|
|
|
| Klik hier om de gebruikerspagina van Sarah te bekijken |
| Start datum: Woensdag 30 Juli 2008 1:52 pm |
| Laatste bewerking: Woensdag 30 Juli 2008 2:39 pm |
| Gebruikerspagina en dit topic zijn 520 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 met één waardering)
|
|
Sarah
Moderator

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.
Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.
Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.
Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!! |
Woensdag 30 Juli 2008 2:39 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Hey wat leuk Sarah! Je hebt een gebruikerspagina gemaakt! Leuk trouwens om de meest grappige foto's weer eens voorbij te zien schuiven, zoals Joske met kerstmuts.  |
Donderdag 31 Juli 2008 8:46 am |
|
|
Sarah
Moderator

Werd het eens geen tijd dat ik een pagina maakte
Alleen wou ik er iets speciaals van maken maar dan wil ik het zo moeilijk maken dat ik er zelf nog niet meer uitkom , dus heb ik maar gekozen voor simpel en gewoon.
 |
Donderdag 31 Juli 2008 8:49 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
Waarom zou je het jezelf zo moeilijk maken? Wat was je dan van plan allemaal? |
Woensdag 6 Augustus 2008 8:07 am |
|
|
Sarah
Moderator

Pff, nogal moeilijk uit te leggen maar wou er een prachtpagina van maken, niet zomaar wat foto's plaatsen eigenlijk.  |
Woensdag 6 Augustus 2008 8:26 am |
|
|
Peppi
Net uit het ei
| Wat een Feest! |
|
|
Wat een feest dat gezin van jou!..Ik heb een soortgelijk gezin..Ja echt En ook wij vinden het gezin met beestenboel compleet ( Vaak komt het er gewoon op neer, ik (Vera)ergens bedolven onder de honden en Jack "tuttelent" met Peppi
Hoe is dat bij jullie verdeelt?
En toch al in het achterhoofd, dat als het zo leuk met Pep blijft, dat er wel eens een Kokki bij zou kunnen komen;-) |
Dinsdag 23 September 2008 10:06 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hahahaha, dank je wel hoor. Nu moet ik wel zeggen dat er in augustus nog een Bonte Boer onverwachts in bijgekomen maar heb er echt nog geen tijd voor gehad om de gebruikerspagina bij te vullen en aan te passen. Het verhaal van onze Fluf en hoe hij bij ons is gekomen kan je lezen via de volgende link:
http://www.fluffies.org/nl/flu.....7c364231b0
Echt, alles is volzet nu of ik moet een kamer ombouwen, dan kan het nog wel maar volgend jaar begint onze zoektocht naar een eigen huisje dus dan maar niet denk ik zo.
Nou, hier ga ik in de zetel zitten en mijn benen op de poef, Spike (beagle) komt op zijn rug tussen je benen liggen en wil zo graag buikje gewreven worden. Zyta komt eerst langs je zitten maar met haar rug naar je toe, kijkt links, kijkt rechts en wacht tot je zegt "Zyta Baby", dan laat ze zich achterover vallen en moet je haar opvangen (een Berner die zich baby voelt) en dan liggen ze beide te genieten. Of je zelf gemakkelijk zit maakt niet uit maar ze genieten met volle teugen.  |
Woensdag 24 September 2008 8:53 am |
|
|
Peppi
Net uit het ei
| Vertel mij wat.. |
|
|
Ik heb 2 Berner puppen gehad, en dan lag ik relaxed voor de openhaard..Plop...weg basie ( 1 werd 9 en de andere 10..Jank!)
Hahaha..klinkt geweldig jou huishouden ook! |
Woensdag 24 September 2008 6:06 pm |
|
|
Sarah
Moderator

