In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
mssr ik las dus.. papegaaien arts in HELEDOORN ? id die dan wel gespeciliceerd in vogels ?
want zie hem nie bij erkende vogelartsen staan..
want als da wel zo is is da erg makkelijk want kom zelf uit almelo.. en zit bij de voogelarts in amersfoort
hopelijk krijg k een reactie van je
groetjes ilona charlie en cocootje
Zaterdag 20 Januari 2007 11:22 pm
Patricia Kamikaze piloot
LIeve Hillie, wat een mooi eerbetoon voor jullie lieve, veels te vroeg gestorven grijse. Heel veel sterkte gewenst met het verwerken van dit zware verlies.
ah ben aan het experimenteren met mijn camera want heb sinds enkele weken een nieuwe lijk net een paparazzi fotograaf met die camera haha maar die wou ik hebben om kokkie beter op de foto te kunnen zetten want ik vind mijn oude te wazige foto`s maken
ja mis mn eerste kokkie nog steeds heel erg en denk nog wel vaak aan hem et was altijd een hele stoere lieve vent van me..
Vrijdag 30 Maart 2007 6:09 pm
coco&joyce Moderator
jij ook mooie fotos en mooie gaaitjes bedankt voor je reactie trouwens er stonden eerst kleine fotos op en hij was niet zo mooi zeg maar ook niet echt veel info dus heb hm maar verandert nu ik beter weet hoe alles werkt
Woensdag 4 April 2007 7:53 pm
coco&joyce Moderator
dank u dank u
groetjes joyce
Woensdag 4 April 2007 7:57 pm
coco&joyce Moderator
zat net ff in je dagboek te kijkenen nou zag ik dat je de zelfde kooi hebt waar ik nou voor aan het sparen ben voor die twee schatjes van mij hahah das nou is toevallig
Woensdag 4 April 2007 8:03 pm
coco&joyce Moderator
daar wil ik hm ook halen hahah had hm op hun site gezien en ik vind hm ook erg mooi en is ook wel groot zat voor twee amazones denk ik wou hm eerst al halen toen we alleen coco nog hadden maar met twee gaaien er in moet ook lukken toch
groetjes
Woensdag 4 April 2007 8:12 pm
Fladder naar forum:
Ga naar Pagina 1, 2, 3Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Woensdag 9 Juli 2008 6:22 am