Gebruikerspagina van: Rocky lief

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie 
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Gebruikerspagina's: updates & reacties

Klik hier om de gebruikerspagina van Rocky lief te bekijken
Start datum: Zaterdag 4 September 2010 10:26 pm
Laatste bewerking: Woensdag 15 September 2010 11:01 pm
Gebruikerspagina en dit topic zijn 1017 keer bekeken
Waardering     (3.5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Rocky lief
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Woensdag 15 September 2010 11:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Foto/film album bekijken  
daf
Fladderaar

Reageer met quote  

Wat een schatje! Hihi ik denk alleen dat je een Bonteboertje bedoeld en geen Boerenbond Wink Tenzij hij daar gekocht is natuurlijk.
Bericht Zondag 5 September 2010 4:51 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Rocky lief
Eitje

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by daf
Wat een schatje! Hihi ik denk alleen dat je een Bonteboertje bedoeld en geen Boerenbond Wink Tenzij hij daar gekocht is natuurlijk.

hahahahaha ja wat een sufferd he ik zit ook steeds met een bonte koe in mijn hoofd hihihi ik hoop dat ik hier jou terug schrijf en niet bij me zelf snap nog niet helemaal hoe alles hier werkt , heb een hyves en een senioren site en ook zit ik op face Book en daar gaat alles weer anders als hier ik wens je nog een fijne dag en nog bedankt voor de tip hahahahaha !
gr van Carolien Yeah! Stom! Stom! Fluiten
Bericht Maandag 6 September 2010 10:36 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat heeft Rocky dan? Of, heb je dat ergens geplaatst dat ik het misschien over het hoofd gezien heb, zou kunnen hoor.
Bericht Dinsdag 7 September 2010 9:03 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
daf
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Sarah
Wat heeft Rocky dan? Of, heb je dat ergens geplaatst dat ik het misschien over het hoofd gezien heb, zou kunnen hoor.

Op de gebruikerspagina stond heel enthousiast dat ze een Boerenbond had gekocht, je kon me oprapen, heb het 3 x zitten lezen Nanaaa! Maar is nu gewijzigd, anders had het arme beestje in een identiteitscrisis beland vrees ik hihi.
Bericht Dinsdag 7 September 2010 6:10 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
daf
Fladderaar

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by Rocky lief
quote:
Originally posted by daf

hahahahaha ja wat een sufferd he ik zit ook steeds met een bonte koe in mijn hoofd hihihi ik hoop dat ik hier jou terug schrijf en niet bij me zelf snap nog niet helemaal hoe alles hier werkt , heb een hyves en een senioren site en ook zit ik op face Book en daar gaat alles weer anders als hier ik wens je nog een fijne dag en nog bedankt voor de tip hahahahaha !

Het is goed gegaan, hoor. Het is even puzzelen en het forum lijkt ook megagroot maar daar kom je vanzelf wel uit. Have fun enne... ben blij dat het een gewone, ordinaire Bonteboer is Nanaaa!
Bericht Dinsdag 7 September 2010 6:15 pm
Rocky lief
Eitje

hoi Daf  Reageer met quote  

quote:
Originally posted by daf
quote:
Originally posted by Rocky lief
quote:
Originally posted by daf

Het is goed gegaan, hoor. Het is even puzzelen en het forum lijkt ook megagroot maar daar kom je vanzelf wel uit. Have fun enne... ben blij dat het een gewone, ordinaire Bonteboer is Nanaaa!
Bericht Dinsdag 7 September 2010 8:20 pm
Rocky lief
Eitje

Reageer met quote  

hoi daf

Ik vind dat terug schrijven hier maar raar gaan hoor , maar ach als we maar lol hebben toch , ik heb de filmpjes er af gehaald had er net een op gezet en die stoorde weer probeer het morgen wel weer slaap lekker voor straks en ik heb zelf ook in een deuk gelegen hoor Yeah! Stom! Stom!
Bericht Dinsdag 7 September 2010 8:23 pm
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Rocky is echt een liefje, maar duidelijk doet hij het heel erg goed bij jullie. Ja, een hand kan eng lijken maar als ze dat lekkers uit dat hand zien verschijnen kunnen ze soms echt snel van mening veranderen. Gekke kippetjes zijn het. Veertje
Bericht Donderdag 9 September 2010 8:35 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Je hebt wel erg leuke avonturen geloof ik. Leuk joh. Veertje
Bericht Maandag 13 September 2010 8:58 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Hahahaha, fabeltjesland.

Kan je natuurlijk wel erg moe van worden van zoveel te vertellen. Veertje
Bericht Woensdag 15 September 2010 11:13 am
olaendj
Net uit het ei

Reageer met quote  

hele leuke pagina Mr. Green
Bericht Vrijdag 17 September 2010 6:41 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

hahahaha, janneman is echt een gekke man geloof ik. Leuk gedaan hoor met de foto's.

Bijna 12u? Shocked aiai, zo kom je toch niet aan je 10-12 uurtjes slaap? Of wel? Misschien slaap je in een afzonderlijke kamer waar je lang kan slapen.

Leuke update weer. Mooie kippen trouwens ook hoor. Helaas zouden het voor mij dure eitjes worden want heerlijk van eigen kippetjes.
Bericht Vrijdag 17 September 2010 8:45 am

Plaats Reactie 
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:08 am
  Berichten van afgelopen: