In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Wat een leuke foto's allemaal gezellige dierenbende.
En top zeg dat je je zo inzet om dieren op te vangen en ze liefdevol te verzorgen die het in het verleden niet zo fijn hadden.
Ik zie ook idd allemaal verschillende soorten, echt leuk hoor.
Via wat of hoe ben je zo aan deze dieren allemaal gekomen dan?
Ik ben twee jaar geleden gestopt met werken..ik werktte bij de dierenarts, dat verklaart een hoop denk ik..vanaf 1976 vang ik mishandelde bulldoggen op, vroeger waren er maat een paar van deze honden in Nederland, nu een hele hoop. Een paar jaar geleden is Bulldogsonline opgericht..dat gaat heel goed. Ik woon in een dorp, de mensen kennen mij vanwege mijn werk en dan weten ze je vanzelf te vinden. Vaak kan ik een dier in de familie of kennissenkring onderbrengen, maar moeilijke of te ernstige gevallen blijven hier. Ik ben gedragstherapeut en had 20 jaar een hondenkennel (geen Bulldoggen) dit deed ik ernaast. Onze "nieuwe aanwinst "de berg/regent parkiet is geheel blanco....dat is ook weleens heel leuk.Onder catogerien kun je op mijn blog de geschiedenis van mijn dieren bekijken. groetjes Lientje. http://lientjeshome.web-log.nl/lientjeshome/
Donderdag 5 Juli 2007 9:06 am
Fluffy Sue Site Admin
Wat een lieve kiekjes zeg.. Hij zit al lekker te badderen.