In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Hoi, welkom hier. Zag net al je dagboekpagina. En als je gebruikerspagina net zo schitterend gaat worden dan ga je mij in elk geval weer net zo hard aan het lachen brengen. Prachtig vond ik die pagina.
Dinsdag 30 September 2008 2:03 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ik ben erg benieuwd hoe je gebruikerspagina eruit gaat zien. (Net zoals Sarah!)
Ik denk dat ik deze namiddag te snel ben geweest met mijn reactie. De verhalen stonden er toen nog niet, Wat leuk de achtergrond te kennen hoe jullie aan die schatjes gekomen zijn.
Donderdag 2 Oktober 2008 8:53 pm
Fluffy Sue Site Admin
Wat een superleuk verhaal zeg! Leuk om te lezen hoe jullie thuis gekomen zijn en om te zien hoe mooi jullie zijn geworden.
Leuke gebruikerspagina en een bekend verhaal wat betreft de edelpapegaai. In feite is dat met mij net zo gegaan, alleen had ik wel het geluk dat ik mijn April kon kopen en niet hoefde te wachten. Leuk voor je om Minky zelf groot te brengen, zoiets is riskant ivm de mogelijke problemen, maar als het goed gaat zoals bij jullie, dan is dat toch een schitterend iets.
Vrijdag 3 Oktober 2008 11:38 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 22 November 2008 4:11 pm