Gebruikerspagina van: joyckuhh

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Gebruikerspagina's: updates & reacties

Klik hier om de gebruikerspagina van joyckuhh te bekijken
Start datum: Woensdag 16 Maart 2011 8:31 pm
Laatste bewerking: Woensdag 2 Mei 2012 11:38 am
Gebruikerspagina en dit topic zijn 635 keer bekeken
Waardering     (4 met één waardering)

Auteur Onderwerp
joyckuhh
Fladderaar

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Woensdag 2 Mei 2012 11:38 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
DeejSjhu
Net uit het ei

Reageer met quote  

Heej.!!
Welkom op de forum..!!
Wat een Scahtje Ik Heb 0ok Een Molenea.
Ze Kunenn Zoooo Lief Zijn..!!
Groetjes Desiree & Kusje Van Coco..!! Hartje
Bericht Woensdag 15 Juni 2011 1:35 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Veertje superleuke foto's hoor, wat een scheetje is het toch, ook je hond is een schatje trouwens Hartje
Bericht Woensdag 15 Juni 2011 1:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

het is zeker een schatje en een hele grote deugeniet haha.
maar wel echt super leuk ding. zou em niet kunne missen.
dank jullie!!
xxx van ollie en mij!!!
Bericht Donderdag 16 Juni 2011 3:42 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
lynn40
Eitje

Reageer met quote  

Leuke foto;s die van jou kan al aardig wat kunstjes Klappen .
Ik hoop dat die van mij ook veel wil leren.

groetjes Linda
Bericht Maandag 25 Juli 2011 6:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken  
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

dank je voor je reactie
ze leren het vooral door veel dingen met ze te doen. de kunstjes komen meestal perongeluk uit iets voort. haha
maar je kunt ze best veel leren. dus als je nog tips hebt voor een kunstje. want wil er graag meer doen maar mijn kunstjes zijn op haha.
Bericht Maandag 25 Juli 2011 8:44 pm
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

Olie is zo schattig haha! Hartje hele leuke foto's
en ik denk dat ik al weet waar jullie hem vandaan hebben Wink heb deze knappe vogel al een keer eerder gezien, met die pen aan het gewicht heffen!
Bericht Dinsdag 16 Augustus 2011 7:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

hey
dank je!! het is ook echt een scheetje!
ja da kan hij staat ook op de site van de eigenaren waar hij vandaan komt!!
ik ben er echt super blij mee.
die mensen kan ik echt aanraden voor mensen die opzoek zijn naar een vogel!! hebben heel veel verstand en staan altijd voor je klaar!!
joyce
Bericht Woensdag 17 Augustus 2011 11:44 am
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

Toch wel! bij Hans zeker he? Wink ik wou de kweker niet noemen omdat dat misschien niet mag op dit forum.
Heb ook 2 Pyrrhura's bij hem vandaag maar heb ze jammer genoeg nog niet, word nog even wachte Sad maar hopelijk eind deze week kan ik de eerste bij hem ophalen!
En kan Ollie al wat trucjes?

Groetjes!
Bericht Woensdag 17 Augustus 2011 3:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

hey
ja zeker bij hans en grace.
hele leuke mensen!
oke super spannend!
maar wel heel leuk.
je hebt er een goede keus aan gedaan om dat bij hun te doen!!
ollie kan al heel veel kunstjes kijk maar eens bij mijn fotos en videos
nou nog even duimen zijn het nog eitjes en wat voor pyrrhura word het?
joyce
Bericht Woensdag 17 Augustus 2011 9:05 pm
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

Haha heb al hun filmpjes gezien en lijken me inderdaad leuke mensen die zeker goed voor hun birdys zorgen! Very Happy zoals je kunt zien aan Ollie haha

Ik heb een Molinae gekocht, nu bijna 8 weken oud en misschien eind deze week op te halen, maar hans zegt dat hij/zij nog niet zo heel goed zelfstandig eet dus dat word misschien iets langer wachten Sad
En ik heb een Lepida gekocht, nu ong. 4 weekjes oud en dat gaat nog wel even duren haha!

kan gewoon niet wachten tot ik de eerste mag ophalen! Hartje

oh en ik heb nog een vraagje, maakt ollie veel herrie? schreeuwen ofzo of alleen die typische pyrrhura geluidjes?
Bericht Woensdag 17 Augustus 2011 9:10 pm
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

hey
ja zijn zeker leuke mensen.
oke ik heb zelf ook een molinea hartstikke leuke beeestjes die je heeeeel veeeel kan leren. moet wel creatief zijn. want mijn ideen zijn zowat op haha.
ja klopt hans wil perse dat ze goed eten. wat ik trouwens een positief punt vind!! want meestal doen ze dat niet omdat het kwekers dan geld gaat kosten! dus dan helaas nog een weekje wachten maar dat is zeker de moeite waard!! wil je de lepida en de molinea samen gaan zetten?
ja das nog wel ff wachten als het nu pas 4 weekjes is. maar het is zeker het wachten waard!!!!
heel veel succes.
laat me wel even weten hoe het je bevalt he de eerste dagen!!
ff 1 tip. verwacht er de eerste weken niet teveel van. onze ollie was toen nog best afstotelijk maar naar precies een week zoals hans ook zegt heb je er een top vogel aan!!
als onze ollie schreewt ligt dat heel erg aan ons zelf. vaak is er dan teveel lawaai of heeft ie net iets te lang in de kooi gezeten en dan zal ie zich wel eens even melden. maar dit zijn altijd maar pozen en duren niet langer dan 10 min. ja je moet het er voor over hebben met een vogel haha. verder valt het best mee. onze ollie reageert wel op stofzuiger en fluitketel ofzo. dat maakt teveel lawaai en wil hij er boven uit komen. verder valt de geluids overlast best mee. wat wel hee leuk is. dat als hij hoort dat er iemand achterom komt schreeuwt ie ook en verwelkomt hij je. dat is dan ook 2 sec. en is weer over. heel gezellig. verder kletst hij/zij er vrolijk op los!!
en zegt al het woordje pitje. want dat is het aller lekkerste hahah.
joyce
Bericht Donderdag 18 Augustus 2011 7:34 pm
Sann.
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ja ik vind het inderdaad wel goed dat ze niet eerder de babyvogels aan de eigenaar geven. vaak doen ze dat toch wel en geven ze een beetje pap mee maarja het kan altijd nog fout gaan. ik zou het niet durven! .. maar kan niet wachten tot Hans zegt:"kom hem maar ophalen"!! Yeah!

Ik heb misschien nog wel wat ideetjes! Very Happy had wat filmpjes opgezocht alvast haha
- op z'n kop hangen http://www.youtube.com/watch?v.....mp;index=2
- vleugel trucje http://www.youtube.com/watch?v.....mp;index=3
- Lig dood
- om rollen(of kan ollie dat al?) http://www.youtube.com/watch?v.....re=related
hmmmm.. tja verder weet ik even niks meer Wink

Dankje voor de tip! een vriend van mij heeft laatst ook 2 Pyrrhura's bij Hans vandaan en die hebben de eerste week dus NIET rustig aan gedaan met ze en nu zijn ze heel schuw en afstandelijk naar hem toe Confused niet zo slim van hem.
en ik laat het wel even weten hoe de eerste paar dagen gaan, misschien meteen hier even een dagboek maken.
heb alleen nog geen namen voor beide vogeltjes het is altijd zo moelijk! we hebben voor de Molinae nu de naam Molly en voor de Lepida de naam Pyrry.. dus ja we zijn lekker creatief! Cool maar we laten ze ook nog door dna geslacht bepalen dus..

Haha en leuk dat hij "pitje" kan zeggen! Laughing nu weet je tenminste wat hij wilt eten!

groetjes
Bericht Donderdag 18 Augustus 2011 10:37 pm
joyckuhh
Fladderaar

Reageer met quote  

ja das zeker goed de meeste doen ze dan ook weg omdat ze dan geld gaan kosten. dus daarom vind ik da heel netjes. ja en da is toch een crusiale fase. ik had dar ook echt geen durf bij om da te riskeren. ik ben veelst snel gehecht aan de beestjes.
ja ken het helemaal! ik zat ook in spanning te wachten op het verlossende mailtje haha.
dank je voor de tips zal een snel gaan kijken. rollen kan ollie de rest kunnen we eens gaan oefenen.
maar de meeste kunstjes komen per ongeluk haha.
ja die eerste week is o zo belangrijk, maar da zou hans ook wel aangeven heeft ie bij ons ook gedaan!!
en als je ze op mag gaan halen. mag je ze alle vragen stellen die je hebt. da was zo fijn. en mailen met een vraag mag ook altijd! da doet me zo goed!
da vind ik leuk hoe de eerste daagjes bij jou verlopen das leuk om te vergelijken haha.
oke ja wij weten va ollie niet het geslacht. maar die zit ook maar alleen dus das dan ook nie echt belangrijk.
wel 2 hele leuke namen. die van ons lijkt erop haha.
ik vind da ook altijd het ergste hoor!!
ja da roept hij het liefst te hele dag door haha.
want die zonnebloem pitten daar doen ze alles voor!!
ps zou die ook uit het voer halen. doe ik ook dan is het echt een beloning voor goed gedrag! werkt prima!!
veel succes met wachten:) maar je zult er een leuke tijd mee hebben. echt zijn echt super beestjes!!
Bericht Vrijdag 19 Augustus 2011 6:36 pm
Willemien&Casper
Net uit het ei

Reageer met quote  

Hoi

Leuke vogel zeg ! Super..(mooie foto's)
Zelf heb ik ooit 2 bruinoortjes gehad ...pyrrhura frontalis..

Nu heb ik een pennant rosella..

Groetjes Willemien
Bericht Vrijdag 6 Januari 2012 5:05 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:02 am
  Berichten van afgelopen: