De advertentie van de Huisdiersuper

Gebruikerspagina van: Valkje

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Gebruikerspagina's: updates & reacties

Klik hier om de gebruikerspagina van Valkje te bekijken
Start datum: Zaterdag 16 Februari 2008 5:08 pm
Laatste bewerking: Donderdag 12 Juni 2008 6:17 pm
Gebruikerspagina en dit topic zijn 651 keer bekeken
Waardering     (4.5 uit 2 waarderingen)

Auteur Onderwerp
Valkje
Eitje

In dit topic kan je een reactie plaatsen op mijn gebruikerspagina.

Alle reacties die in het verleden gemaakt zijn op mijn gebruikerspagina, zijn verplaatst naar dit topic.

Wil je een waardering aan mijn gebruikerspagina geven? Beweeg dan je muis over 'Geef je waardering' en klik op de waardering die jij wil toekennen aan mijn pagina; Je waardering wordt dan meteen bewaard. (Vernieuwen van je pagina is niet nodig)
Merk wel op dat je ingelogd moet zijn om deze handeling te verrichten.

Waarschuwing: Dit bericht is automatisch aangemaakt door de Fluffies server!!
Bericht Donderdag 12 Juni 2008 6:17 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina  
PeCe
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Leuk om nog meer foto's van Lizzy te zien. Mooie speeltjes heeft ze gekregen. Haar snavel is ook heel mooi. Word wel wat zwarter, maar is nog niet zo donker als ik had verwacht. Ik ben benieuwd of die helemaal zwart word of dat die een wat "goudkleurige" vlekjes houd.
Bericht Zaterdag 16 Februari 2008 9:01 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

aah wat een mooike zeg!!! Hartje
en je hondjes zijn ook scheetjes!!
Bericht Zaterdag 16 Februari 2008 10:06 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wow wat een mooie edel is Lizzy zeg! Shocked Heb je het speeltje gekocht op haar kleuren? Laughing

Hoe heet je hond als ik vragen mag? Waar komt ze vandaan? (Kennel?) Ik had ook een witte herder: http://www.fluffies.org/berger-blanc-suisse.htm
Helaas heeft ze nu een ander huis. Ik was allergisch voor haar geworden. Crying or Very sad
Bericht Zondag 17 Februari 2008 12:54 pm
Valkje
Eitje

Reageer met quote  

mijn hond heet balou en is van 29 mei ze heeft geen stamboom,maar is super lief ze wordt 2 jaar mijn duitse herder heet kellie en is bijna tien jaar en wordt echt oud ze heeft ook h.d en wordt steeds slechter dus dat wordt straks weer een keer afscheid nemen,dat is een van de ergste dingen vind ik. wat erg dat jij je hond weg moest doen lijkt me vreselijk,maar ze is toch wel goed terecht gekomen?
Bericht Zondag 17 Februari 2008 2:38 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ohhh een stamboom is toch ook niet nodig? Very Happy Daar worden ze echt niet liever van. Wat erg dat Kellie HD heeft. Is het heel erg?

Nen is hartstikke goed terecht gekomen. Ze woont nu bij een gezinnetje en is zelfs waaks geworden. Iets wat ze hier niet was!
Bericht Maandag 18 Februari 2008 11:18 am
Valkje
Eitje

Reageer met quote  

ze heeft het al vanaf dat ze 4 was en het was al erg,maar door voorzichtig te doen,niet meer achter een stok aan enz.heeft ze het zolang volgehouden,maar het wordt nu steeds erger ze heeft ook pijn maar ze is er nog niet aan toe ze gaat nog graag mee naar buiten,maar als ze niet meer overeind kan komen houd het op hoe erg het ook is
Bericht Maandag 18 Februari 2008 2:34 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Ach, wat erg dat ze nu pijn krijgt.. Sad Wat moet dat moeilijk zijn. Een stomme vraag maar zijn er misschien nog spierversterkende oefeningen mogelijk?? Embarassed
Bericht Woensdag 20 Februari 2008 1:44 pm
Valkje
Eitje

Reageer met quote  

ze krijgt gelinaat dat legt een laagje om het kraakbeen,en pijnstillers maar daar kan ze ook weer niet te veel van krijgen want daar kan ze ook weer niet tegen en meer kan je niet doen
Bericht Woensdag 20 Februari 2008 3:21 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Sad Tja, te veel pijnstillers gaat ook niet. Ik hoop dat dat gelinaat nog een beetje wil werken?
Bericht Vrijdag 22 Februari 2008 10:50 pm
Valkje
Eitje

Reageer met quote  

dat hielp heel goed maar het houd een keer op natuurlijk,als de pijn steeds erger wordt dan helpt niks meer.
Bericht Zaterdag 23 Februari 2008 2:26 pm
Kirsten
Eitje

Reageer met quote  

Mooi Beestje Hartje

GroetJss ! Smile
Bericht Zaterdag 17 Mei 2008 7:31 pm
PeCe
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Hee, nieuwe foto's van je edelman, leuk. Mooi om ze zo bij je te zien. Ziet er best gezellig uit zo.
Bericht Donderdag 12 Juni 2008 11:53 pm
Fluffy Sue
Site Admin
Site Admin

Reageer met quote  

Wow, wat een beauty zeg. Hoe heet je edelman? Very Happy
Bericht Vrijdag 13 Juni 2008 8:25 am
Valkje
Eitje

Reageer met quote  

hij heet hobi en is 12 weken
Bericht Vrijdag 13 Juni 2008 10:56 am

Plaats Reactie
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Zaterdag 22 November 2008 4:19 pm