De advertentie van de Huisdiersuper

Gebruikerspagina van: thary

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Gebruikerspagina's: updates & reacties

Klik hier om de gebruikerspagina van thary te bekijken
Start datum: Woensdag 26 December 2007 6:36 pm
Laatste bewerking: Vrijdag 1 Augustus 2008 6:09 pm
Gebruikerspagina en dit topic zijn 1285 keer bekeken
Waardering     (5 uit 3 waarderingen)

Auteur Onderwerp
thary
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Vrijdag 1 Augustus 2008 6:09 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
PeCe
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Leuk dat je al zo snel een gebruikerspagina hebt gemaakt en daar zelfs foto's hebt geplaatst. Mooie foto's, vooral de 2e foto vind ik schitterend. Vogels en water, ik blijf het een mooi thema vinden. Je ziet ze ervan genieten en in veel gevallen zie je ze zo mooi verkleuren. Heel mooi.
Bericht Woensdag 26 December 2007 9:07 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een mooie gaai is Thary zeg. En hij houdt van badderen zie ik. Very Happy Ik hoop ook snel foto's te zien van Baya en Shani. Very Happy
Bericht Woensdag 26 December 2007 11:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat een verhaal zeg. Wel goed dat hij nu lekker opstapt.
Hij ziet er erg mooi uit en geniet zichtbaar van het badderen Very Happy
Bericht Donderdag 27 December 2007 11:48 pm
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

wat een moppies Very Happy
die speelplaats is wel de top hoor,vind hm echt supergaaf!!!
Bericht Zaterdag 29 December 2007 6:46 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wat een leuke speelplaats hebben jouw vogels zeg! Shocked Super gedaan. Ik moest goed kijken, dacht eerst dat er glas voor zat. Embarassed
Wat erg trouwens dat Baya eerst een gescheurde luchtzak had. Ik had dat nog nooit gezien! Shocked Het leek wel alsof ze veel te veel pap had gegeten!
Bericht Zaterdag 29 December 2007 8:09 pm
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

zulke bulten had coco ook,alleen bij hem leek het kleiner omdat ie een stuk groter is.

sue ik moest ook ff kijken hoor naar dat glas Embarassed dus je bent niet de enigste Laughing
Bericht Zaterdag 29 December 2007 8:56 pm
thary
Eitje

Reageer met quote  

Misschien komt het doordat de rug van de speelplaats in plexi is Very Happy Anders wordt de muur nog kaalgevreten met die deugnieten Very Happy
Bericht Zaterdag 29 December 2007 8:58 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
esjo
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Wat een verhaal van Shani zeg. Heel veel sterkte ermee, want het zal best nog vaak pijn doen.

Wel een mooi Bb-tje hebben jullie er nu bij zeg. En die speelplaatsen van jullie boefjes zijn gewoonweg fantastisch Veertje [/img]
Bericht Zondag 11 Mei 2008 10:01 am
thary
Eitje

Reageer met quote  

Inderdaad doet het nog heel veel pijn als ik aan Shani denk , vooral omdat ik het mezelf niet kan vergeven Sad Maar nu moet ik voor Darko zorgen dat het een vrolijk en vrij gaaitje wordt , en dat helpt het wat te verzachten Smile En we doen ons best om een leuke speelplaats voor hen te verzinnen Veertje
Bericht Zondag 11 Mei 2008 10:21 am
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Hoi Thary, ik las het net van Shani. Wat erg zeg.. Sad Heel veel sterkte, want het zal wel tijd nodig hebben om te slijten. Troosten

Wat een lief bb'tje is Darko zeg! Hartje

Heb je geen zin om een papegaaienprofiel aan te maken voor je vogeltjes? Als je de geboortedatum en de datum waarop ze thuiskwamen invult, krijg je op die data een kaartje. Vergeet ook niet een foto erbij te doen want die wordt gebruikt voor het kaartje! Voor meer info: http://www.fluffies.org/nl/viewtopic.php?t=6168
Bericht Zaterdag 31 Mei 2008 7:56 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een knapperds. Lief hé. Dat wandelen gaan met de buggy lijkt me ook super. En die speelboom in de tuin, helemaal goed gevonden net als de speelplaatsen in huis. Knap werk. Veertje
Bericht Vrijdag 1 Augustus 2008 8:27 pm
ellenparrot
Vlieger

Reageer met quote  

hoi Arlette!! leuk je hier ook te zien he he!!! mooi dagboek.. heb weer genoten ook van de mooie fotos
Bericht Zaterdag 2 Augustus 2008 11:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
thary
Eitje

Reageer met quote  

Dank je Ellen , we komen elkaar ook overal tegen hé Wink Very Happy
Bericht Zaterdag 2 Augustus 2008 11:09 pm
ellenparrot
Vlieger

Reageer met quote  

quote:
Originally posted by thary
Dank je Ellen , we komen elkaar ook overal tegen hé Wink Very Happy

ha ha... leuk toch!
Bericht Zaterdag 2 Augustus 2008 11:23 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 22 November 2008 4:14 pm
  Berichten van afgelopen: