|
|
|
kadoes
Kamikaze piloot
hahahahah dit is dus duidleijk geen spelen hahaha |
Vrijdag 2 Februari 2007 8:28 pm |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
 |
Vrijdag 2 Februari 2007 8:33 pm |
|
|
|
|
Danny
Fluffies bewoner
Uhhhh!!!
Tja!!! Het is spelen,maar dan anders!!!  |
Vrijdag 2 Februari 2007 9:16 pm |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Ja  |
Vrijdag 2 Februari 2007 9:20 pm |
|
|
Sue
Moderator

|
| Re: Spelen of..??:P |
|
|
Da's duidelijk 'spelen', hahaha! |
Vrijdag 2 Februari 2007 9:42 pm |
|
|
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
inderdaad  |
Zaterdag 3 Februari 2007 12:14 pm |
|
|
Ziya
Fluffies bewoner
Gelukkig doen mijn gaaien dat niet!  |
Zaterdag 3 Februari 2007 4:10 pm |
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
ahahahahaaaa! |
Dinsdag 6 Februari 2007 10:29 am |
|
|
|
|
qliqi
Fladderaar
grinnn ja dat zien velen als een leuk 'spelletje'    |
Dinsdag 6 Februari 2007 10:43 am |
|
|
tbonteboertje
Ervaren vlieger
grasparkietenmannetjes die alleen zijn..doen dit bijna altijd!! |
Dinsdag 6 Februari 2007 1:48 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
Gizmo heeft er ook weleens "een handje" van Gelukkig laat hij zich wel altijd snel afleiden. Afgelopen week was een speeltje de klos. Op zich niet zo heel erg ware het niet dat hij ook steeds zijn hele kooi onderkokt met eten. Hij at tegen de klippen op om het vervolgens over het speeltje, schommel en stokken uit te kokken Omdat ik bang ben voor schimmels en bacterievorming in zijn kooi heb ik het speeltje gisteren toch maar weggehaald en vervangen door iets anders. Meneertje was wel chagrijnig maar vandaag is dat alweer over geloof ik en het eten blijft waar het hoort: in zijn eigen maagje! |
Dinsdag 6 Februari 2007 1:55 pm |
|
|
|
|
Igor
Vliegende acrobaat
|
Tja, Milo heeft daar ook een tijdje een handje van gehad. Op een gegeven moment was het zo erg dat hij de hele dag bezig was met het berijden van zijn speeltjes en het voeren van diezelfde speeltjes. Nu nog maar heel af en toe, maar dat kan ook komen doordat Sunny er bij is gekomen.
Milo is waarschijnlijk een keer ziek geworden van het opeten van door hemzelf opgekokt voedsel. Het is toen kantje boord geweest, dus je hebt groot gelijk dat je oppast hoor Patricia, dan maar een chagarijnige Gizmo  |
Dinsdag 6 Februari 2007 2:01 pm |
|
|
Patricia
Kamikaze piloot
|
oh, ik ben blij dat je dit vertelt, mijn instinct zei me al dat dit niet goed kon zijn. 's morgens ben ik er niet bij en bacterievorming gaat best wel snel. Gelukkig is Milo beter geworden, je moet er toch niet aan denken. Ik meen dat Sue ook eens zoiets verteld heeft over het agaatje van haar zus.
Hier heeft Giz zo zijn perioden met het berijden van speeltjes. Het lijkt wel samen te hangen met het terugwinnen van zijn vleugels. Gewiekt doet hij dit een stuk minder. Net of het iets te maken heeft met zijn mannelijkheid (zoals bij Samson...knip zijn haar af en het is niks meer.. ). |
Dinsdag 6 Februari 2007 2:27 pm |
|
|
Igor
Vliegende acrobaat
|
|
|
|
Wij maakte zijn speeltjes ook elke dag schoon, maar dat heeft toen niet geholpen. De VA (Bastiaansen) dacht ook dat het heel goed daardoor kon zijn gekomen. Milo gaf toen over en was binnen een paar uur totaal futloos. Ik ben toen als een razende van mijn werk vertrokken en ben daarna met Milo & Cinthie als een speer naar Prinsenbeek gereden. Milo heeft toen een spuit met anitbiotica gehad (een "paardemiddel") en een antibraakmiddel. Hij is toen een paar uur daar gebleven en ze hebben hem toen met een kropnaald gevoed. 's avonds hebben we hem weer opgehaald omdat het ons & Bastiaansen beter leek als hij in zijn vertrouwde omgeving zat. Hij heeft toen nog antibiotica voor door zijn water gekregen en hij zat onder een warme lamp. De volgende ochtend ging het al veel beter met ons kroelkippie en de dag erna was hij er al weer helemaal bovenop. Toen we bij Bastiaansen kwamen, had Milo nog maar een hele zwakke hartslag en ademde hij heel moeilijk. Volgens Bastiaansen hadden we geen uur later moeten komen
Hmmm, nu je het zegt, sinds Milo gewiekt is laat hij zijn speeltjes ook veel meer met rust. Het zou goed kunnen dat het daar mee samen hangt. Sinds hij ziek is geweest geeft hij echt bijna nooit meer voer op. Het lijkt bijna wel alsof hij dat zelf ook niet meer durft  |
Woensdag 7 Februari 2007 9:21 am |
|
|
|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Maandag 28 Mei 2012 5:44 am
|
|
|
|
|