Gebruikerspagina van: Nancy1974

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Gebruikerspagina's: updates & reacties

Klik hier om de gebruikerspagina van Nancy1974 te bekijken
Start datum: Vrijdag 10 September 2010 9:50 am
Laatste bewerking: Vrijdag 17 September 2010 12:33 pm
Gebruikerspagina en dit topic zijn 583 keer bekeken
Geen waarderingen

Auteur Onderwerp
Nancy1974
Kuikentje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Vrijdag 17 September 2010 12:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
olaendj
Net uit het ei

Reageer met quote  

wauw wat slim zeg!!! Veertje [/b]
Bericht Vrijdag 17 September 2010 12:33 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nancy1974
Kuikentje

Reageer met quote  

Ja hè? Ik kan zo een circusact met ze beginnen! Wink
Bericht Vrijdag 17 September 2010 12:34 pm
olaendj
Net uit het ei

Reageer met quote  

jah echt super knap!! Yeah!
Bericht Vrijdag 17 September 2010 12:37 pm
Nancy1974
Kuikentje

Reageer met quote  

Nu denk je natuurlijk dat ik dagen aan het trainen met ze ben geweest hiervoor maar dat is niet zo. Ik doe het een paar keer voor en ze doen het gelijk na. Ze doen die trucjes ook zelfs met anderen, ook vreemden. Maar het is i.d.d. erg leuk om te zien. En ik vind het ook geweldig om ze iedere keer nieuwe trucjes te leren.
Bericht Vrijdag 17 September 2010 12:39 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, deze filmpjes had ik nog niet gezien. Ben ik blij dat ik ze nu wel heb gezien. Wat zijn ze leergierig joh die van jou. Mooi joh, ik vind die met het spaarvarken echt heel erg leuk. Veertje Veertje
Bericht Zaterdag 18 September 2010 9:29 pm
Nancy1974
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Ow, deze filmpjes had ik nog niet gezien. Ben ik blij dat ik ze nu wel heb gezien. Wat zijn ze leergierig joh die van jou. Mooi joh, ik vind die met het spaarvarken echt heel erg leuk. Veertje Veertje

Dat trucje met het spaarvarken heb ik van een Vogelpark (Avifauna in Alphen a/d Rijn) waar ik een paar maanden geleden geweest ben. Na een vogelshow die ze daar gaven kon je geld doneren t.b.v. de papegaaien. Er zat daarvoor een rosé kaketoe op een boomstronk waarin een gleuf was gemaakt. Je gaf het geld aan de kaketoe en die stopte het in de gleuf. Ik vond dat zo grappig om te zien dus ik dacht bij thuiskomst, dat ga ik ook eens proberen met die van mij. Ik had geen spaarpot in huis dus ik heb het eerst geprobeerd met een kartonnen doosje waarin ik een gleufje had gesneden. Ze hadden het eigenlijk heel snel door hoe het moest. Toen mijn buurmeisjes op bezoek waren liet ik het trucje aan hen zien en ze vonden het zo leuk dat ze de volgende dag met het spaarvarken aankwamen. Ik mocht hem van ze houden. Lief hè? Ze komen nu regelmatig langs om het trucje zelf met de gaaitjes te doen.
Bericht Zaterdag 18 September 2010 10:00 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dat is lief joh. Zo is je buurmeisje er ook bij betrokken, heerlijk voor haar maar ook voor de kaketoes van je. Mooi hoor.

Die BB van mij krijg ik niets geleerd zoals de teach box bijvoorbeeld. Hij heeft geen interesse en als ik zo'n blokje wil geven dan gaat ie gewoon mijn vinger aanvallen. Hij kan wel pootje geven, wuiven met zijn pootje, zijn pootje op mijn neus zetten. Kusje geven.
Verder is zijn leergierigheid in slaap gevallen. Laughing
Bericht Zondag 19 September 2010 8:32 am
Nancy1974
Kuikentje

Reageer met quote  

Die dingen die jou gaaitje doet lijken mij ook erg leuk om te zien. Misschien kan je eens een filmpje maken en plaatsen? Ben erg nieuwsgierig!

Volgens mij ligt het ook gewoon aan het soort gaai of ze het doen van trucjes leuk vinden en/of snel leren. Mijn grijsje (r.i.p) had daar ook helemaal geen zin in.
Bericht Zondag 19 September 2010 10:45 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ik zal eens mijn best doen. Ik weet niet of ik het al ergens in mijn dagboek had gezet of niet maar ik zal eens proberen of het lukt om het opnieuw te filmen (zal wel eerder volgend weekend zijn denk ik)
Bericht Zondag 19 September 2010 9:38 pm
Nancy1974
Kuikentje

Reageer met quote  

Doe maar rustig aan hoor Wink
Bericht Maandag 20 September 2010 1:37 pm
daf
Fladderaar

Reageer met quote  

Ik heb ze nog nooit gezien of er van gehoord maar wat prachtvogels! Leuk om eens een vreemde eend te zien hihi.
Bericht Maandag 20 September 2010 5:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Nancy1974
Kuikentje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by daf
Ik heb ze nog nooit gezien of er van gehoord maar wat prachtvogels! Leuk om eens een vreemde eend te zien hihi.

Thanx! Hulde!

Je ziet de goffini kaketoe i.d.d. (helaas) niet zoveel. Ze zijn ook beschermd, je mag ze niet houden zonder Cites. Ze planten zich ook moeilijk voort in gevangenschap. Dit komt vooral omdat het regelmatig voor komt dat het mannetje in de tijd dat ze broeds zijn het vrouwtje dood.
Bericht Dinsdag 21 September 2010 3:21 pm

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:04 am
  Berichten van afgelopen: