Wat een leuke trucjes!!!!
Wat voor film voor het trainen van gaaitjes heb je dan gezien?
Want ik zou mijn agaatjes ook wel kunstjes willen aanleren, maar weet eigenlijk helemaal niet goed hoe eraan te beginnen...
Heb je ze samen getraind of ga je met de ene naar een andere kamer en train je deze dan eventjes en zet je die terug en haal je de ander?
Vind het echt wel straf dat ze kunnen zwaaien en blokjes brengen en weet ik veel, ik dacht dat die kleine parkietjes niet het geduld zouden hebben om zoiets te leren...of ik natuurlijk, dat kan ook
Mijn 2 agaatjes zijn nooit lang geinteresseerd als ik ze iets nieuws laat zien...
Groetjes, en knap hoor!!!
ik had een filmpje van een website (www.birtricks.com)waarin ze een kaketoe van iemand anders leerden te zwaaien.
En toen ik dat gezien had hoe ze dat deden dacht mijn parkieten moeten dat ook kunnen en zo begon het.
later andere websites gezochthttp://www.parrottricktraining.com/article.htm en daar stond hoe je papegaaien kunt laten aporteren en nog wat andere truckjes.
En nu kan pietje mijn blauwe grasparkiet zelfs basket ballen met een blokje nog niet met een balletje omdat ik geen geschikte heb alleen een plastic balletje met gaatjes erin maar die stuitert en is iets te zwaar denk ik