|
|
|
| Klik hier om de gebruikerspagina van Tommy te bekijken |
| Start datum: Donderdag 14 April 2005 4:24 pm |
| Laatste bewerking: Maandag 31 Oktober 2005 10:01 pm |
| Gebruikerspagina en dit topic zijn 8164 keer bekeken |
| Waardering |
|
(5 uit 6 waarderingen)
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Ja het is heel moeilijk voor je, wil er echt niet aan denken dat 1 van mijn vogels... Heb het ook wel meerdere keren meegemaakt, dat er een vogel dood ging, of wegvloog, maar het is net zo met de ouwe Mavis, toen die wegvloog heb er alles aan gedaan om hem te vinden maar niet gelukt, daarom ook dat ik weer een blauwe halsbandparkietje had genomen, het is alsof de ouwe Mavis nooit weg is gegaan, maar ik vergeet ze natuurlijk niet |
Maandag 26 Januari 2009 3:05 pm |
|
|
~peggy~
Kuikentje
|
hey,
nou mijn complimeten jou pagina is ook echt heel erg leuk en gezellig leuk zo veel papegaaien wat leuk dat ze gekke geluidjes maken en whaha een kalkoentje als die luider wordt erg grappig. en mooie fotos joh .
leuk ik had vroeger ook een timey roodstaartje, ze zijn erg leuk.
groetjes pris |
Maandag 26 Januari 2009 3:07 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Dat je denkt dat Guano er weer is, zal nog wel een tijdje blijven.. En dat is zo ontzettend pijnlijk. Heel even denken dat hij er weer is en meteen weer terug gezogen worden in de pijnlijke realiteit.
Probeer je niet schuldig te voelen.. We hebben het daar al over gehad. Je had hoogst waarschijnlijk niets meer kunnen doen. Ik denk dat er fysiek iets mis was? Vooral omdat het zo snel ging? Bij jou kreeg 'ie een perfecte verzorging dus daar kan het onmogelijk aan gelegen hebben!!  |
Dinsdag 27 Januari 2009 7:26 am |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
@Ziya
Dat je na Mavis weer een zelfde vogel nam snap ik goed....ik heb af en toe ook wel heel sterk t verlangen weer een Guano te nemen. Maar denk er voorlopig nog even overna.
@peggy
wat leuk dat je ook een timneh had Maar...waarom nu niet meer? Als ik dat tenminste vragen mag en t niet te pijnlijk is
@Sue
dankje t Ging inderdaad vreselijk snel...maar toch raast soms door mn kop.." had ik maar...." Mjah ik denk dat je dat altijd wel hebt? Zoals ik je al eerder vertelde had ik wel de neiging al mn vogels voor de nacht naast mn bed te parkeren zodat ik ze snachts in de gaten kan houden...maar das ook niet echt reeel geloof ik  |
Dinsdag 27 Januari 2009 8:28 pm |
|
|
|
|
Sue
Moderator

|
Als je je daar echt veiliger mee voelt op dit moment kan je één van je vogels bij het bed parkeren. (Tommy?) Het slijt vanzelf denk ik.  |
Woensdag 28 Januari 2009 7:32 am |
|
|
irene
Vlieger
Ik keek eerst je gebruikerspagina, leuke vrolijke gaaien, mooie foto's en kleurige gebruikerspagina, en dan lees ik de reacties over Guano
Sterkte!
|
Woensdag 28 Januari 2009 1:00 pm |
|
|
|
|
Pluisje
Vlieger
ah, wat een verdrietig nieuws.... lieve kleine Guano...
ik moet nu ook denken aan hoe hij zo vrolijk genoot van water toen tijdens fluffiedag....
echt een bijzonder klein vrolijk ventje was het!
Je moet je niks verwijten, Daphne, ik zou geen beter baasje voor Gwaan kunnen voorstellen,
Veel sterkte en liefs van ons allemaal. |
Zondag 8 Februari 2009 10:26 pm |
|
|
Tommy
Fluffies bewoner
Heel erg bedankt voor je lieve woorden Pluisje!!!  |
Donderdag 12 Februari 2009 1:38 pm |
|
|
|
|
Evgenia
Kuikentje
Beste baasje van Tommy & the gang.
Heb een vraagje over mijn nieuw vogeltje Momo de grijze roodstaart, heb hem sinds 3 maanden en hij doet wel een paar trucjes en stapt op een stok in de kooi, maar mijn training gaat niet echt voort. Kunt u misschien advies geven hoe ik verder kan doorgaan met trainen?
Bij voorbaat dank,
Evgenia. |
Vrijdag 19 Februari 2010 5:24 pm |
|
|
Grey1976
Eitje
|
| Top! |
|
|
Jeetje wat een leuke vogels allemaal! Heb er ook respect voor dat jullie de wildvang Timneh nog zo tam hebben gekregen Ik zie op marktplaats vaak genoeg van die stakkers voorbij komen in veel te kleine kooitjes...
Ook grappig dat jullie tussendoor ook nog "gewone" vogels in de opvang hebben zoals Merlijn de kraai. Mijn moeder had vroeger een vogelopvang dus weet er alles van; kauwtjes zijn ook ontzettend leuk!
Ben zelf nog vrij nieuw op dit forum, maar geniet van alle verhalen en foto's die ik hier tegenkom! Ik zal zelf een dezer dagen ook mijn best doen om een beetje leuke profiel aan te maken (als de computer tenminste een beetje meewerkt hahaha!)
Gr Micha |
Woensdag 10 Augustus 2011 9:50 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 8:14 am
|
|
|
|