Gebruikerspagina van: Ludy

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Gebruikerspagina's: updates & reacties

Klik hier om de gebruikerspagina van Ludy te bekijken
Start datum: Vrijdag 9 Februari 2007 11:40 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 9 Februari 2007 11:44 pm
Gebruikerspagina en dit topic zijn 612 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
Ludy
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Vrijdag 9 Februari 2007 11:44 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Laughing Laughing wat leuk zeg kom je in een doe het zelf zaak voor een schroefje of een boutje en wat zie je dan!!
papegaaien,
echt leuk
en voor dat lachen ben je hier op de goede plaats
hoop dat het je snel lukt om fotos te plaatsen
Bericht Maandag 5 Maart 2007 11:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Ludy
Net uit het ei

Reageer met quote  

De meeste klanten vinden het ook erg leuk en omdat we ook nog al eens op de gaaien van anderen passen en er zelf drie hebben is het vaak een verrassing welke er op de zaak zijn. Het plaatsen van foto's hier is mij veel te veel werk. Op clubs van het net kan ik mijn foto's in e-mail kwaliteit zo plaatsen (maximum 350, hier moet ik alles terug verkleinen onder de 100 en dat is me nogmaals veel te veel werk, of het moet hier toch anders kunnen.
Bericht Maandag 5 Maart 2007 11:31 pm
Coco 5
Eitje

Reageer met quote  

Ik vond jou reactie erg negatief, wat jij me verteld heb ik nooit van anderen gehoord. En als je mijn gebruikers pagina ook had gelezen had je geweten waarom ik Coco moest weg doen!
Lullig om het N.O.P. zo zwart te maken ! hier van FLUFFIES.ORG kreeg ik reactie's dat ze het een heel mooi park vinden en ze zijn onderling actie's aan het houden.
Het N.O.P. gaat weer negen kilometer uit bouwen dat doen ze echt niet om dat ze kwaad willen met de papegaaien.
Geloof maar dat ik me goet rot voel hoor en Coco zo veel mogelijk ga op zoeken.
maar bedankt voor je op beurende bericht en ik schaf niet weer een papegaai aan zo als je zegt en ik hoefde hem niet kwijt het is met mijn huisarts goed overwogen , ik moest wel om gezondheids overweging lullig zat ! En ik wilde niet dat hij weer bij een ander in een kooi kwam om dat hij bij ons altijd uit zijn kooi was en in het N.O.P. gewoon weer in een grote groep papegaai mag wezen. Ik hoop voor jou dat je gezond blijft en nooit afstand hoefd te doen van je papegaaien, maar ze zullen je denk ik wel overleven ( en wat gebeurd er dan allemaal met hem Confused
Bericht Dinsdag 6 Maart 2007 10:29 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Ludy
Net uit het ei

Reageer met quote  

Dat jij je papegaai om gezondheidsredenen weg moet doen, vind ik verschrikkelijk voor je en dat wens ik niemand toe. Ik hoop dat het mij en mijn naasten nooit zal overkomen. Omdat de gegevens welke ik heb vermeld over het NOP van henzelf afkomstig zijn, wens ik echter geen enkele papegaai het NOP toe. Ik lul niet uit mijn nek, roddel niet en maak niemand zwart. Negatief ben ik zeker niet, maar feiten zijn feiten. Ik ben een paar maanden geleden zelf nog wezen kijken in het NOP en aan de buitenkant ziet het er perfect uit. Wanneer er echter sedert 1999 1500 tot 2000 papegaaien per jaar worden gebracht en er zitten er nog geen 4000, vertel mij dan maar eens waar al die papegaaien gebleven zijn. Deze informatie komt uit de nieuwsbrieven van het NOP zelf.
Bericht Dinsdag 6 Maart 2007 8:10 pm
Coco 5
Eitje

Reageer met quote  

Meeste dieren die overlijden worden in Utrecht onnderzocht en door vette slechte voeding van mensen die ze in huis slecht voer hebben gegeven en daar door lever en nier afwijkingen hebben gekregen die zelfde dierenbescherming heeft het N.O.P. waar van jij zegt dat ze zijn aan geklaagt pas nog heel veel geld geschonken.
De overheid wil de inbeslagbare vogels en op schiphol en waar ze ook van daan komen perse op het N.O.P. hebben!
Voor dat je door gaat mij ongerust te proberen te maken en velen andere mensen neem contakt op met het N.O.P. dan vindt ik je een integer persoon en heb ik respect voor je uit spraak! Nu doe je voorkomen of ik onze Coco met heel veel verdriet met op zet naar een beul kamp heb gestuurd waar ze heel slecht zijn voor alle papegaaien
Erico Goedhart
Stichting N.O.P.
Wintelresedijk 51
5507 PP Veldhoven
erico @papegaai.org
Dus wees een held en bel de stichting op die jij nu zwart maakt !
Ik ben benieuwd wat je me na je gesprek met het N.O.P. te vertellen hebt
gr Carolien
Bericht Dinsdag 6 Maart 2007 10:43 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
Ludy
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ik zou niet weten waarom ik het NOP zou moeten bellen. Ik heb slechts geciteerd wat er in de weekberichten van het NOP zelf staat. Kan jij niet lezen? Zij geven regelmatig schriftelijke informatie aan hun donateurs. Daarin staat vermeld hoeveel papegaaien, roodwangschildpadden en andere dieren er in die periode opgevangen zijn. In Datzelfde stuk schrijven ze hoeveel dieren er zitten, momenteel ca 4000 papegaaien. Iedereen die kan lezen en kan tellen weet dus dat er duizenden papegaaien verdwenen zijn. Er zijn dan vier opties: weggevlogen, nou dat geloof je zelf niet, weg gegeven, dat is onmogelijk, want je krijgt zelfs je eigen papegaai nooit meer terug, dood gegaan of verkocht. Voor dat laatste zijn ze door de dierenbescherming in 1999 voor de rechter gedaagd, alsmede de toen geconstateerde gebreken. De rechter heeft het NOP vrij gesproken van de verdenking om illegaal dieren te verhandelen wegens gebrek aan bewijs. Voor de teostanden is men berispt en dat is inmiddels in orde gemaakt. Bovenstaande informatie verzin ik niet, maar is gepubliceerd in het AD en de Telegraaf. De voorzitter van de vrienden van het NOP, Frank van Hoof, was tot voor kort lid van hetzelfde papegaaienclubje als waar ik lid van ben, Mede door de negatieve dunk van de meeste papegaaienclubs over het NOP heeft Frank deze clubs verlaten. Dus ofer gaan daar onvoorstelbaar veel papegaaien dood, of er klopt iets niet en nogmaals, deze informatie komt uit de infobulletins van het NOP zelf, want zoiets verzin je niet. Dit heeft niets met zwart maken van doen, maar is een constatering van feiten.
Bericht Woensdag 7 Maart 2007 1:13 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Woensdag 9 Juli 2008 6:49 am
  Berichten van afgelopen: