|
|
|
| Klik hier om de gebruikerspagina van Patricia te bekijken |
| Start datum: Zondag 18 September 2005 11:49 am |
| Laatste bewerking: Zondag 25 September 2005 4:36 pm |
| Gebruikerspagina en dit topic zijn 2244 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 uit 2 waarderingen)
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Zondag 25 September 2005 4:36 pm |
|
|
Tommy
Moderator

Hoi Gizmo, wat heb je een leuke homepage op je verjaardag gekregen
En zo'n mooie klimspeelmandboom of klimboomspeelmand of klimspeelboommand . Je bent maar verwend zeg.
Maarruhhh dat verdien je ook hoor, want je bent ERG leuk!  |
Zondag 18 September 2005 3:31 pm |
|
|
Ziya
Moderator

wat een mooie aga is Gizmo!!
en gefeliciteerd met de 1ste verjaardag  |
Zondag 18 September 2005 10:50 pm |
|
|
|
|
Mees
Beginnende vlieger
Hoi Patricia,
Wat een scheetje is Gizmo zeg! Hij lijkt inderdaad op Iago. Leuk hoor, al die foto's. Onze aga's zijn helaas -nog- niet zo tam als Gizzie, maar dat komt nog wel hoop ik!
Mees
(mijn vogel heet Herman ) |
Woensdag 2 November 2005 10:41 am |
|
|
smurfie
Fladderaar
hey wat een lief agaatje heb jij zeg hij lijkt wel wat op is je agaatje een man of een pop? ik zag en las dat jij een speelmand voor je agaatje had gemaakt ik ben nu ook bezig om dingen te verzamelen wil ook graag zelf een soort speelmandje maken heb je nog ideen voor mij wat kan ik er in op aan hangen/zetten? als het af is maak ik wel ff een foto
groetjes tweety en natas(smurfie) |
Donderdag 17 November 2005 5:50 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Hoi natas,
dank je (ook namens Gizmo ) voor de complimentjes, Gizzie is inderdaad een schatje (beetje bevooroordeeld maar wie niet over zijn eigen gaaitje ) Tweety ziet er echt ook heel leuk en lief uit en ze zijn dol op spelen en aandacht he? Gizmo is dol op zijn speelmandje. Heb je de dagboekpagina's ook gezien? daar kun je het mandje wat beter op zien ook. Ik heb een bezemsteel doorgezaagd en daar gaten in geboord, zowel onder als boven. Met touwtjes door de gaten onderin heb ik de stokken goed vastgemaakt in de hoeken. Door de gaten bovenin de stokken heb ik dikke touwen gehaald. Verder hangt er een gevlochten touw aan de mand en ook nog henneptouw in het midden van het mandje. Ik zet er steeds verse takken in en daar hang ik vanalles aan. Vaak ook iets lekkers en Gizmo is dan helemaal blij. Het mandje is echt een succes, Tweety zal zoiets ook vast heel leuk vinden. Ben benieuwd naar je foto's! |
Donderdag 17 November 2005 9:47 pm |
|
|
|
|
psychokuh
Beginnende vlieger
OOOOH!!!wat een mooi agaatje
Lijkt idd wel al veeeeel tammer als de mijn
Mijn zullen niet rap zo eventjes komen knuffelen, maarja, daar hebben ze dan ook elkaar voor denk ik
Mooie foto's, fotogenieke aga
GrOeTjeS |
Maandag 28 November 2005 6:40 pm |
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Wat is het toch een lieve schat!!!!!
Zucht............. ik ben helemaal in love......
Veel liefs van Sipje |
Zaterdag 3 December 2005 1:36 am |
|
|
marleen
Kamikaze piloot
|
Waar is de foto van Ilse??? (vraagt Anthony)
Hahah wil je de foto van Anthony met helm of zonder  |
Vrijdag 6 Januari 2006 12:08 am |
|
|
|
|
alexandraatje
Vliegende acrobaat
het is een lievertje hoor. hij boft maar met jullie en alle dingetjes die hij heeft om mee te spelen en slopen |
Vrijdag 6 Januari 2006 11:21 am |
|
|
millie
Kamikaze piloot
hallooo......
het duurt nog wel een paar weekies dat hij komt maar neem hem al met 3 weken dus moet hem nog met de hand voeden maar des te tammer hij word maar als die kleine kan vliegen ga ik ze wel samen los laten kijke wat er gebeurt |
Zaterdag 7 Januari 2006 4:48 pm |
|
|
millie
Kamikaze piloot
hij is nog niet geboren heb een kennis die ze fokt maar heb is nu wat kouder dus zijn er nog geen eitjes maar ik w8 het rustig af. anders koop ik er een kooi bij op een parkieten standaard maar weet niet of dat met dat soort kan of hij daar op kan of dat hij in een kooi moet..... en als je hem kort wiek kan je hem dan echt me naar buiten neme ik ben dan bang dat hij weg vliegt.... mijn nicht had haar grijze roodstaart kortgewiekt en die em ze mee naar buiten wie was dus weg gevlogen maar konde hem 5 km verder op weer pakken gelukkig |
Zaterdag 7 Januari 2006 4:56 pm |
|
|
|
|
rennie
Beginnende vlieger
wat een moppie
en natuurlijk een kleine boef
erg leuk om te zien wat hij allemaal uitspookt ik kan er nu nog om lachen maar als wij straks de kleine thuis krijgen kunnen we misschien ook nog heel wat beleven. |
Maandag 30 Januari 2006 2:45 pm |
|
|
chilli
Net uit het ei
hey hallo
jah cismo lijkt heel erg op chilli aleen chilli heeft maar 1 pootje
ahhah dat jij je vogel zo buiten laat heb je hem gekort wiekt ?
ik doe dat niet want die van mij vliegen zomers in de voliere
kijk maar eens op http://members.home.nl/aga.roseicollis
daar staat chilli op in het foto boek mischien kun je me een foto mailen van cismo dan kan ik hem doorsturen naar die site dan komt cismo er mischien ook op ....
gegroet je gevederde vriendje chilli |
Maandag 27 Februari 2006 7:56 pm |
|
|
chilli
Net uit het ei
hallo
nee niet al mijn aga's zijn hand tam mookay is redelijk tam en chilli ook aleen kinky spooky en roze zijn niet tam maar die roze is al en stuk tamer geworden nu hij hier is
wij hebben ook niet echt een grote tuin maar wel de ruimte voor een voiliere en daar ben ik wel heel blij mee dat ik er een mocht bouwen . Aleen kost het wel veel geld om er een te maken .... maar ja dat heb ik wel voor mijn aga tjuhs over en dan te bedenken dat ik de voiliere gebouwd heb voor chilli en kinky samen toe mocht ik er namelijk niet meer aga's bij ....
goed nieuws roze bouwt een nest en ze is bevrucht denken wwe dus we w8ten in spanning aff.......... wordt vervolgt........ |
Maandag 6 Maart 2006 10:22 am |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Woensdag 9 Juli 2008 10:10 am
|
|
|
|
|