|
|
|
| Klik hier om de gebruikerspagina van geppy te bekijken |
| Start datum: Dinsdag 7 Oktober 2008 8:42 pm |
| Laatste bewerking: Dinsdag 7 Oktober 2008 9:00 pm |
| Gebruikerspagina en dit topic zijn 497 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
geppy
Beginnende vlieger
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Dinsdag 7 Oktober 2008 9:00 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Jeetje Geppy, wat erg van je ara's. Wat voor beestjes waren het?! Wat voor beestjes kunnen zó fataal zijn?
We kunnen iedere keer zien dat je vogels er hartstikke goed bij zitten, het heeft echt niet aan jouw zorgen gelegen!  |
Dinsdag 7 Oktober 2008 9:27 pm |
|
|
geppy
Beginnende vlieger
Hallo Fluffie Sue,
Dank je wel, voor je begrip. ik heb me daar een hele tijd schuldig over gevoeld.
Dat heeft er ook mee te maken dat ik nog wel eens wat impulsief ben met bepaalde dingen. Maar ik heb er wel veel van geleerd, een rot manier om er zo achter te komen. Maar het is niet anders, we gaan gewoon verder en dit is ook alweer bijna 4 jaar geleden.
ook leuk om te horen dat je vindt dat de vogels er goed bij zitten.
gr gerben  |
Woensdag 8 Oktober 2008 6:25 am |
|
|
|
|
irene
Kuikentje
Jeetje, ik las je gebruikerspagina, wat erg dat je ze zo moet verliezen! Elk nadeel heeft een voordeel; die fout maak je nooit meer.
Ze zitten er goed bij je vogeltjes!
|
Woensdag 8 Oktober 2008 8:15 am |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Impulsief, maar je hebt je daarna volgens mij wél goed ingelezen. Er zijn ook mensen die zich helemaal niet meer informeren.
Wat me opvalt is dat jouw vogels ook nog een speeltje hebben. (Dat leuke zelfgemaakte schijfje bijvoorbeeld) |
Woensdag 8 Oktober 2008 9:23 am |
|
|
Sarah
Moderator

Gerben, klopt inderdaad dat mensen een beginnersfoutje maken, niet schandalig hé, je leert eruit en natuurlijk dat het pijn doet dat je die dieren verloren bent. Daaruit dat je kan afleiden dat je met liefde voor die dieren zorgt en ze niet zomaar hebt om te kweken. Als je vaak ziet en leest hoe dieren soms zitten dan heb je niks om je over te schamen of rot over te voelen, het is gebeurd en je hebt je verdiept om het beter te maken. Dat is toch alleen maar lovenswaardig. Zie hoe je gaaien nu zitten, ze hebben niks te klagen, als ik een gaai was kwam ik richting meppel gevlogen, hahahaha. |
Woensdag 8 Oktober 2008 11:58 am |
|
|
|
|
geppy
Beginnende vlieger
Mag ik jullie allemaal bedanken voor de fijne reacties. Ja, ik hoop dat ik hier wat van geleerd heb(ik denk het wel , hoor ). We moeten er niet een te groot punt van maken , hoor . :?Is al weer lang geleden.( we gaan verder)
Ga zo even bij de jonge pyrrhura's kijken, ( ben namelijk net wakker, nachtdienst gehad) en alles is weer goed.
gr gerben  |
Woensdag 8 Oktober 2008 2:09 pm |
|
|
dragonflyer
Fladderaar
Wat een mooitjes zeg..
lief:)
ben helemaal  |
Zaterdag 25 Oktober 2008 5:50 pm |
|
|
esc_f_ny
Ervaren vlieger
Hee geppy!
Ik heb je dagboek en alles bekeken.
Ik vind ook dat je een prachtige volieretuin hebt. En je vogels zitten er inderdaad super bij.
En waaraan is jouw grijsje overleden dan?
Esjo verwees mij door naar jou, omdat ik ook graag een pyrrhura wil. In eerste instantie wilde ik een grotere gaai, maar heb daar momenteel geen geld voor. Maar ik wil wel op korte termijn een vriendje voor Raja (mijn alexanderparkiet).
Omdat het niet teveel mag kosten, had ik de pyrrhura molinea in gedachten. Maar daar heb je momenteel geen nestje van he?
En jouw gister uitgevlogen kleintjes passen denk ik niet in mijn budget, begrijp dat die gemiddeld om en nabij 500 euro per koppel kosten.
Mocht je suggesties of ideeeen hebben voor mij, hoor ik het graag van je. |
Zondag 26 Oktober 2008 12:34 pm |
|
|
|
|
geppy
Beginnende vlieger
Hallo esc,
Ik heb nog wel een koppel pyrrhura perlata lepida die op eieren zit, misschien dat ik daar over een dag of 22 jongen bij heb.
Misschien wil je daar wel een jong van ?
Moet je maar even kijken.
gr gerben  |
Zondag 26 Oktober 2008 3:20 pm |
|
|
dragonflyer
Fladderaar
Geppy? wonen jullie erg ver van Utrecht?
Zijn jonge pyrrhura's erg duur??
Ik wil ook graag een jong..
kan er nu een krijgen voor 80 euro van een kweker maar die zijn al twee maanden uit het blok. dus is me een beetje afgeraden wil graag een pyrrhura tam maken
esjo? esco kan die namen maar niet onthouden sorry
die zei ok al dat jij nog had of ook wel hebt
anders is het wachten tot voorjaar kan ook hoor
ik weet niet hoe ver weg je woont..ook |
Zondag 26 Oktober 2008 3:28 pm |
|
|
esc_f_ny
Ervaren vlieger
Hee, dat zou leuk zijn als dragonflyer en ik allebei een jong van jou zouden kopen geppy. Dan heb je er gelijk twee op fluffies die je kan volgen.
Ik weet niet wat je ervoor vraagt geppy.
Ik zit me ook te verdiepen in de pyrrhura's. Tsjonge jonge, wat een ondersoorten allemaal weer.
Ik lees ook dat de de perlata eigenlijk niet meer in ondersoorten worden verdeeld. Hoe zit dat?
Lees maar: http://www.vogelproblemen.nl/P.....erlata.htm
Ik weet wel dat de roodbuik erg duur is.... Maar wat zou jij voor deze vragen?
Dragonflyer: Meppel ligt ongeveer een uur en een kwartier bij Utrecht vandaan. Ik moet bijna twee uur rijden.  |
Zondag 26 Oktober 2008 3:36 pm |
|
|
|
|
dragonflyer
Fladderaar
woeiiiii das een end ..
Ik heb voorlopig alleen overdag door de weeks dan geen auto:) manlief heeft brommer ongelukje gehad
en nog steeds last van de schouder ..
dus heb ik de brommer nu overdag (koud is dat zeg)  |
Zondag 26 Oktober 2008 3:38 pm |
|
|
esc_f_ny
Ervaren vlieger
Ik kan ook overdag niet.
We kunnen toch een keer 's avonds gaan of in het weekend?
Lijkt me wel leuk om samen te gaan dragonflyer. |
Zondag 26 Oktober 2008 4:00 pm |
|
|
esjo
Fluffies bewoner
Gezellig, dan kom ik ook even naar Gerben .Wel leuk om even de gezichten achter de gebruiksnamen te zien  |
Zondag 26 Oktober 2008 4:35 pm |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 22 November 2008 3:09 pm
|
|
|
|
|