Kitty moet geopereerd worden

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grasparkieten forum, voor de grasparkiet

Auteur Onderwerp
dipsy
Net uit het ei

Kitty moet geopereerd worden  Reageer met quote  

Ik wacht nu op een telefoontje van de vogelarts in Drachten of ze Kitty mijn kleine grijs/gele grasparkiet gaan opereren. Dit zal vanavond of morgen gebeuren. Ik ben op van de zenuwen, heb het hele weekend slecht geslapen en heb met haar heel wat uren samen op de bank gezeten omdat ze zo'n pijn heeft bij poepen. Vandaag hebben ze bariumfoto's gemaakt en daar is op te zien dat er een tumor/vetbult zit in haar buik vlakbij haar rug. Ze willen dit verwijderen met 50 % kans dat ze het red. Ik ben zo emotioneel, blijf maar huilen. Kon ik haar plaats maar innemen.
Ze is pas 6 /2 jaar oud en nog geen eens op de helft van d'r leven. Mijn andere 4 schatjes zitten er stil bij omdat ze haar missen.
Wat is dit toch ongelofelijk zenuwslopend allemaal.
Duimen jullie voor Kitty dat ze de operatie doorkomt ?
Bericht Maandag 13 September 2010 3:30 pm
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
daf
Fladderaar

Reageer met quote  

Oh wat erg! Heel veel sterkte gewenst! Wanneer hoor je iets?
Bericht Maandag 13 September 2010 5:49 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Troosten Ik duim voor jullie!!!
Bericht Maandag 13 September 2010 6:55 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ow, kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen. Ik zal in elk geval een kaarsje branden dat alles goed mag verlopen. sterkte hoor. Troosten
Bericht Maandag 13 September 2010 8:40 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
dipsy
Net uit het ei

Reageer met quote  

Kitty werd gisteravond om 18:30 geopereerd en is er niet door heen gekomen. We hebben haar gisteravond begraven in de tuin. Ben er kapot van. Tijdens de operatie zagen ze dat er uitzaaiingen waren naar haar darmen dus ze konden er niks meer aan doen, ze heeft het zelf opgegeven tijdens de narcose. De andere pieten ( 4 ) zijn stil en missen haar, zij was degene die de baas was over de rest en alles in het gareel hield. Ik was alweer 5 uur wakker waarna mijn kussen weer nat was van de tranen. Ze was zo bijdehand en ondernemend, ze had echt een sterk karakter. We missen haar verschikkelijk. Dank jullie wel voor het duimen en dat jullie gedachten bij Kitty waren. Jullie zijn schatten!
Bericht Dinsdag 14 September 2010 9:38 am
 Gebruikers profiel bekijken Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Ach Dipsy, wat erg. Heel veel sterkte Troosten
Bericht Dinsdag 14 September 2010 10:05 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

o nee. Troosten
Heel veel sterkte bij het verlies van je schatje. Je verdriet is groot, dat is normaal maar laat je mag verdriet hebben, dit is een deel van het rouwen dus niet tegen proberen te houden hoor.

Je hebt ALLES gedaan voor je schatje, prachtig baasje ben je en dat wist Kitty ook hoor.

Veel sterkte Troosten
Bericht Dinsdag 14 September 2010 11:12 am
alexandraatje
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

heel veel sterkte Vrienden
Bericht Dinsdag 14 September 2010 1:48 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Oh wat erg dat ze niet door de operatie is gekomen. Heel veel sterkte. Troosten
Bericht Dinsdag 14 September 2010 4:12 pm
daf
Fladderaar

Reageer met quote  

Crying or Very sad Shit, zeg... Heel veel sterkte gewenst Troosten En een extra kroel voor de anderen natuurlijk
Bericht Dinsdag 14 September 2010 6:52 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 5:37 am
  Berichten van afgelopen: