De advertentie van de Huisdiersuper

Gebruikerspagina van: Petro

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Gebruikerspagina's: updates & reacties

Klik hier om de gebruikerspagina van Petro te bekijken
Start datum: Zaterdag 29 December 2007 7:33 pm
Laatste bewerking: Woensdag 12 Maart 2008 4:57 pm
Gebruikerspagina en dit topic zijn 922 keer bekeken
Waardering     (4.5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Petro
Net uit het ei

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Woensdag 12 Maart 2008 4:57 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat gaaf joh. Super zoveel mooie vogels bij elkaar Very Happy
Bericht Zondag 30 December 2007 2:03 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een mooie vogels heb je zeg, Petro! Shocked Vooral je kakariki's (de jonge vogels, wat zitten die strak in de veertjes!) en de opaline valk. Shocked
Gaat dat trouwens goed, die pennanten in de gezelschapsvoliere? Had begrepen dat het niet van die sociale, aardige vogels zijn. Embarassed
Bericht Zondag 30 December 2007 9:15 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Petro
Net uit het ei

Reageer met quote  

bedankt voor de reactie's.
de pennanten zitten er voor nood in,ze doen niks naar de andere vogels toe,maar voordat het seizoen begint gaan ze eerst in broedkooien.en daarna krijgen ze hun eigen verblijf.kan nu niks doen in de tuin.ook zit er een koppel rosella bij,alleen de pop van de pennanten ging in het begin achter de pop van de rosella aan,maar dat is nu niet meer het geval.ook deze krijgen hun eigen verblijf.ik heb in de voliere ook veel takken zitten.
normaal gesproken kan het allemaal niet wat ik doe,maar het gaat goed.
ik heb dit jaar met 3 koppels valparkieten 3 koppels roodruggen en een koppel kakariki gekweekt in de voliere en dit ging aardig goed,is natuurlijk wel een beetje vechten om de blokken maar dit gaat in de natuur ook zo.je moet het natuurlijk wel in de gaten houden hoe het gaat.er komen nog meer foto's maar moet ze eerst verkleinen.de oudere kakariki's hadden zichzelf bijna ontdaan van hun verenkleed dit hadden ze allemaal bij de jonge gestopt.ik was ook super trots op mijn jonge kakariki's was de eerste keer.zal ook foto's plaatsen van mijn eertse jonge valkparkieten.
Bericht Maandag 31 December 2007 7:58 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

ACHHHH! Kijk dat kleine valkparkietje! Wat lief zeg! Very Happy
Had je die uit het nest genomen?

Aha, ze krijgen dus hun eigen verblijf. Vind het wel fantastisch dat het zo goed gaat. Zijn ze nog niet zo oud?
Je hebt gelijk: In de natuur hebben ze ook wel eens ruzie maar daar kunnen ze makkelijker weg. De voliere lijkt mij aardig ruim, en het is goed gegaan dus.. Vind je voliere er wel supergezellig uitzien!
Bericht Maandag 31 December 2007 8:56 am
Petro
Net uit het ei

Reageer met quote  

ik neem de vogels regelmatig in de hand zodat ze kunnen wennen,ook ivm ringen nestkast schoonmaken.
de man van de pennenten is 6jaar en de pop is iets ouder dan een jaar,de rosella's zijn van dit jaar.
zal binnenkort nieuwe foto's maken van de voliere
Bericht Maandag 31 December 2007 9:03 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat goed dat je dat doet zeg! Zo krijgen ze het beste van twee werelden: Het voer van de ouders en ze wennen ook aan mensen. Very Happy

Welke vogels staan trouwens verder nog hoog op de 'verlanglijst'?
Bericht Maandag 31 December 2007 9:23 am
Petro
Net uit het ei

Reageer met quote  

haha ik heb op dit moment genoeg vogels volgens mijn vriendin,
maar ik zou in de toekomst nog meer rosella soorten willen.zoals bleekkoppen,geelbuik,strogele,adelaide rosella.dit zijn ook de vogels die ik eerst had.zoals je kunt zien zijn dit nog 4 koppels.en een koppel wildkleur rosella's zijn ook altijd mooi om te zien.tevens zou ik in de toekomst ook wel een koppel koningsparkieten willen.maar je moet ook naar de ruimte kijken die je ze kunt bieden.
Bericht Maandag 31 December 2007 9:58 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Achhhhh! Wat een lieve foto die van die pastel opaline met kleintjes. Mams (of paps?) is wel een beetje gehavend door het zware werk. Laughing
Mooi trouwens, je voliere.. Zo staat de schep er, en zo staat de voliere er. Laughing

Genoeg? Laughing Volgens mij zag ik nog wel wat plekjes in je tuin waar volieres zouden kunnen. Cool
Bericht Maandag 31 December 2007 9:15 pm
Petro
Net uit het ei

Reageer met quote  

ja er staan voor dit jaar 6 volieres in de planning.
heb er op dit moment nog een koppel blauwe pennanten bij en een barnard man.
de volgende vogels hebben eieren
kakariki 10
roodruggen
blauw 7
blauw 6
wild 5
Bericht Maandag 25 Februari 2008 11:02 am
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat een gave vogels heb je, en zo lekker veel. Ziet er mooi uit allemaal. Very Happy
Bericht Maandag 25 Februari 2008 11:04 pm
Petro
Net uit het ei

Reageer met quote  

bedankt voor de reaktie.
vandaag is het eerste jong geboren bij de kakariki's.
zal morgen wat foto's maken
Bericht Dinsdag 26 Februari 2008 8:47 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wow! Ik weet niet wat voor vogel de onderste is maar hij is schitterend! Ondanks de missende veertjes.. (Het blauw in z'n wangetjes is echt super!)
Bericht Woensdag 27 Februari 2008 12:57 am
Petro
Net uit het ei

Reageer met quote  

de onderste twee is een koppel blauwe pennanten
de bovenste is de man deze had zich geplukt en zolang ik hem heb heeft die dat niet meer gedaan.de onderste is de pop deze heeft ook nog split geel in zich zitten.
Bericht Woensdag 27 Februari 2008 9:35 am
geenflauwidee
Fladderaar

Reageer met quote  

wat super zeg al die vogels bij elkaar...en ik ben het met fluffie sue eens dat die onderste echt schitterend is ...zou je zo verliefd op worden :d...
Bericht Woensdag 27 Februari 2008 10:46 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 22 November 2008 4:20 pm
  Berichten van afgelopen: