In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Maandag 20 Februari 2006 1:54 pm
Patricia Kamikaze piloot
Ohh wat een leuke foto's Laura!
Dus dit is het nestje waaruit jij mag kiezen? ohhh spannend zeg! En wat leuk om er zo vanaf het begin bij betrokken te zijn.
ja als je van die kleintjes ziet ben je meteen verkocht.
had ik ook met onze jonge aga.
wat lief van de kwekers dat ze je er zo bij betrekken.
heel veel suc6 met de kleine.
Wat een geweldige leuke pagina Laura en Pascal...... en jullie kleintje.... een droppie, zó schattig!!!
Hélemaal toppie dat de kwekers jullie er zo bij betrekken! Deze babyfoto's van ...(??!! ... nog geen naam hè ) zijn zó leuk om te hebben!
Héééééél veel geluk strakjes!!; wachten duurt zo langgggg soms maar de tijd gaat vanzelf voorbij hoor! en voor je het weet is het beschuit met muisjes smeren thuis!!!
We denken er zelf aan om onze donsbal Cleo te noemen, maar dit is nog niet helemaal zeker, Max is ook nog in de running!!! Bedankt voor al jullie leuke reacties en ik houd jullie natuurlijk op de hoogte
Oooooh wat een lieve kleintjes!!!!superschattig togwel zo'n jong gaaitje natuurlijk zijn ze ook nog schattig als ze ouder zijn (maar dan komen de ondeugende kantjes meer naar boven )
Wanneer trekt hij bij je in? Hoe oud is hij nu? want ziet er zo'n 3 weken oud uit ofzo denkik? nog veel dons dus zo oud kan hij nog niet zijn
Hoop rap nog meer foto's te zien hoor!!
GroEtJeS
Vrijdag 10 Februari 2006 11:20 am
Patricia Kamikaze piloot
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh zoooo lieffffffffffffffff dat prulletje onder de pap hahaha, ik vond gizmootje ook altijd zo lief dan, en dan voorzichtig dat toetje afpoetsen...leuke momenten hoor! koester ze maar