Gebruikerspagina van: Odette

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Gebruikerspagina's: updates & reacties

Klik hier om de gebruikerspagina van Odette te bekijken
Start datum: Woensdag 23 April 2008 2:23 pm
Laatste bewerking: Woensdag 23 April 2008 2:31 pm
Gebruikerspagina en dit topic zijn 345 keer bekeken
Waardering     (5 met één waardering)

Auteur Onderwerp
Odette
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Woensdag 23 April 2008 2:31 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een liefje is Jago zeg! Very Happy Ben erg benieuwd hoe hij er nu uitziet.
Heb je ook filmpjes of foto's van Jago in actie? Very Happy
Bericht Woensdag 23 April 2008 3:39 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Odette
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Fluffy Sue
Wat een liefje is Jago zeg! Very Happy Ben erg benieuwd hoe hij er nu uitziet.
Heb je ook filmpjes of foto's van Jago in actie? Very Happy

Ja, die heb ik wel. Ik weet alleen niet hoe ik filmpjes van mijn camera af moet halen en hier erop moet zetten, dus dat moet ik nog even uitvogelen Smile

Foto's zal ik zeer snel plaatsen!
Bericht Donderdag 24 April 2008 8:18 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een schatje is Jago zeg. Ik kijk uit, samen met de rest, naar meer.
We kunnen er hier niet genoeg van krijgen Laughing Laughing
Bericht Donderdag 24 April 2008 9:37 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Tommy07
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Wat ziet Jago er mooi uit zeg!
Ben heel erg benieuwd naar zijn kunstjes. Laughing
Bericht Zondag 27 April 2008 11:13 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat voor camera heb je Odette? Heb je echt een digitale videocamera? Of een fotocamera waar je filmpjes mee maakt?

PS Is een stepje niet wat voor Jago? Of een winkelwagentje? Ik heb Iago geleerd om te steppen & een winkelwagentje voor te duwen: http://www.fluffies.org/nl/flu.....try_id=489
(Het is wel eventjes zoeken, want er staan flink wat filmpjes op.. Embarassed )
Bericht Maandag 28 April 2008 7:50 am
Odette
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Wat voor camera heb je Odette? Heb je echt een digitale videocamera? Of een fotocamera waar je filmpjes mee maakt?

PS Is een stepje niet wat voor Jago? Of een winkelwagentje? Ik heb Iago geleerd om te steppen & een winkelwagentje voor te duwen: http://www.fluffies.org/nl/flu.....try_id=489

Ik heb een fotocamera en een aparte videocamera.
Thuis zal ik even het filmpje zoeken. Ben erg benieuwd, want het klikt ontzettend leuk! Zeker dat steppen.
Bericht Maandag 28 April 2008 11:22 am
Odette
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Odette
quote:

Ik heb een fotocamera en een aparte videocamera.
Thuis zal ik even het filmpje zoeken. Ben erg benieuwd, want het klikt ontzettend leuk! Zeker dat steppen.

Wat een super leuke filmpjes!
Hoe heb je dat steppen geleerd?
Bericht Dinsdag 6 Mei 2008 9:28 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ben benieuwd! Very Happy

Dat steppen ging eigenlijk heel makkelijk. IK heb Iago geleerd om het puntje van een pen aan te raken. Ook heb ik 'm geleerd om een winkelwagentje te duwen.
Eerst leer je ze om het stuur in het midden beet te pakken. Daarna houd je de pen voor ze. Ik heb Iago eerst het winkelwagentje laten duwen, meteen daarna het stepje. Dat was voldoende. Sindsdien stept hij. Cool
Bericht Maandag 26 Mei 2008 9:10 am
Odette
Eitje

Reageer met quote  

Dat gaat wel heel makkelijk dan.

Ik ga eerst verder met mijn blokkendoos, want hij wil de steentjes nog steeds niet in het vakje doen.

Blijven oefenen......

Daarna heb ik de ringen nog die hij om de palen moet doen en daarna haal ik de step (maar dat duurt nog wel even).
Bericht Dinsdag 3 Juni 2008 10:58 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ja, het ging inderdaad heel gemakkelijk! Het viel mij 100 procent mee, ik had verwacht dat ik er echt járen mee bezig zou zijn.
Die ringen heb je vast zo geleerd. Wink Gewoon een beetje meedoen, het paaltje onder het ringetje schuiven als 'ie een ringetje vast heeft, dan heeft hij het vast snel door.
Bericht Vrijdag 6 Juni 2008 8:30 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Vrijdag 5 September 2008 3:35 pm
  Berichten van afgelopen: