In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Wat wel nogal vaak voorkomt bij de BB'tjes, mijne deed dat ook heel erg vaak en nu en dan nog wel eens is dat voedsel opgeven voor je en dat is beter dat je dat gedrag negeert en niet stimuleert. Happy kan je als partner gaan zien en dat kan na een tijd echt problemen geven.
Hoop dat je mijn reactie niet als bemoeizucht ziet, wil enkel maar een tip geven.
Hoi Sarah!! Bedankt voor je reactie en ik zie je zeker niet als een bemoeizuchtig iemand In het begin gaf Happy heel veel eten op inderdaad, dit filmpje is van een jaar terug. Nu doet hij het nog steeds af en toe maar niet meer zo heel vaak als in het begin. Hij heeft nu dan ook een maatje erbij dus dat scheelt denk ik ook wel!
Het blijven te gekke papegaaitjes die boertjes
Hahahha, het zijn zeker gekkerds die bonte boertjes. Ik merk ook hier dat onze bonte boer het minder is gaan doen toen hij merkte dat ik er niet op reageerde. Hij wil het nog wel eens proberen hoor maar stopt er ook heel snel terug mee, dat wel. Ze zijn er nogal gevoelig mee vind ik die BB'tjes.
Blij dat je het als tip ziet
Het zijn wel echt scheetjes die BB'tjes, ik blijf ervoor smelten.
Zaterdag 6 Februari 2010 7:52 am
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 7:58 am