In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Hallo Hugo en Linda (en natuurlijk de ster; Tiko), mooie roodstaart hoor
Ik heb zelf niet zo heel veel verstand van plukken, maar weet wel dat er zeer veel verschillende oorzaken voor het plukgedrag kunnen zijn en dat het best belangrijk is er achter te komen wat die oorzaak of oorzaken zijn...
Ik geloof dat verkeerde voeding, te weinig aandacht en ziekte een aantal voorbeelden zijn van oorzaken... Op het forum zijn er vast mensen die jullie meer advies kunnen geven.
ja id er zijn heel veel dingen mogelijk waarom hij zich kaalplukt ik ben vandaag over gegaan op ander voedsel en hij heefd druppen in zijn nek gehad nu hoop ik toch echt dat het helpt anders blijft er wijnig anders over dan naar de dierenarts hier in meppel aleen het nadeel daar van is dat daar heel veel geld mee gemoeid gaat maar ja wat moet moet he
gr hugo
Donderdag 11 Mei 2006 7:43 pm
marleen Kamikaze piloot
Hoi Hugo en Christa!
Wat is het een lieverd, jullie grijsje!!!
En zo'n lief kopje
Vrijdag 12 Mei 2006 6:33 am
marleen Kamikaze piloot
Ben ook helemaal verliefd op je hondjes!
Wat is Lassie moooooi en dan die kleine Laila......
wat een schatten
Zondag 14 Mei 2006 10:04 pm
weneri Vlieger
Oooh wat een knapperd zeg jullie grijsje!!
Maandag 15 Mei 2006 3:29 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 22 November 2008 3:17 pm