|
|
|
Wouw, toch al een mooie leeftijd zou ik zeggen, dan hebben ze een hele mooie thuis gehad. Ik hoop maar dat wij onze schatten ook zolang mogen hebben want Zyta heeft al veel ellende gehad. Om een lang verhaal zo kort mogelijk te houden, ze is nu ongeveer hersteld van een elleboogoperatie (we hebben 9 weken in de woonkamer bij haar geslapen) maar er is veel kans dat ze haar andere elleboog ook nog moet maar dat moet haar poot zelf uitwijzen. Ze is vorige zaterdag 3 geworden en ligt van vorig jaar oktober stil en mag nu stilletjesaan terug beginnen stappen. Ze heeft zolang haar pijn verstopt dat ze op beide schouders verkalking had, nu haar ene poot geopereerd is hebben ze ook die verkalking daar weggenomen dus nu waarschijnlijk nog ene maar hopelijk mag ze eerst wat hond zijn vooraleer het zover is. In dat jaar slaagde ze er ook nog in om haar kruisbanden van haar achterpoot zo goed als door te scheuren, na 8 weken was ook dat nog niet genezen maar ondertussen kwam haar operatie dus is het nu ook afwachten wat dat gaat doen, genezen zijn of terug zwak worden want dan planten ze er titaniumplaatjes in maar ik hoop dat het niet nodig is want ze is een superdure hond maar kan ze niet opgeven natuurlijk.  |
Donderdag 25 September 2008 9:01 am |
|
|
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: Vertel mij wat.. |
|
|
Hahaha volgens mij waren die pups dan echt een stuk groter?? Er loopt hier een Berner in de wijk en ook een St. Bernard.. (Die zijn helemaal groot!) |
Donderdag 25 September 2008 9:04 am |
|
|
Peppi
Net uit het ei
| 90 Kilo.. |
|
|
De vader van 1 van de Puppen was maar 90 kilo..dus ehm..
reden genoeg om een papagaai te nemen van een paar ons toch?  |
Donderdag 2 Oktober 2008 11:33 pm |
|
|
Fluffy Sue
Site Admin

|
| Re: 90 Kilo.. |
|
|
Oeps! Dat is wel zwaar ja! |
Vrijdag 3 Oktober 2008 9:04 am |
|
|
|
|
Aura7
Eitje
Hallo Sarah,
ik heb even je pagina bezocht en wat een prachtige honden heb je ook !
Ik zelf heb een Newfoundlander van bijna 2 en een Landseer van ruim 7 jaar. Leuk om op deze site 'onder vrienden' te zijn ! |
Zondag 5 Oktober 2008 10:48 am |
|
|
Sarah
Moderator

Hoi Aura7,
dank je voor je mooi compliment. . Ik vind die Newfoundlanders ook superprachtig. Heb je een zwarte of een bruine?
Een landseer ken ik eerlijk gezegd niet, moet ik eens opzoeken op het net of misschien kan je een foto-album openen met je lieverd erbij, mag altijd hoor. Kan ik ze ook bewonderen, zou ik super vinden.
Is zeker fijn om hier "onder vrienden" te zijn. Heb hier al veel steun gevonden in onze moeilijke weg met onze Berner. Kan je lezen via de volgende link:
http://www.fluffies.org/nl/hon.....t8870.html
Zijn ondertussen al heel veel pagina's geworden maar zijn nog steeds aan het sukkelen met haar en ze is pas in september 3 geworden. Hopelijk is de strijd haast gestreden, al weten we dat een volgende operatie misschien niet veraf is.  |
Zondag 5 Oktober 2008 10:56 am |
|
|
Aura7
Eitje
| Met onze dieren delen we lief en leed. |
|
|
Hallo Sarah,
ik heb net een foto geplaats op mijn fotoalbum.
Lukt allemaal nog niet geweldig want ik zie.. dat ze er 2 keer op staat.
Mijn Landseer is ook ernstig ziek geweest dus ik weet wat je bedoelt.
Als onze dieren ziek zijn voelen wij ons ook ziek he ! |
Zondag 5 Oktober 2008 11:25 am |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Zaterdag 22 November 2008 2:42 pm
|
|
|
|