wel. Wink
Bericht Zaterdag 20 September 2008 4:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Heb je paypal? Dan kan je het aviator tuigje het beste in de VS bestellen. Daar hoef je geen verzendkosten te betalen en de dollar staat op dit moment erg laag. Goedkoper dan daar krijg je 'm niet. (rond de 25 euro?) In Nederland is 'ie 35 euro plus verzendkosten!!
http://www.theparrotuniversity.....arness.php
Bericht Zaterdag 20 September 2008 6:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Chandeni
Eitje

Reageer met quote  

OOhhh dat vind ik best jammer want ik heb namelijk geen Pay Pal dus moet ik het maar in Nederland gaan kopen Sad Sad

Tog bedankt! Veertje Hartje
Bericht Zaterdag 20 September 2008 6:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
Peppi
Net uit het ei

Genoten :praise:  Reageer met quote  

Wij als nieuwelingen hebben erg gelachen en genoten van je foto's en je verhaal er bij..Helemaal Top!
Bericht Woensdag 24 September 2008 10:30 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Aura7
Eitje

Bedankt  Reageer met quote  

Bedankt voor de complimentjes en goede raad !
Bericht Zaterdag 4 Oktober 2008 9:57 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
Aura7
Eitje

Reageer met quote  

Hallo Sue,

graag wil ik je komplimenteren met je prachtige vogels... en wat zien ze er allemaal happy uit.

Ik ben super onder de indruk van jouw schitterende voliere.
Een echte oase voor de papegaaien !

Zoiets moois heb ik echt nog niet eerder gezien.
Nou, dat moest ik effe kwijt.

Keep up the good work.
Bericht Dinsdag 21 Oktober 2008 12:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken  
mi
Kuikentje

Reageer met quote  

Nou ik heb de gele achtergrond maar even wat lichter gemaakt Wink wat een droppies die van jou zeg... je zou flit wel erg missen, wat een deugnietje om te zien...
Bericht Donderdag 23 Oktober 2008 7:53 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Chandeni
OOhhh dat vind ik best jammer want ik heb namelijk geen Pay Pal dus moet ik het maar in Nederland gaan kopen Sad Sad

Tog bedankt! Veertje Hartje

Je kan met je giro of bankrekening gewoon een paypalrekening openen. Very Happy De dollar staat op dit moment wel vrij hoog!
Bericht Vrijdag 24 Oktober 2008 8:27 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Aura7
Hallo Sue,

graag wil ik je komplimenteren met je prachtige vogels... en wat zien ze er allemaal happy uit.

Ik ben super onder de indruk van jouw schitterende voliere.
Een echte oase voor de papegaaien !

Zoiets moois heb ik echt nog niet eerder gezien.
Nou, dat moest ik effe kwijt.

Keep up the good work.

Hoi Aura, bedankt voor je complimenten! Ik heb vrij lang op m'n kooi moeten wachten maar ben supergelukkig met het resultaat. Veertje
Bericht Vrijdag 24 Oktober 2008 8:28 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Re: Genoten :praise:  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Peppi
Wij als nieuwelingen hebben erg gelachen en genoten van je foto's en je verhaal er bij..Helemaal Top!

Very Happy Ben blij dat jullie genoten hebben. Ik heb nog meer in m'n dagboek. Very Happy
Bericht Vrijdag 24 Oktober 2008 8:29 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by mi
Nou ik heb de gele achtergrond maar even wat lichter gemaakt Wink wat een droppies die van jou zeg... je zou flit wel erg missen, wat een deugnietje om te zien...

Merci! Het is nu gemakkelijker om de letters te lezen! Ik mis Flit nog iedere dag.. Sad Hij was zo speciaal. Hartje Crying or Very sad
Bericht Vrijdag 24 Oktober 2008 8:30 am
mi
Kuikentje

Reageer met quote  

Is ie nog niet duidelijker Crying or Very sad na dan moeten we het maar een totaal andere kleur geven misschien Neutral

komt in orde Very Happy
Bericht Vrijdag 24 Oktober 2008 9:53 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk papegaai(en) 
~peggy~
Net uit het ei

hey  Reageer met quote  

onwijs bedankt voor de mooie kaart:D
heb een vraagje waar kan ik de kaart trug vinden?
of zou je hem naar me email willen sturen?
groetje priscilla
Bericht Zaterdag 25 Oktober 2008 9:27 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Hermien
Eitje

mmmmm..... hoe zal ik het verwoorden ??  Reageer met quote  

Bij een páár "schrijvers en gaaienliefhebbers", krijg ik het soms het gevoel , dat het mijn "soulmates" zijn .... Exclamation Veertje
Bericht Zaterdag 15 November 2008 5:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 22 November 2008 2:56 pm
  Berichten van afgelopen: