|
|
|
| Klik hier om de gebruikerspagina van Kea009 te bekijken |
| Start datum: Woensdag 13 Juni 2007 12:52 pm |
| Laatste bewerking: Woensdag 16 Januari 2008 9:21 am |
| Gebruikerspagina en dit topic zijn 25157 keer bekeken |
| Waardering |
|
(4.5 uit 10 waarderingen)
|
|
Kea009
Fladderaar
quote:
Originally posted by suzy546
Allereerst prachtige vogels allemaal, ikzelf ben erg geintereseerd in een Meyer papegaai, als vriendje voor mijn 5 maanden oude Bonte boertje Yoshi. Mag ik vragen of dat aan te raden is, en of de vogeltjes goed tam te houden zijn wanneer zei eventueel samen zou zijn?
Hoi,
Die combinatie is perfect te doen. Maar van zodra je er 2 hebt moet je ook zorgen dat je ze allebei evenveel aandacht geeft. Anders gan ze meer met elkaar bezig zijn en moeten ze minder affectie van de baasjes hebben. Zelf zijn mijn meyertjes al toegewezen aan een baasje. Ik heb enkel nog rose kaketoes, bonte boertjes, muisparkietjes, loris van de blauwe bergen en jardines, die een baasje zoeken
Mvg
Kea  |
Woensdag 15 Juni 2011 1:42 pm |
|
|
|
|
suzy546
Eitje
heel erg bedankt voor je reactie, wanneer ik ze dan allebei evenveel aandacht geef is dat voldoende? blijven ze dan goed tam, ik haal Yoshi nu altijd uit haar kooitje om bij me te komen zitten en rond te vliegen enz. Kan ik dat met beiden gewoon blijven doen zodra ze aan elkaar gewend zijn?of is het beter om ze er dan om de beurt uit te laten?
groetjes Suzanne |
Donderdag 16 Juni 2011 12:12 pm |
|
|
Laura B
Moderator

jonge Jardines en bbtjes...jeetje, dan kan ik zowel voor Pipo als Cleo een maatje zoeken...... zou mn vriend leuk vinden!
Leuk dat je weer eens op fluffies bent Kea! Heb je ook foto's van het jonge grut?
Suzy, als ze elkaar 'accepteren' dan kunnen ze er ook tegelijkertijd uit hoor, dat doe ik hier ook. Cleo zit graag bij me, Pipo gaat graag mee douchen en naar de keuken, zo doe ik met beide dingen die ze leuk vinden...  |
Donderdag 16 Juni 2011 5:04 pm |
|
|
Windkracht13
Vlieger
Zoeken de BB-tjes nog nieuw "baasje" ???
En is het ook bekend, of het mannetjes, vrouwtjes zijn???
Gaat 's even overleggen met de wederhelft, Kea, had jij toevallig mijn email adres nog?
Zou je mij evt. een prijs kunnen mailen van de bb-tjes?
Chefke (grijze roodstaart) komt ook bij jou vandaan, het is inmiddels een hele lieve mooie jonge dame aan het worden!!!!
Zal eens even kijken of ik nog een mail adres van jou in de lijst heb staan... |
Vrijdag 22 Juli 2011 6:12 pm |
|
|
|
|
Kea009
Fladderaar
Hoi,
Die bonte boertjes zijn al verkocht ik heb wel net een nieuw nestje dat maar enkele dagen oud is. En een jardine papegaai. |
Vrijdag 29 Juli 2011 1:38 pm |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:03 am
|
|
|
|
|