|
|
|
Mariss
Vlieger
| Reden waarom je je kind gelijk moet geven: |
|
|
Ze heeft ALTIJD gelijk. Ik trommel zo een parkiet van je af
Ik moest vandaag op controle bij de orthopeed. Ben in 2005 geopereerd aan mijn Scoliose, zitten nu stangen in om mijn rug recht te houden. En ik kwam van het Sophia kinderziekenhuis vandaan, naar het Dijkzicht.
Ik wist gewoon 100% zeker dat ik een rontgenfoto moest maken, want hoe moet de dokter zien of de schroeven in mijn rug nog vast zitten zonder rontgenfoto?
Ik geloof dat tot nu toe niemand rontgen ogen heeft gekregen. Maar ach mijn vader zo: 'Je moet een aparte afspraak MAKEN'
ik: 'Da's knap, het is controle, last van mijn rug, en ze moeten zien dat de stangen nog vast zitten HOE?'
hij: 'Weddenschap, jij krijgt van mij nog een parkiet als je een foto moet maken, en ik krigj van jou 1 pond drop als het niet zo is. '
pff ik: Oke
Dusss, moest foto maken, expres uitdraai gevraagd.
Dus HALLO nieuwe parkiet
Hopelijk wordt t liefde op t eerste gezicht bij Noah Een kaketoe is echt niks bij Noah haar gesloop  |
Woensdag 24 Februari 2010 9:51 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

Hahahhahaha, heb je gelijk gewonnen, goed van je.
Als je nu bij een kweker zou gaan kan je misschien eens Noah meenemen, haar zo'n beetje laten kiezen zeg maar. Zou dat een optie zijn? |
Woensdag 24 Februari 2010 9:54 pm |
|
|
Mariss
Vlieger
Jap dachten we ook al aan Maar toch houd mij iets tegen, ik maakte er in een ander topic al een grapje over, maar iets houd me tegen. Zit eraan te denken om de nieuwe en Noah gelijk in het broedkooitje te zetten haha. Dan zie je gelijk of het klikt toch?
Ik moet echt een mannetje voor Noah vinden, ze is gewoon te broeds en vandaag bloedde een vriendin van mijn zusje omdat die te dicht bij mij in de buurt was. |
Woensdag 24 Februari 2010 10:10 pm |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

hmmm, ik zou ze niet zomaar in het broedhokje zetten, samen in de kooi kan je doen maar het broedhok zou ik niet doen. |
Woensdag 24 Februari 2010 10:59 pm |
|
|
Mariss
Vlieger
Nee, niet in het broedhok he haha. maar in de kooi. En dat zeg ik nu, omdat Noah erg wanhopig is op zijn zachtst gezegt
We zien het dan wel, iedergeval Noah en de nieuwe eerst apart zetten. |
Woensdag 24 Februari 2010 11:03 pm |
|
|
Sarah
Moderator

OOOOOOOO, hahahha, sorry. verkeerd begrepen denk ik maar in elk geval, het zou fijn zijn voor Noah mocht ze terug een ventje hebben. |
Woensdag 24 Februari 2010 11:04 pm |
|
|
|
|
Mariss
Vlieger
En fijn voor mij, fijn voor de kasten, fijn voor mensen die in de buurt bij mij willen komen
hehe Als ik dit vroeg zonder de 6 erbij, zou er gezegt worden : Mannetje erbij, dan gaat het over.
yeah, sure...
Toen bij Simba was het gedrag naar mij er nog afentoe
Nu heeft ze 6 vriendjes en vriendinnetjes en jap nog doet ze t . |
Woensdag 24 Februari 2010 11:14 pm |
|
|
esjo
Moderator

Das makkelijk verdienen zeg
Enne, zat alles nog goed? |
Donderdag 25 Februari 2010 8:57 am |
|
|
|
|
Mariss
Vlieger
haha ja, alles zat nog goed, moet alleen weer fysio hebben om mijn rug te versterken.
Moest er zoiezo nog heen voor mijn nek, en ik krijg maar 15 trainingen vergoed, dus 2 vliegen in 1 klap haha |
Donderdag 25 Februari 2010 11:49 am |
|
|
|
|
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 5:43 am
|
|
|
|
|
|