In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Donderdag 4 Oktober 2007 1:10 am
Fluffy Sue Site Admin
Wat een gave pagina heb je gemaakt. Ik vind die foto van Iwan die daar zo op de rand zit wel erg koddig.
Zag trouwens dat ik me had vergist in de naam van Grijs. (Gijs had ik gisteren ergens gezegd)
Vanwaar die naam?
quote:Originally posted by Fluffy Sue
Wat een gave pagina heb je gemaakt. Ik vind die foto van Iwan die daar zo op de rand zit wel erg koddig.
Zag trouwens dat ik me had vergist in de naam van Grijs. (Gijs had ik gisteren ergens gezegd)
Vanwaar die naam?
Ik heb veel parkieten namen gegeven die bij de kleuren passen of een andere korte eenvoudig te roepen naam. Kortere en duidelijke namen (klanken) kunnen ze beter herkennen. Toen ik Grijs net had vond ik hem er meer grijs dan blauw uitzien en vond de naam niet lastig, dus is het grijs geworden.
De naam van de grasparkiet Rini is ook zo ontstaan. Via verbastering van groen => green => reen => rini
De edelpapegaaien April en Iwan hebben de naam gehouden die ze al hadden.
Franka heb ik na enig zoeken toe besloten omdat ik het een aardige meisjesnaam vind EN er een dubbele verwijzing naar de kweker in de naam zit.
Frodo, misschien wel verwacht, naar aanleiding van de boeken van Tolkien. Plus Frodo heeft qua klank geen overeenkomst met de andere namen.
Voor het overige iedereen die het bekeken heeft en heeft willen reageren bedankt voor de reacties.
Wat een prachtige edels zeg.
Een vraagje: wat is nu het verschil tussen een engelse grasparkiet en een "gewone" grasparkiet?
En je Ko was ook echt een mooitje zeg
Donderdag 4 Oktober 2007 12:27 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ahhhh, hij was dus gewoon grijs toen hij jong was. Understood! Het zijn inderdaad korte krachtige namen.
Had Rini trouwens nooit zo herleid.. Bijzonder!
Donderdag 4 Oktober 2007 9:18 pm
sweety67 Ervaren vlieger
hoi pece
je hebt een mooie pagina gemaakt van al je mooie vogels
de edels zien er goed uit wat zijn het toch mooie kleuren bij elkaar
Angelina, je kent de kleuren van de edel uit eigen hand, met als ik het goed heb 5 edels ken je de kleuren heel goed. Daarnaast zie jij met zowel Paco en de rose's nog veel meer kleuren en meer soorten mooie papegaaien.
Dinsdag 9 Oktober 2007 2:34 pm
sweety67 Ervaren vlieger
ja klopt we hebben 5 edels warvan 3 popjes en 2 mannetjes
endaarnaast ook de kaketoes en natuurlijk de onze paco
sinds een paar weken hebben we buiten de voliere klaar het zijn 3 vluchten geworden en we hebben er ook een koppel edels in zitten onze binky en beauty dat is echt heel mooi om te zien
gr angelina
Dinsdag 9 Oktober 2007 3:20 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Woensdag 9 Juli 2008 10:41 am