Gebruikerspagina van: Greet

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Gebruikerspagina's: updates & reacties

Klik hier om de gebruikerspagina van Greet te bekijken
Start datum: Maandag 5 November 2007 6:03 pm
Laatste bewerking: Zaterdag 15 December 2007 1:46 pm
Gebruikerspagina en dit topic zijn 366 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Greet
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Zaterdag 15 December 2007 1:46 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een liefje ben je ze zeg, Zazoe! Hartje En kijk hem nou zitten bij z'n mensenvriendjes. Very Happy Ben erg benieuwd hoe hij gegroeid is en wie z'n nieuwe vriend is?
Bericht Zaterdag 15 December 2007 9:42 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat ziet je huisgenootje er lief uit. Braadkip?! Mad Laughing Het zal je maar gezegd worden.. Vertel het 'm maar niet! Laughing
Bericht Zaterdag 15 December 2007 7:41 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Greet
Net uit het ei

Reageer met quote  

Natuurlijk vertel ik het hem niet!! Wink
Ik heb hem vandaag wat in de gaten gehouden en ik denk dat we samen een lange en moeilijke weg gaan moeten afleggen om hem weer op de been te krijgen.Hij zit constant de enkele veren die hij nog heeft stuk te bijten,hij bijt ook op zijn nageltjes maar daar is tot nu toe niets aan.Ik denk dat ik de nodige goede raad ga kunnen gebruiken om hier iets aan te doen dus als je goede tips hebt zijn die altijd welkom!!!
Bericht Zaterdag 15 December 2007 9:56 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Probeer aan het bijten geen aandacht te geven.. Is hij al onderzocht op mogelijke lichamelijke kwaaltjes? (Die de oorzaak zouden kunnen zijn)
Hoe reageer je nu op dat gedrag? Kijk je naar hem?
Bericht Zondag 16 December 2007 10:50 am
Greet
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ja,hij is kerngezond!Ik reageer niet op het pluimen trekken ,ik moet hem ook even de tijd geven om aan ons te wennen!Wij zijn een drukke familie;twee jongens in de bloei van hun leven,twee kleine hondjes en Zazou die volop zijn spraaktalenten ontwikkelt!Ik denk dat hij het aanvankelijk is beginnen doen om aandacht te krijgen,dus ik probeer hem nu de aandacht te geven die hij nodig heeft!We hebben hem al en beetje natgemaakt maar dat vind hij niet leuk,ik dwing hem ook nog niet te veel.We zijn al een pasje verder als gisteren;hij stapt op en laat zijn koppie krabben!
Bericht Zondag 16 December 2007 1:04 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat goed dat je al vooruit gaat.. Very Happy Ik zou met een onzekere gaai (tenminste, dat denk ik!) niet te veel knuffelen. Probeer 'm maar meer te betrekken ipv knuffelen. En prijzen als hij bijvoorbeeld lekker ergens gaat zitten op een speelstandaard. Very Happy
Heeft de vogelarts hem recentelijk nog onderzocht?
Bericht Maandag 17 December 2007 9:57 am
Angela en pino
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Wat ziet je huisgenootje er lief uit. Braadkip?! Mad Laughing Het zal je maar gezegd worden.. Vertel het 'm maar niet! Laughing

hier zeggen we wel eens soepkip Laughing Laughing
Bericht Dinsdag 18 December 2007 6:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hahaha soepkip! Laughing Dat zeg ik alleen als ze heeeeeeel vervelend zijn. Twisted Evil Ze trekken zich er echter niets van aan!
Bericht Woensdag 19 December 2007 9:13 am
Angela en pino
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Hahaha soepkip! Laughing Dat zeg ik alleen als ze heeeeeeel vervelend zijn. Twisted Evil Ze trekken zich er echter niets van aan!

nee hier ook niet... Wink
Bericht Woensdag 19 December 2007 1:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 22 Augustus 2008 12:48 am
  Berichten van afgelopen: