Grasparkiet eigenaren

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grasparkieten forum, voor de grasparkiet

Auteur Onderwerp
ingrid88
Eitje

Reageer met quote  

Ik heb sinds kort 2 parkieten.

Jacco: vrouwtje 3,5 jaar Veertje We hebben haar al 3,5 jaar.
Belle: geslacht nog niet zichtbaar 8 weken. Veertje

Ze zijn nog aan elkaar aan het wennen maar het komt wel goed denk ik.

groetjes
Bericht Maandag 1 Maart 2010 10:19 pm
 Gebruikers profiel bekijken  
pannenkoekenmix
Kuikentje

Reageer met quote  

Hier komt deze week een grasparkietje in huis. Heel stom gelopen eigenlijk, wij zouden naar Lowlands gaan en hadden dus een oppas nodig. We hadden de perfecte oppas, helemaal weg van vogels en Dodo (halsbandparkiet) in het bijzonder. Nou werd net voor Lowlands haar eigen parkiet ernstig ziek van een virus.

Wij weer een oppas zoeken, en niemand zag het zitten.. Behalve de baas van m'n vriend. Hij heeft een grasparkietje en heeft vroeger meer parkieten gehad. Helaas zijn alle vogels behalve Pietje toen weggevlogen.

Het oppassen is allemaal goed gelopen daar, de vogels hebben zich heel netjes gedragen.. En het grasparkietje dat daar zit begon eindelijk weer te praten.
Heb maandagavond met het ophalen van onze vogels gevraagd of de oppas van zijn Pietje af wou. Pietje is namelijk al heel lang alleen en maakte een depressieve indruk.
Kreeg gisteren te horen dat Pietje dus inderdaad hier komt wonen. We zijn meteen een nieuwe kooi gaan kopen online, wat we toch al van plan waren. Hij komt dan bij Jaap (kakariki) in de kooi, die heeft waarschijnlijk graag gezelschap.

Ben heel blij hier mee. Niet dat ik graag weer grasparkietjes wou houden, maar wel omdat dit het beste is voor Pietje Smile
Bericht Woensdag 25 Augustus 2010 11:03 am
 Gebruikers profiel bekijken  
dipsy
Net uit het ei

Reageer met quote  

Ginny
7-4-2002
Man

Wiskey
8-3-2005
Man

Dipsy
10-3-2005
Vrouw

Micky
16-8-2009
Man/Vrouw ?

Kitty, vrouw is gisteren overleden, haar geboortedatum is 21-2-2004 Hartje
We willen binnenkort nog een jong mannetje erbij nemen maar een vrouwtje kan ook, hopelijk komen we dan een beetje over het verlies van Kitty heen.
Bericht Dinsdag 14 September 2010 9:54 am
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
xRenske
Eitje

Reageer met quote  

Naam: Sjakie.
Geboortedatum: Dat weet ik niet, nog helemaal niet oud. Hij was nog nooit uit zijn "Nest" geweest en toen kregen we hem.
Geslacht: Geen idee, ik denk een mannetje, maar hij is nog erg jong dus moeilijk te zien.
Bericht Woensdag 27 Oktober 2010 3:11 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk papegaai(en) 
coco&joyce
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

tommy
begin maart 2011 denken we
nog te vroeg om te zeggen!
Bericht Dinsdag 12 April 2011 8:14 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
veronique
Fladderaar

Reageer met quote  

naam dincy
21-3-2011
popje
Bericht Zondag 22 Mei 2011 10:36 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 5:31 am
  Berichten van afgelopen: