pietje en rietjes kunsten

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Grasparkieten forum, voor de grasparkiet

Auteur Onderwerp
psychokuh
Beginnende vlieger

Reageer met quote  

Wat een leuke trucjes!!!!
Wat voor film voor het trainen van gaaitjes heb je dan gezien?
Want ik zou mijn agaatjes ook wel kunstjes willen aanleren, maar weet eigenlijk helemaal niet goed hoe eraan te beginnen...
Heb je ze samen getraind of ga je met de ene naar een andere kamer en train je deze dan eventjes en zet je die terug en haal je de ander?
Vind het echt wel straf dat ze kunnen zwaaien en blokjes brengen en weet ik veel, ik dacht dat die kleine parkietjes niet het geduld zouden hebben om zoiets te leren...of ik natuurlijk, dat kan ook Very Happy
Mijn 2 agaatjes zijn nooit lang geinteresseerd als ik ze iets nieuws laat zien...
Groetjes, en knap hoor!!!
Bericht Zaterdag 21 Oktober 2006 10:15 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
pietje en rietje
Kuikentje

Reageer met quote  

ik had een filmpje van een website (www.birtricks.com)waarin ze een kaketoe van iemand anders leerden te zwaaien.
En toen ik dat gezien had hoe ze dat deden dacht mijn parkieten moeten dat ook kunnen en zo begon het.
later andere websites gezochthttp://www.parrottricktraining.com/article.htm en daar stond hoe je papegaaien kunt laten aporteren en nog wat andere truckjes.
En nu kan pietje mijn blauwe grasparkiet zelfs basket ballen met een blokje nog niet met een balletje omdat ik geen geschikte heb alleen een plastic balletje met gaatjes erin maar die stuitert en is iets te zwaar denk ik Sad
Bericht Woensdag 8 November 2006 3:16 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Bekijk papegaai(en) 
pietje en rietje
Kuikentje

Reageer met quote  

oh ik zie net dat de link het niet doet mischien lukt het nu wel Laughing

http://www.parrottricktraining.com/
Bericht Woensdag 8 November 2006 3:19 pm
marleen
Kamikaze piloot

Reageer met quote  

Very Happy Wat leuk!!!! Heb de site bij favorieten gezet Very Happy Very Happy
Bericht Zaterdag 11 November 2006 1:34 am
 Gebruikers profiel bekijken  
Ziya
Fluffies bewoner

Reageer met quote  

Gaaf! Very Happy
Bericht Zaterdag 11 November 2006 1:13 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
tbonteboertje
Ervaren vlieger

Reageer met quote  

leuk zeg die truckjes! moet ik mn parkietjes ook eens leren!..ze hebben een glashelder geheugen...dat wist ik wel!
Bericht Zaterdag 11 November 2006 4:00 pm
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek  

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Maandag 28 Mei 2012 5:40 am
  Berichten van afgelopen: