Gebruikerspagina van: ine

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Gebruikerspagina's: updates & reacties

Klik hier om de gebruikerspagina van ine te bekijken
Start datum: Dinsdag 24 November 2009 9:14 pm
Laatste bewerking: Dinsdag 24 November 2009 9:23 pm
Gebruikerspagina en dit topic zijn 692 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
ine
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Dinsdag 24 November 2009 9:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hey hey,

Wat een schatje heb je daar en als ik het zo lees is het ook een echte levensgenieter en een scheetje die weet wat leuk is. Veertje
Bericht Woensdag 25 November 2009 8:46 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Egwene
Vliegende acrobaat

Reageer met quote  

Hallo Ine,

Welkom op fluffies. Wat een schatje is Coco zeg! Lief hoofdje ook! En hij kan dus heel duidelijk aangeven wat hij wil. Super!

Ikzelf heb een geelvoorhoofdamazone, Gogo. Ik weet daarmee wel redelijk veel (vind ik zelf) over de amazone in het algemeen. Maar zit er veel verschil dan in per ondersoort? Ik weet wel dat sommige amazones agressiever kunnen zijn dan andere amazones (en daarmee bedoel ik dus de verschillende soorten). Maar als er echt per soort verschillen zijn qua gedrag e.d. dan ben ik daar zelf ook wel erg benieuwd naar...
Bericht Woensdag 25 November 2009 9:02 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat leuk dat ie zelf zo duidelijk aan geeft wat ie wil Veertje
Bericht Donderdag 26 November 2009 9:19 pm
ine
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hallo allemaal,

Het is wel heel leuk dat zij aangeeft wat zij wilt,gelukkig.Als ik wel eens haar vergeet (doordat ik het te druk heb) dan is zij boos naar mij toe en bijt mij weleens.Dus niet meer vergeten.Heel belangrijk. Zon
Bericht Woensdag 6 Januari 2010 9:26 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 7:59 am
  Berichten van afgelopen: